Detall de Procediment

Aportació de documentació a un expedient obert d'AJUDES POST-EMERGÈNCIA de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències.

Codi SIA: 2215065
Codi GUC: 20483
Organisme: AGÈNCIA VALENCIANA DE SEGURETAT I RESPOSTA A LES EMERGÈNCIES AVSRE
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient obert en l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències L'aportació pot ser: - Per iniciativa de l'interessat - Com a conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració - Com a conseqüència de justificació de l'ajuda concedida.

Observacions

Observacions

Sistemes de signatura electrònica admesos i usats en la Seu Electrònica de GVA https://sede.gva.es/es/sede_certificados

Requisits

Requisits

Tindre obert un expedient d'ajudes (no resolt ni arxivat) davant l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències Quan l'aportació documental es realitze a requeriment de l'Administració, per a completar o esmenar un expedient, haurà de realitzar-se en el termini concedit en aquest.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els titulars o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes, amb expedients oberts (i no arxivats) davant l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE, núm. 236, de 02/10/15).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

-Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que s'haja establit en aquest requeriment. -Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes de què es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació haurà d'aportar-se en aquest termini. -En un altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Formularis documentació

1.Si es tracta de requeriment administratiu, s'aportaran els documents que se sol·liciten en aquest. En un altre cas, s'aportarà la documentació que estime pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent. 2.Respecte a aquesta documentació: -És recomanable que en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. -Important: tots els documents certificats o signats electrònicament hauran de ser enviats en PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. -En el requeriment rebut, o bé, si escau, en l'apartat "Quina documentació s'ha de presentar" del tràmit de la guia prop al qual corresponga l'expedient obert d'ajudes al qual es realitza l'aportació apareixerà el llistat de documents a presentar. -Si existeix model normalitzat del document a aportar, haurà d'utilitzar-se aquest model (en molts casos disponible en l'apartat "impresos associats" del tràmit de la guia prop al qual correspon l'expedient obert.) Si no existeix model els documents hauran de ser creats o recaptats pel sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.

Presentació

Presentació

Procés de tramitació

Procés de tramitació

L'interessat s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar. Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal competent en aqueixa matèria, qui procedirà en conseqüència.

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa