Aportació de documentació per a expedients de subvencions per al foment de la formació, la investigació i la transferència de coneixement entre el Sistema Universitari Valencià i l'Administració Pública Valenciana en l'àmbit de l'economia pública. - GVA.ES
Aportació de documentació per a expedients de subvencions per al foment de la formació, la investigació i la transferència de coneixement entre el Sistema Universitari Valencià i l'Administració Pública Valenciana en l'àmbit de l'economia pública.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(01-06-2021
–
31-12-2023)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient obert de subvencions per al foment de la formació, la investigació i la transferència de coneixement entre el Sistema Universitari Valencià i l'Administració Pública Valenciana en l'àmbit de l'economia pública.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
L'aportació pot ser:
- Per iniciativa de l'interessat
- A conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració, i en aquest cas haurà de realitzar-se en el termini concedit en aquest.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Si ja se li ha requerit, la documentació s'aportarà en el termini que l'Administració establisca.
Si en les bases reguladores, en les convocatòries, en les resolucions de concessió o en els convenis que se signen s'estableix un termini per a la presentació de determinada documentació (informes de seguiment, justificacions, etc.), aquesta haurà de presentar-se en el termini establit.
Formularis documentació
Documents electrònics requerits o voluntaris, així com els informes de seguiment, justificacions i altra documentació exigida en les bases reguladores, convocatòries, resolucions de concessió o convenis que se signen.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
L'interessat s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada.
Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar.
Finalment, una vegada realitzat el va enviar, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest.
La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal competent en aqueixa matèria, qui procedirà en conseqüència.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí