Detall de Procediment

Aportació de documentació per a expedients de subvencions per al foment de la formació, la investigació i la transferència de coneixement entre el Sistema Universitari Valencià i l'Administració Pública Valenciana en l'àmbit de l'economia pública.

Codi SIA: 2413366
Codi GUC: 21676
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: TANCAT
(01-06-2021
31-12-2023)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient obert de subvencions per al foment de la formació, la investigació i la transferència de coneixement entre el Sistema Universitari Valencià i l'Administració Pública Valenciana en l'àmbit de l'economia pública.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

L'aportació pot ser: - Per iniciativa de l'interessat - A conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració, i en aquest cas haurà de realitzar-se en el termini concedit en aquest.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat. Si ja se li ha requerit, la documentació s'aportarà en el termini que l'Administració establisca. Si en les bases reguladores, en les convocatòries, en les resolucions de concessió o en els convenis que se signen s'estableix un termini per a la presentació de determinada documentació (informes de seguiment, justificacions, etc.), aquesta haurà de presentar-se en el termini establit.

Formularis documentació

Documents electrònics requerits o voluntaris, així com els informes de seguiment, justificacions i altra documentació exigida en les bases reguladores, convocatòries, resolucions de concessió o convenis que se signen.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

L'interessat s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar. Finalment, una vegada realitzat el va enviar, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal competent en aqueixa matèria, qui procedirà en conseqüència.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa