Detall de Procediment

Aportació de documentació, formulació de reclamacions i presentació de renúncies en relació amb el procediment de selecció de persones participants en el programa de contractació de personal tècnic per a la captació i gestió de fons europeus en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (ERTEFE-2022).

Codi SIA: 2927281
Codi GUC: 22912
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: TANCAT
(07-12-2022
12-12-2022)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet a les persones interessades l'aportació de documentació, formulació de reclamacions i presentació de renúncies per via telemàtica, relacionades amb el programa de contractació de personal tècnic per a la captació i gestió de fons europeus en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (ERTEFE-2022).

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els requisits següents: 1. Haver-se inscrit en l'oferta ERTEFE 2022 publicada en GVA JOBS i haver aportat la documentació a través del tràmit destinat a aquest efecte. 2. La persona interessada ha de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats d'empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'hi admeten tots els certificats reconeguts inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/va/sede_certificados - Us recomanem que comproveu la validesa del certificat en l'adreça següent: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supereu la validació del certificat, haureu de posar-se en contacte amb l'organisme que l'ha emés. - En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona, us haureu d'inscriure prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat Valenciana per a la fer els tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest registre està disponible en https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els i les titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'inclusió en el programa ERTEFE-2022.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les persones relacionades en l'annex disposaran d'un termini de tres dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació en el DOGV de la present resolució, per a renunciar al lloc adjudicat. (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9484, de 05/12/2022). Data d'inici: el dia 07 de desembre de 2022. Data de fi: el dia 12 de desembre de 2022. El termini de presentació de reclamacions contra la resolució provisional d'adjudicació de llocs i contra la puntuació obtinguda en la relació de persones admeses i excloses, s'inicia el dia 16 de novembre de 2022 i finalitza el dia 22 de novembre de 2022.

Presentació

Presentació

Telemàtica
L'aportació de documentació per mitjà d'aquest tràmit NOMÉS es pot fer TELEMÀTICAMENT. Clicant en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web de sol·licitud, annexar a continuació la documentació que s'aporta i fer la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre [(que també estarà disponible en l'àrea personal de la persona sol·licitant, a la qual es pot accedir des de la web de la Generalitat (web de la Generalitat > Àrea personal) o des de la seua seu electrònica (web de la Generalitat > Seu electrònica > Accés a l'àrea personal)]. La persona interessada s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà/an el/s document/s electrònic/s que heu d'aportar. Finalment, una vegada fet l'enviament, s'ha de registrar d'entrada per mitjà del registre telemàtic i en podreu imprimir una còpia. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada per l'òrgan tècnic de selecció (OTS), que procedirà en conseqüència.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa