Detall de Procediment

Al·legacions per via telemàtica en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

Codi SIA: 2986534
Codi GUC: 23052
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: OBERT des de 06-04-2023
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La base 1.4 de les convocatòries de processos selectius d'estabilització disposa que les persones participants estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per a tots els tràmits derivats del procés selectiu. Aquest tràmit permet el compliment d'aquesta obligació i l'aportació per via telemàtica d'al·legacions en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

Observacions

Observacions

En l'apartat "D Denominació convocatòria" del formulari a emplenar en el pas "2 Emplenar" del tràmit electrònic, s'ha d'identificar de manera IDÈNTICA a com consta en la convocatòria, la denominació de la categoria/especialitat o cos/escala del procés selectiu d'estabilització per al qual es presenta al·legacions, així com el SISTEMA: bé CONCURS DE MÈRITS o bé CONCURS OPOSICIÓ. Així mateix, es recomana incloure el número i la data del DOGV en què es va publicar la convocatòria. En cas de no disposar d'espai suficient en l'apartat D, pot utilitzar-se l'apartat "G Observacions" per a incloure aqueixes dades, a més de les al·legacions. Si l'espai disponible en l'apartat G per a formular les al·legacions no fora suficient per a exposar els fets, raons i petició en què es concrete, amb tota claredat, la sol·licitud, es pot annexar un document amb les al·legacions en el pas "3 Documentar" del tràmit. En aquest pas pot aportar-se UN o DIVERSOS documents. La grandària màxima permesa és de 35MB per document. I les extensions permeses són PDF, *DOC, *DOCX, *XLS, *ODT, *ZIP, *RAR, *ODS, *JPG i *XLSX. La grandària total del tràmit serà de 150MB.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar al·legacions mitjançant aquest tràmit telemàtic, els sol·licitants participants en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han de complir els requisits establits en les bases de la convocatòria.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els sol·licitants participants que puguen al·legar en seu electrònica, a través de mitjans electrònics, allò que consideren oportú, en processos selectius d'estabilització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública derivats de l'aplicació de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Els terminis seran els assenyalats en cada fase segons les bases de la convocatòria corresponent.

Formularis documentació

La documentació que s'estime pertinent per a les al·legacions en cada fase segons les bases de la convocatòria corresponent. Pot aportar-se un o diversos documents. La grandària màxima permesa és de 35MB per document. I les extensions permeses són PDF, DOC, DOCX, XLS, ODT, ZIP, RAR, ODS, JPG i XLSX. La grandària total del tràmit serà de 150MB.

Presentació

Presentació

Telemàtica
La base 1.4 de la convocatòria disposa que les persones participants estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per a tots els tràmits derivats del procés selectiu d'estabilització. Les al·legacions, aportant, en el seu cas, la documentació que s'estime pertinent, mitjançant aquest tràmit NOMÉS poden realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA. La presentació d'al·legacions es pot realitzar mitjançant el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=23052&version=amp Copiant i pegant en la barra d'adreces del navegador l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o punxant en l'enllaç "SOL·LICITUD Presentació autenticada" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació d'al·legacions, annexar a continuació la documentació que estime pertinent aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre [que també estarà disponible en la Carpeta ciutadana de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Carpeta ciutadana) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Carpeta ciutadana)]. Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten: - El *DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la *FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la *ACCV (*Autoritat de *Certificació de la C. Valenciana). https://sede.gva.es/es/sede_certificados . - També s'admet "Clau-Permanent" de l'Estat com a mètode d'autenticació i signatura per a la tramitació telemàtica dins de la seu electrònica de la Generalitat. Aquest mecanisme únicament és acceptat per a les persones físiques i per tant queden excloses les persones jurídiques (empreses, ajuntaments, entitats...). Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados Així mateix s'ha de tindre instal·lada en el seu ordinador l'aplicació autosigna en el cas que vaja a realitzar la signatura amb el seu certificat digital. https://firmaelectronica.gob.es/home/descargas.html - Una vegada emplenades les al·legacions, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que s'estime pertinent aportar. - Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i es podrà imprimir una còpia d'aquest. - La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de selecció i provisió de llocs qui procedirà en conseqüència.

Normativa

Normativa

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Els competents per als processos selectius d'estabilització en què s'al·lega.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Els competents per als processos selectius d'estabilització en què s'al·lega.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No