Detall de Procediment

Instal·lacions elevadores d'aigua subterrània: Nova, modificació i canvi de titularitat. Mineria.

Codi SIA: 210679
Codi GUC: 482
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autoritzar les noves instal·lacions elevadores d'aigua així com les seues modificacions i canvis de titularitat.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones interessades titulars de les instal·lacions i els seus representant legals.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any

Formularis documentació

A) En el supòsit de NOVA INSTAL·LACIÓ: La documentació es presenta en dos lliuraments: PRIMER LLIURAMENT: - Sol·licitud aigües subterrànies (SOLAGSUB), el model de les quals consta en el tràmit telemàtic - Projecte elèctric, en el seu cas, o bé memòria tècnica de disseny d'instal·lació elèctrica de baixa tensió EBT-60 (quan la potència instal·lada no siga superior a 10 kW). - Plànol d'emplaçament i croquis d'accés. - Declaració responsable dels tècnics competents (DECRESTE), només en el cas que el projecte manque de visat. - Còpia de la sol·licitud de l'instrument d'intervenció administrativa ambiental, únicament en cas d'ús industrial **SEGON LLIURAMENT: - Fulla de comunicació de dades al Registre Integrat Industrial d'indústries de la divisió A (DATTECN A), en el seu cas. - Certificat d'instal·lació elèctrica de baixa tensió, realitzat a través del tràmit telemàtic que corresponga (veure procediments relacionats) - Certificat final d'instal·lació elèctrica, si és el cas (CERFINBT) - Certificat d'inspecció inicial d'instal·lació elèctrica en baixa tensió per organisme de control (CERTOCA), en el seu cas. - Instrument d'intervenció administrativa ambiental, únicament en cas d'ús industrial. B) En el supòsit de MODIFICACIONS:La documentació es presenta en dos lliuraments: PRIMER LLIURAMENT: - Sol·licitud aigües subterrànies (SOLAGSUB), el model de les quals consta en el tràmit telemàtic - Projecte elèctric, en el seu cas, o bé memòria tècnica de disseny d'instal·lació elèctrica de baixa tensió *EBT-60 (quan la potència instal·lada no siga superior a 10 kW). - Certificat final d'instal·lació elèctrica, si és el cas (CERFINBT), en el seu cas. - Còpia de la sol·licitud de l'instrument d'intervenció administrativa ambiental, únicament en cas d'ús industrial - Resolució d'ampliació no substancial, si escau. - Declaració responsable dels tècnics competents (DECRESTE), només en el cas que el projecte manque de visat. **SEGON LLIURAMENT: - Fulla de comunicació de dades al Registre Integrat Industrial d'indústries de la divisió A (DATTECN A), en el seu cas. - Certificat d'instal·lació elèctrica de baixa tensió, realitzat a través del tràmit telemàtic que corresponga (veure procediments relacionats) - Certificat d'inspecció inicial d'instal·lació elèctrica en baixa tensió per organisme de control (CERTOCA), en el seu cas. - Instrument d'intervenció administrativa ambiental, únicament en cas d'ús industrial. C) En el supòsit de CANVI DE TITULARITAT: La documentació es presenta en un únic lliurament: - Fulla de comunicació de dades al Registre Integrat Industrial d'indústries de la divisió A (DATTECN A), en el seu cas. - Justificació de canvi de titularitat - Certificat d'instal·lació elèctrica de baixa tensió, realitzat a través del tràmit telemàtic que corresponga (veure procediments relacionats) **NOTA: La presentació de la documentació corresponent al segon lliurament es realitzarà a través del següent tràmit, l'enllaç del qual s'adjunta: Aportació de documentació a un expedient obert en la Direcció General competent en matèria d'INDÚSTRIA i/o ENERGIA i/o MINES de la Generalitat Valenciana (s'exclouen ajudes i expedients arxivats): https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=15449&version=amp

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La declaració responsable ha de presentar-se per mitjans electrònics MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC corresponent. 2. Per a aqueixa presentació telemàtica, la persona declarant (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten el DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT i per la ACCV, el sistema Clau-signatura de l'Estat (únicament per a les persones físiques) i, en general, tots els acceptats per la Plataforma @signa. Més informació en: https://sede.gva.es/es/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptat 3. Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament aqueixa representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la respectiva informació del qual està disponible en l'apartat Enllaços d'aquest tràmit. Sense aqueixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. Alternativament pot utilitzar-se la denominada Safata de Signatures. 4. Clickando en el botó roig SOL·LICITUD PRESENTACIÓ AUTENTICADA, accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i signar els formularis web i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible, al costat del número d'expedient obert, en la seua Carpeta Ciutadana (Enllaços). 5. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/es/preguntesfrequents

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de forma exclusivament telemàtica de la sol·licitud i documentació corresponent al primer lliurament. - Comprovació i estudi d'aquesta documentació. - Presentació de la documentació requerida en SEGON LLIURAMENT. a través del tràmit d'Aportació de documentació (veure apartat de procediments relacionats). - Es notifica telemàticament a la persona interessada la inscripció.

Observacions

Observacions

La resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se un recurs d'alçada davant de la direcció general competent en matèria de mineria, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació, si l'acte és exprés, o en qualsevol moment a partir de l'endemà d'aquell en què es produïsquen els efectes del silenci administratiu, de conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No

Sancions

Sancions

Les que establix la Llei 21/1992, d'Indústria, la Llei 22/1973, de 21 de juliol, de Mines, i els reglaments corresponents.