Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de caràcter nominatiu de la Direcció de General de Finançament - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de caràcter nominatiu de la Direcció de General de Finançament
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Justificació
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Este tràmit permet l'aportació per via telemàtica de documents a un expedient de concessió de subvenció de caràcter nominatiu obert en la Direcció General de Finançament.
L'aportació es pot realitzar:
- A conseqüència d'un requeriment de la citada Direcció General.
- Per a presentar la justificació de la subvenció concedida.
- Per iniciativa de la persona interessada (voluntàriament o per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte).
Requisits
Requisits
Per a poder aportar documentació mitjançant este tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
1.- En primer lloc, s'ha d'estar en un d'estos supòsits:
a) Haver rebut un requeriment (d'esmena o un altre tipus) de la Direcció General de Finançament, respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) de subvenció nominativa.
b) Estar en termini per a la presentació de la justificació de la subvenció.
c) Existir un expedient obert d'eixes característiques en esta Direcció General, al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.
NO PODRÀ UTILITZAR ESTE ENLLAÇ en el cas que la resolució de concessió o el conveni de la subvenció nominativa, o en el requeriment s'indique un enllaç concret per a la presentació d'esmenes, al·legacions o altres.
2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació».
Més informació en l'apartat de "Enllaços".
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones beneficiàries (físiques o jurídiques), o els seus representants legals, de subvencions nominatives amb expedients oberts (i no arxivats) davant la Direcció General de Finançament, de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
Formularis documentació
Documentació relativa a la iniciació:
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La documentació aportada mitjançant este tràmit telemàtic s'incorporarà a l'expedient obert de subvenció de caràcter nominatiu, i serà analitzada pel personal de la Direcció General de Finançament, que el tramitarà segons siga procedent.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Direcció General de Finançament
Pl. NÀPOLS I SICÍLIA, 6
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció General de Finançament
Pl. NÀPOLS I SICÍLIA, 6
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
No
Termini justificació:
OBERT