Detall

Cos superior tècnic d'administració general, A1-01, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional. Convocatòria 22/15


  • Descripció

    Cos superior tècnic d'administració general, A1-01, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional. Convocatòria 22/15


  • Organisme

    Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77. CIUTAT ADVA. 9 D'OCTUBRE -TORRE 4 46018 València


  • Etapa Actual

    Adjudicació i nomenament : Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs

  • Procés selectiu

    OPOSICIÓ


  • Tipus de prova

    Concurs oposició


  • Grup

    A1 - Títol universitari de grau o bé Llicenciatura, Enginyeria Superior o Arquitectura (subgrup 1)


  • Titulació

    Títol universitari de grau o bé Llicenciatura, Enginyeria Superior o Arquitectura (subgrup 1)


  • Requisits generals

    1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la nacionalitat que tinga, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.
    Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a costa seua.
    2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.
    3. Titulació: estar en possessió del títol universitari de doctorat, llicenciatura, enginyeria, arquitectura, o equivalent, o bé, d'un títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari, o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.
    En el cas que les titulacions s'hagen obtingut en l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.
    4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.
    5. Habilitació: no haver sigut separat, o que s'haja revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a exercir qualsevol funció pública o les pròpies de l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.


  • Taxa ordinària

    28,19 €


    Descripció de la taxa

    S'han d'ingressar en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud. El pagament de la taxa s'ha d'acreditar per mitjà del justificant oportú que l'entitat bancària emetrà segons la modalitat de pagament triada per la persona aspirant.


  • Exempció / Reducció taxes

    1. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Per a fer-ho, han d'assenyalar amb una ics (X) «Discapacitats» en l'apartat «Exempcions» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

    2. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria especial. Per a fer-ho, han d'assenyalar amb una ics (X) «Família nombrosa especial» en l'apartat «Exempcions» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

    3. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50% de l'import total de la taxa. Per a fer-ho, han d'assenyalar amb una ics (X) «Família nombrosa General» en l'apartat «Exempcions» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

    4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a això, senyalaran amb una ics (X) l'apartat «altres» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

    5. S'aplicarà una bonificació del 10% de l'import total de la taxa, acumulable a la bonificació anterior, quan la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics.


  • Places

    Nombre de places

    22

    Descripció de les places

    - Torn lliure: 20
    - Torn persones amb diversitat funcional: 2


  • Documentació / Informació


    Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives ha d'omplir la sol·licitud d'una de les maneres següents:

    1. Sol·licitud presencial: a través del model que figura en l'annex IV i que els serà facilitada en les oficines públiques que s'indiquen en l'annex V o en el portal de l'Administració de la Generalitat http://www.gva.es» (apartat: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de Funció Pública, Oposicions i Concursos).

    2. Sol·licitud telemàtica: a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat «Http://www.gva.es» (apartat: "Atenció al ciutadà", Guia PROP, Ocupació pública, Descripció: "Cos superior tècnic d'administració general, A1-01, convocatòria 22/15", tramitar amb certificat)


  • Lloc de presentació

    Les sol·licituds s'han de presentar d'una de les maneres següents:
    1. Sol·licitud presencial: han de presentar la sol·licitud les persones interessades en les oficines públiques que s'indiquen a continuació:
    Oficines PROP Alacant:
    - Alacant - C/ Churruca, 29, 03003
    - Alacant - Rambla de Méndez Núñez, 41, 03001
    - Benidorm - Foietes - Colònia de Madrid, Av. Beniardà, 61, 03500
    - Elx - Pl. de la Mercé, 5, 03202
    - Elda - Pl. de la Constitución, 1. 03600
    - Orihuela - C/ López Pozas, s/n, 03300
    - Torrevieja - C/ Hermanos Bazán, 6, baix, 03181

    Oficines PROP Castelló
    - Germans Bou - Castelló - Av. Germans Bou, 47, 12003
    - Carrer Major, núm. 76 - Castelló, 12001
    - Avinguda del Mar - Castelló - Av. del Mar, 16, 12003
    - Vila-real - C/ Josep Ramon Batalla, 38 - 12540
    - Vinaròs - Plaça de Jovellar, 2, 12500
    - Segorbe - Pl. del Almudín, 1 - 12400
    Oficines PROP València
    - Gregorio Gea I - València - C/ Gregorio Gea, 27 - 46009
    - Gregorio Gea II - València - C/ Gregorio Gea, 14. 46009
    - CENTRE - València - Av. de l'Oest, 36 - 46001
    - Alzira - Pl. Casassus, 1, 46600
    - Ontinyent - C/ Maians, 19 - 46870
    - Port Sagunt - Pl. Ramón de la Sota, s/n (edifici Rotonda), 46520
    - Requena - Pl. Consistorial, 2, 46340
    - Safor (Gandia) Av. República Argentina, 28, 46700
    - Sagunt - Camí Reial, 65-67, 46500
    - Xàtiva - Albereda de Jaume I, 35, 32, Xàtiva - 46800
    - Ciutat Administrativa 9 d'Octubre - C/ de la Democràcia, 77. Torres 1 i 4

    També es podran presentar les sol·licituds en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    2. Sol·licitud telemàtica: la sol·licitud l'han de presentar les persones interessades a través d'Internet per mitjà de la signatura electrònica, una vegada omplit el formulari i realitzat el pagament telemàtic de la taxa. No seran vàlides les sol·licituds que, encara que s'hagen pagat, no s'hagen signat electrònicament.


    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=CJUS_OPOSICIONES&version=4&login=c&idioma=va&idCatGuc=EP&idProcGuc=64569


  • Altres formes de presentació

    a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.



  • Seguiment





La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.