Detall

Titulat Mitjà d'Activitats Tècniques i Professionals i Titulat Mitjà d'Activitats Específiques.


  • Descripció

    Titulat Mitjà d'Activitats Tècniques i Professionals i Titulat Mitjà d'Activitats Específiques.


  • Organisme

    Ministeri d'Hisenda i Administració Pública
    C/ Alcalá, 5
    28014 Madrid
    Tel:91 595 80 00
    Fax:91 595 84 86


  • Etapa Actual

    Convocatòria : (Obertura de termini)

  • Termini

    TANCAT


  • Procés selectiu

    OPOSICIÓ


  • Tipus de prova

    Concurs oposició


  • Grup

    A2 - Titulació universitària de grau (subgrup 2)


  • Requisits generals

    1. Nacionalitat:
    a) Tindre la nacionalitat espanyola.
    b) Ser nacional dels estats membres de la Unió Europea.
    c) Siga quina siga la seua nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix, amb les mateixes condicions, podran participar els seus descendents i els del seu cònjuge, que visquen a càrrec seu menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
    d) Les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals s'aplique la lliure circulació de treballadors.
    e) Els estrangers que no estant inclosos en els paràgrafs anteriors es troben amb residència legal a Espanya.
    2. Edat: tindre complits els 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
    3. Titulació: estar en possessió, o en condicions d'obtindre a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, el títol que s'indica en l'annex II.
    Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o si és el cas del corresponent certificat d'equivalència. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.
    4. Compatibilitat funcional: posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.
    5. Habilitació: no haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a què exercien en el cas de personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat, ni pertànyer com a personal laboral fix al mateix grup professional i àrea funcional a les proves selectives del qual es presenta.
    En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
    6. Serà requisit per a l'accés a les places que impliquen contacte habitual amb menors, i per a l'exercici d'aquestes, el no haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. A aquest efecte, qui pretenga l'accés a tals places haurà d'acreditar aquesta circumstància mitjançant l'aportació d'un certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
    7. A més per a cada número d'ordre s'haurà d'estar en possessió dels requisits específics que figuren en la columna "FORMACIÓ ESPECÍFICA" de l'annex II.
    8. Els aspirants que es presenten per la quota de reserva per a persones amb discapacitat hauran de tindre reconeguda la condició legal depersona amb discapacitat amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.


  • Taxa ordinària


    22,42 €


    Descripció de la taxa

    L'abonament de la taxa per drets d'examen es realitzarà:

    1. Per via electrònica: fent ús del Servei Inscripció en Processos Proves Selectives del punt d'accés general http://administracion.gob.es/PAG/ips), en els termes que preveu l'Ordre HAC/729/2003, de 28 de març. La constància de correcte pagament de les taxes estarà avalat pel número de referència complet (NRC) emés per l'AEAT que figurarà en el justificant de registre.
    2. En suport paper: l'import dels drets d'examen s'ingressarà, junt amb la presentació de la sol·licitud, en qualsevol banc, caixa d'estalvis o cooperativa de crèdit de què actuen com a entitats col·laboradores en la recaptació tributària. En la sol·licitud haurà de constar que s'ha realitzat aquest ingrés mitjançant validació de l'entitat col·laboradora a través certificat mecànic o, a falta d'això, de segell i firma autoritzada d'aquest en l'espai reservat a aquests efectes.

    Les sol·licituds subscrites en l'estranger abonaran la taxa per drets d'examen en el compte corrent número 0182-2370-49 0200203962 (codi IBAN: ES06, codi BIC: BBVAESMMXXX), del Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, SA, a nom de "Tresor Públic. Ministeri de Defensa. Drets d'examen". L'ingrés es podrà efectuar directament en qualsevol oficina del Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, SA, o mitjançant transferència des de qualsevol entitat bancària.


  • Exempció / Reducció taxes


    EXEMPCIONS/BONIFICACIONS

    Estaran exemptes del pagament d'aquesta taxa:

    a) Les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent, i hauran d'acompanyar la sol·licitud amb el certificat acreditatiu de tal condició.
    No caldrà presentar aquest certificat quan la condició de discapacitat haja sigut reconeguda en alguna dels comunitats autònomes que figuren en l'adreçahttp://administracion.gov.es/PAG/PID. En aquest cas, i amb el consentiment explícit del sol·licitant, l'òrgan gestor podrà verificar aquesta condició mitjançant l'accés a la Plataforma d'Intermediació de Dades de les Administracions Publiques oferit a través del Servei Inscripció en Proves Selectives.
    b) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Seran requisits per al gaudi de l'exempció que, en el termini que és tracte, no hagueren rebutjat oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional.
    La condició de demandant d'ocupació s'haurà de verificar, en tot cas i amb el consentiment del sol·licitant, per l'òrgan gestor mitjançant l'accés a la Plataforma d'Intermediació de Dades de les Administracions Públiques oferit a través del Servei Inscripció en Proves Selectives.
    En cas de no donar el consentiment, el certificat relatiu a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits assenyalats, se sol·licitarà en l'oficina dels serveis públics d'ocupació. Quant a l'acreditació de les rendes, es realitzarà mitjançant certificat de l'última declaració de l'Impost sobre la Renda dels Persones Físiques. Ambdós documents s'hauran d'acompanyar a la sol·licitud.
    c) Les famílies nombroses en el termini de l'article 12.1.c) de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció de la família nombrosa. Tindran dret a una exempció del 100 per 100 de la taxa els membres de famílies de la categoria especial i a una bonificació del 50 per 100 els qui foren de la categoria general (11,21 euros).
    La condició de família nombrosa s'acreditarà mitjançant el corresponent títol actualitzat. L'aportació del títol de família nombrosa no caldrà quan aquest haja sigut obtingut en alguna de les comunitats autònomes que figuren en l'adreça http://administracion.gov.es/PAG/PID. En aquest cas, i amb el consentiment explícit del sol·licitant, l'òrgan gestor podrà verificar aquesta condició mitjançant l'accés a la Plataforma d'Intermediació de Dades de les Administracions Públiques.
    d) Les víctimes del terrorisme, i s'entenen com a tals, les persones que hagen patit danys físics o psíquics com a conseqüència de l'activitat terrorista i així ho acrediten mitjançant sentència judicial ferma o en virtut de resolució administrativa per la qual és reconega tal condició, el seu cònjuge o persona que haja conviscut amb anàloga relació d'afectivitat, el cònjuge del difunt i els fills dels ferits i difunts, d'acord amb la disposició final cinquena de la Llei orgànica 9/2015, de 28 de juliol, que afig una nova lletra a l'apartat cinc de l'article 18 de la Llei 66/1997, de 30 de desembre.


  • Places

    Nombre de places

    13

    Descripció de les places

    * Grup professional 2:

    - Titulat Mitjà d'Activitats Tècniques i Professionals: 2, accés general - 2 reserva discapacitati.4
    - Titulat Mitjà d'Activitats Específiques: 9, accés general.

    En el MINISTERI DE DEFENSA I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS.


  • Documentació / Informació


    Les sol·licituds s'hauran d'emplenar en el model oficial de sol·licitud 790, a què s'accedirà, amb caràcter general, a través de la pàgina web www.administracion.gob.es o dels registres electrònics per a la tramitació de les inscripcions dels candidats en els processos selectius. La sol·licitud s'emplenarà d'acord amb les instruccions de l'annex IV. Les sol·licituds s'adreçaran al president de l'Agència Estatal Consell Superior d'Investigacions Científiques.

    Les sol·licituds es presentaran en paper o per via electrònica:

    1. La presentació de la sol·licitud per via electrònica es realitzarà fent ús del servei Inscripció en processos proves selectives del punt d'accés general http://administracion.gob.es/PAG/ips), seguint les instruccions que se li indiquen, i caldrà com a requisit previ per a la inscripció el posseir un certificat digital vàlid de persona física, dels inclosos en la "Llista de confiança de prestadors de serveis de certificat" (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Energia, Turisme i Agenda Digital (més informació en http://firmaelectronica.gob.es i en http://www.dnielectronico.es).

    La presentació per aquesta via permetrà:
    - La inscripció en línia del model oficial annexar documents a la sol·licitud.
    - El pagament electrònic de les taxes.
    - El registre electrònic de la sol·licitud.

    2. Les sol·licituds en suport paper s'emplenaran en el model oficial (administracion.gov.es/PAG/ips).

    Documentació:
    - Documentació acreditativa de la nacionalitat els inclosos en l'apartat a) de la base 2.1. així com els estrangers residents, llevat que autoritzen en la seua sol·licitud la comprovació de les dades d'identificació personal en el Sistema de Verificació de Dades d'Identitat.
    - Els aspirants amb discapacitat amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 % que sol·liciten adaptació de temps i/o mitjans hauran d'adjuntar dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan tècnic de valoració que va dictaminar el grau de discapacitat.
    - Justificant acreditatiu del pagament dels drets d'examen.


  • Lloc de presentació

    En el Registre General del Ministeri de Defensa, passeig de la Castellana, 109, 28071 Madrid, o en la forma establida en l'article 16, apartat 4, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Les sol·licituds subscrites en l'estranger es podran cursar a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents.


  • Altres formes de presentació

    a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.


  • Enllaços d'interés

    Informació en web organisme

    https://ips.redsara.es/IPSC/action/secure/buscarConvocatorias.do


  • Seguiment





La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.

La informació demanada no es pot mostrar