Cos superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala facultatiu d'arxius i biblioteques A1-08-01, sector administració especial, torn d'accés lliure, convocatòria 4/16. - GVA.ES
Cos superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala facultatiu d'arxius i biblioteques A1-08-01, sector administració especial, torn d'accés lliure, convocatòria 4/16.
Informació bàsica
1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el tractat corresponent, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.
Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a costa seu.
2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.
3. Titulació: estar en possessió del títol de diplomatura universitària en Biblioteconomia i Documentació, o bé títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos, o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.
Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.
4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.
5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.
No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera del cos superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala facultativa d'arxius i biblioteques, A1-08-01.
Forma de pagament:
Los derechos de examen se ingresarán en cualquiera de las entidades bancarias colaboradoras que figuran en la solicitud. El pago de la tasa se justificará mediante el oportuno justificante que la entidad bancaria emitirá atendiendo a la modalidad de pago elegida por la persona aspirante.
Excempció / Reducció de tases:
- Las personas con diversidad funcional igual o superior al 33 %. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado de Exenciones «Discapacitados» de la solicitud presencial o telemática.
- Los miembros de familias numerosas o monoparentales de categoría especial. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado de Exenciones «Familia Numerosa Especial» de la solicitud presencial o telemática.
- Los miembros de familias numerosas o monoparentales de categoría general disfrutarán de una bonificación del 50 % del importe total de la tasa. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado de Exenciones «Familia Numerosa General» de la solicitud presencial o telemática.
- Las victimas de actos de violencia sobre la mujer que acrediten esta condición mediante cualquiera de los medios de prueba previstos en el artículo 9.1 y 9.2 de la Ley 7/2012, de 23 de noviembre, de la Generalitat, integral contra la violencia sobre la mujer en el ámbito de la Comunitat Valenciana. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «otros» de la solicitud presencial o telemática.
- Se aplicará una bonificación del 10 % del importe total de la tasa, acumulable a la bonificación anterior, cuando la presentación de la solicitud de participación en las pruebas se realice por medios telemáticos.
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Adjudicació i nomenament
Formularis
Altres documents
Presa de possessió.
L'acte de presa de possessió tindrà lloc el dia 15 d'octubre de 2020, a les 09:00 hores en les següents seus:
a) Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública a Alacant, Rambla Méndez Núñez, 41 (Torre Generalitat), 03002 Alacant.
b) Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, sala 1 de l'edifici A, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre, carrer de la Democràcia, 77, CA 90, València (46018).
Llistat d'etapes
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Data publicació: 02-10-2020
Nomenament
Data publicació: 02-10-2020
Places disponibles
Data publicació: 07-09-2020
Convocatòria acte d'elecció de destinació dels aprovats. Termini de recurs
Data publicació: 07-09-2020
Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents
Data publicació: 03-07-2020
Temini tancat
Puntuació final (fases d'oposició i concurs). Pendent de publicació en DOGV. Termini de recurs
Data publicació: 05-03-2020
Puntuació de fase de concurs. Termini d'al·legacions
Data publicació: 11-12-2019
Llista d'aprovats (fase d'oposició). Termini presentació documents per a valoració de mèrits. Termini de recurs
Data publicació: 11-09-2019
Criteris d'avaluació
Data publicació: 11-09-2019
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 16-07-2019
Criteris d'avaluació
Data publicació: 11-07-2019
Acord del tribunal pel qual es determina la data del 3r exercici
Data publicació: 01-07-2019
Llista provisional d'aprovats 2n exercici
Data publicació: 04-06-2019
Consulta per internet de notes amb DNI
Data publicació: 04-06-2019
Acord del tribunal pel qual es convoca a la lectura del 2n exercici
Data publicació: 07-05-2019
Acord del tribunal pel qual es determina la data del 2n exercici
Data publicació: 04-04-2019
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 12-03-2019
Consulta per internet de notes amb DNI
Data publicació: 12-03-2019
Llistat provisional d'aprovats 1r exercici
Data publicació: 12-03-2019
Nota informativa
Data publicació: 15-02-2019
Nota informativa
Data publicació: 12-02-2019
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 28-01-2019
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs
Data publicació: 24-01-2019
Nomenament de tribunal
Data publicació: 16-10-2018
Informació d'interés
Data publicació: 15-06-2018
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 18-12-2017
Bases i obertura de termini
Data publicació: 02-10-2017
Temini tancat