Sanitat ambiental (A2-S03-03), funcionaris o funcionàries d'administració especial (CONSOLIDACIÓ 2017) - GVA.ES
Sanitat ambiental (A2-S03-03), funcionaris o funcionàries d'administració especial (CONSOLIDACIÓ 2017)
Informació bàsica
Títol de diplomat/ada en Infermeria, Enginyeria Tècnica Agrícola, Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions, o bé, títol universitari oficial de grau que es corresponga amb les titulacions de l'escala A1 de salut pública (sanitat ambiental).
1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi poden participar el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea i, quan així ho preveja el tractat corresponent, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
2. Haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
3. Estar en possessió del títol de diplomat/ada en Infermeria, Enginyeria Tècnica Agrícola, Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions, o bé, títol universitari oficial de grau que es corresponga amb les titulacions de l'escala A1 de salut pública (sanitat ambiental) i que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació, expedida pel ministeri competent.
4. Tindre la capacitat funcional necessària per a dur a terme les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, i la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
5. No haver sigut separat/ada o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari d'una administració pública o un òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat/ada per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.
6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.
Forma de pagament:
1. El pago de la tasa se realizará vía telemática dentro del tramite de inscripción (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
EXENCIONES
El personal que acredite su condición de persona con diversidad funcional con un grado igual o superior al 33% estará exento del pago de la tasa, conforme establece la vigente Ley de Tasas de la Generalitat Valenciana.
Asimismo estará exento del pago de la tasa el personal que acredite su condición de miembro de familia numerosa de categoría especial o de familia monoparental de categoría especial.
También estarán exentas del pago de la tasa las víctimas de actos de violencia, cuya condición sea acreditada por los medios previstos en la Ley 7/2012, de 23 de noviembre, de la Generalitat, integral contra la violencia sobre la mujer en el ámbito de la Comunitat Valenciana.
BONIFICACIONES
Con carácter general, se establece una bonificación del 10% del importe de la tasa que corresponda abonar, como consecuencia de la presentación telemática de la solicitud de participación.
El personal que acredite su condición de miembro de familia numerosa de categoría general o de familia monoparental de categoría general gozará de una bonificación del 50% de la tasa. La condición de familia monoparental se acreditará conforme a lo establecido por el Decreto 19/2018, de 9 de marzo, del Consell, por el que se regula el reconocimiento de la condición de familia monoparental en la Comunitat Valenciana.
Etapa actual: Presentació de documents
Adjudicació i nomenament
S’obre termini de 20 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació d’aquesta resolució, per a que les persones aspirants amb dret a plaça que figuren a l’annex I, entreguen la documentació indicada, la qual serà autentificada per la persona encarregada del corresponent registre d’entrada.
Documentació a presentar:
a) Títol exigit per a la seua participació en aquestes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en el estranger, anvers i revers de la credencial que acredite l’homologació que corresponga.
b) Declaració responsable, que figura a l’annex II, de no haver sigut separat o separada, o de no haver estat revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l’exercici de qualsevol funció pública o d’aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. Tractant-se de persones nacionals d’altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes al seu Estat l’accés al treball públic.
Així mateix, i d’acord amb l’apartat huit de l’article primer de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l’adolescència, aquesta declaració responsable haurà d’incloure la declaració de no haver estat condemnat o condemnada per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l’agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d’éssers humans. En el moment de la presa de possessió, la persona interessada haurà d’acreditar aquesta circumstància al Departament de Salut corresponent mitjançant l’aportació d’una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.
c) Declaració responsable, que figura a l’annex III, a la que manifesten posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l’exercici de les funcions o tasques que corresponguen a la plaça de la categoria convocada. Aquesta declaració constituirà presumpció de disposar de dites capacitats i requisits d’aptitud per part de la persona declarant i podrà ser verificada, en el seu cas, amb els informes mèdics que emeta el servei de planificació corresponent.
La documentació referida s’haurà d’autentificar a qualsevol dels registres oficials.
Preferentment, s’haurà de presentar a una de les següents unitats de registre:
- 03001Alicante: C/Girona, núm. 26.
- 03801 Alcoi: Polígon de Caramanxel, s/n
- 12001 Castelló: C/Hort Sogueros, nº12.
- 46008 València: Av. Ferran el Catòlic, núm. 74.
- Registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat.
Resolució de 31 de juliol de 2024 de la directora general de Personal, per la què es sol·licita documentació a les persones aspirants aprovades amb dret a optar a plaça en el concurs-oposició de consolidació d’ocupació per a la provisió de vacants del cos superior de gestió de salut pública de...
Llistat d'etapes
Etapa actual: Presentació de documents
Data publicació: 02-08-2024
Temini tancat
Correcció d'errors Resolució definitiva concurs oposició
Data publicació: 26-12-2023
Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs
Data publicació: 01-12-2023
Relació provisional del concurs oposició. Termini al·legacions
Data publicació: 24-05-2023
Temini tancat
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 03-10-2022
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 09-06-2022
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 06-04-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 05-04-2022
Distribució d'aules
Data publicació: 24-03-2022
Correcció data d'examen
Data publicació: 22-02-2022
Correcció data d'examen
Data publicació: 29-11-2021
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 29-10-2021
Correcció data d'examen
Data publicació: 08-10-2021
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen
Data publicació: 05-10-2021
Nomenament de tribunal
Data publicació: 27-09-2021
Correcció d'errors. Llista provisional d'admesos/exclosos
Data publicació: 09-06-2020
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 04-06-2020
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 21-11-2019
Temini tancat