Subalterns/ernes de gestió sanitària (APF-S01), agrupació professional funcionarial (consolidació 2017) - GVA.ES
Subalterns/ernes de gestió sanitària (APF-S01), agrupació professional funcionarial (consolidació 2017)
Informació bàsica
Estar en possessió del Certificat d'Escolaritat o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació, expedida pel ministeri competent.
Descripció de places
Torn d'accés lliure: 17
Torn diversitat funcional grau igual o superior 33 %: 1
1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi poden participar el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea i, quan així ho preveja el tractat corresponent, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
2. Haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
3. Estar en possessió del Certificat d'Escolaritat o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació, expedida pel ministeri competent.
4. Tindre la capacitat funcional necessària per a dur a terme les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, i la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
5. No haver sigut separat/ada o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari d'una administració pública o un òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat/ada per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes i en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.
6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.
Forma de pagament:
1. El pagament de la taxa s'ha de realitzar via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
EXEMPCIONS
El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 % estarà exempt del pagament de la taxa, segons estableix la llei de taxes vigent de la Generalitat Valenciana.
Així mateix estarà exempt del pagament de la taxa el personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.
També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, que acrediten la seua condició pels mitjans previstos en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
BONIFICACIONS
Amb caràcter general, s'estableix una bonificació del 10 % de l'import de la taxa que s'haja d'abonar com a conseqüència de la presentació telemàtica de la sol·licitud de participació.
El personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general obtindrà una bonificació del 50 % de la taxa. La condició de família monoparental s'ha d'acreditar conforme al que estableix el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
Etapa actual: Presentació de documents
Adjudicació i nomenament
S’obre termini de 20 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació d’aquesta resolució, per a que les persones aspirants amb dret a plaça que figuren a l’annex I, entreguen la documentació indicada, la qual serà autentificada per la persona encarregada del corresponent registre d’entrada.
Documentació a presentar:
a) Títol exigit per a la seua participació en aquestes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en el estranger, anvers i revers de la credencial que acredite l’homologació que corresponga.
b) Declaració responsable, que figura a l’annex II, de no haver sigut separat o separada, o de no haver estat revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l’exercici de qualsevol funció pública o d’aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. Tractant-se de persones nacionals d’altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes al seu Estat l’accés al treball públic.
Així mateix, i d’acord amb l’apartat huit de l’article primer de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l’adolescència, aquesta declaració responsable haurà d’incloure la declaració de no haver estat condemnat o condemnada per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l’agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d’éssers humans. En el moment de la presa de possessió, la persona interessada haurà d’acreditar aquesta circumstància al Departament de Salut corresponent mitjançant l’aportació d’una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.
c) Declaració responsable, que figura a l’annex III, a la que manifesten posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l’exercici de les funcions o tasques que corresponguen a la plaça de la categoria convocada. Aquesta declaració constituirà presumpció de disposar de dites capacitats i requisits d’aptitud per part de la persona declarant i podrà ser verificada, en el seu cas, amb els informes mèdics que emeta el servei de planificació corresponent.
d) Quienes concurran al cupo reservado a personas con diversidad funcional, deberán aportar certificación oficial del grado de diversidad funcional junto con resolución administrativa del órgano competente de la conselleria con competencias en bienestar social o de otras comunidades autónomas o de la administración del Estado, que acredite su capacidad para desempeñar las tareas que correspondan a la categoría convocada.
La documentació referida s’haurà d’autentificar a qualsevol dels registres oficials.
Preferentment, s’haurà de presentar a una de les següents unitats de registre:
- 03001Alicante: C/Girona, núm. 26.
- 03801 Alcoi: Polígon de Caramanxel, s/n
- 12001 Castelló: C/Hort Sogueros, nº12.
- 46008 València: Av. Ferran el Catòlic, núm. 74.
- Registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat.
Resolució de 18 de setembre de 2024 de la directora general de Personal, per la què es sol·licita documentació a les persones aspirants aprovades amb dret a optar a plaça en el concurs-oposició de consolidació d’ocupació per a la provisió de vacants del cos de subalterns i subalternes de gestió...
Llistat d'etapes
Etapa actual: Presentació de documents
Data publicació: 23-09-2024
Temini tancat
Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs
Data publicació: 29-01-2024
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 25-09-2023
Temini tancat
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 21-06-2023
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 23-11-2022
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 02-09-2022
Temini tancat
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 21-06-2022
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 21-06-2022
Distribució d'aules
Data publicació: 08-06-2022
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs
Data publicació: 29-04-2022
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 05-11-2021
Nomenament de tribunal
Data publicació: 27-09-2021
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 05-06-2020
Temini tancat
Correcció d'errors. Bases
Data publicació: 23-12-2019
Correcció d'errors. Bases
Data publicació: 03-12-2019
Bases i obertura de termini
Data publicació: 27-11-2019
Temini tancat