Detall

EL REIAL DECRET 463/2020, DE 14 DE MARÇ, PEL QUAL ES DECLARA L'ESTAT D'ALARMA PER A LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PEL COVID-19, EN LA SEUA DISPOSICIÓ ADDICIONAL TERCERA DISPOSA QUE SE SUSPENEN TERMES I S'INTERROMPEN TERMINIS PER A LA TRAMITACIÓ DELS PROCEDIMENTS DE LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC. EL CÒMPUT DELS TERMINIS ES REPRENDRÀ EN EL MOMENT EN QUÈ PERDA VIGÈNCIA EL PRESENT REIAL DECRET O, EN EL SEU CAS, LES PRÒRROGUES D'AQUEST.

EN MATÈRIA TRIBUTÀRIA LA SUSPENSIÓ DE TERMINIS PROCEDIMENTALS ES REGEIX PEL REIAL DECRET LLEI 8/20 (BOE Núm. 73 DE 18/3/2020). EL TERMINI PER A PRESENTAR AUTOLIQUIDACIONS DE TRIBUTS GESTIONATS PER L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (*ATV) ES REGEIX PEL DECRET LLEI 1/2020 (DOGV Núm. 8774 DE 30/3/2020) I EL SEU *CORRECIÓN D'ERRORS (DOGV Núm. 8878 BIS DE 1/4/2020).

Agent de la Policia Local - Estabilització ocupació temporal


  • Descripció

    Agent de la Policia Local - Estabilització ocupació temporal


  • Organisme

    Benetússer
    Miguel Hernandez, 30
    Tel:963752950
    Fax:963960756


  • Etapa Actual

    Convocatòria : (Obertura de termini)

  • Termini

    TANCAT


  • Procés selectiu

    OPOSICIÓ


  • Tipus de prova

    Concurs oposició


  • Grup

    C1 - Batxiller o tècnic/a


  • Requisits generals

    a) Tindre la nacionalitat espanyola.
    b) No tindre una inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de la funció pública, ni de separació del servei de cap administració pública mitjançant un expedient disciplinari.
    c) No tindre antecedents penals.
    d) Estar en possessió de la titulació acadèmica exigible a l'escala bàsica (títol de Batxiller o tècnic, o equivalent).
    e) Tindre, com a mínim, díhuit anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.
    f) Comprometre's, per mitjà d'una declaració jurada, a portar armes de foc i, si és necessari, a utilitzar-les.
    g) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de vehicles de les classes B i A2 que permeten la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepassen els 25 kW o una relació potència/pes no superior a 0,16 kW/kg.
    h) No patir cap malaltia ni tindre cap defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions, d'acord amb les exclusions mèdiques establides en aquest decret i tindre una alçada mínima d'1,65 metres els homes i 1,58 metres les dones.


  • Taxa ordinària

    31,52 €


    Descripció de la taxa

    L'ordre de transferència bancària s'ha de fer a favor de l'Ajuntament de Benetússer. Proves selectives d'agent de Policia Local, per a les quals s'ha de remetre l'import de la taxa al compte corrent núm. ES 26 2100 7268 6122 0003 7980. Si la persona que ordena la transferència o l'ingrés no és la mateixa que la persona aspirant, caldrà indicar en l'extracte de l'operació el nom i cognoms i DNI de la persona aspirant.


  • Places

    Nombre de places

    6

    Descripció de les places

    L'objecte de les bases és regular el procediment per a la cobertura en propietat de sis places d'agent, per estabilització d'ocupació temporal, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2018.
    Les places oferides estaven ocupades de manera temporal i ininterrompuda, almenys els tres anys abans del 31 de desembre de 2017, amb els números de plantilla 56, 64, 68, 69, 70 i 71.


  • Documentació / Informació

    Cal omplir la instància corresponent dirigida a l'Alcaldia, en el model normalitzat que s'adjunta en les bases com a annex I; cal manifestar-hi que es reuneixen tots els requisits exigits en la convocatòria i adjuntar-hi els comprovants següents:
    - Resguard justificatiu d'haver abonat els drets d'examen.
    - Llista individualitzada dels mèrits puntuables d'acord amb els apartats establits en la base 7.2. No s'ha de presentar documentació justificativa d'aquests juntament amb la sol·licitud de participació en el procés selectiu, només la llista d'aquests, i se n'ha de presentar la justificació amb posterioritat, en cas que se supere la fase d'oposició, segons el que disposa la base esmentada. El contingut de la llista serà vinculant, per la qual cosa no es podrà valorar cap mèrit que no s'haja indicat en aquesta. En cas que es presente la llista de mèrits o qualssevol altres una vegada haja finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, aquests no es podran valorar.


  • Lloc de presentació

    Per mitjans telemàtics, a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Benetússer, en l'adreça: https://sede.benetusser.net/?lang=va


  • Enllaços d'interés

    Informació en web organisme

    https://benetussersitae.sede.gva.es/sitae/CambiarLenguajeDoAction.do;jsessionid=Q8kse0NG7UvaxAiRa8Dwer94?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1


  • Seguiment





La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.

La informació demanada no es pot mostrar