Convocatòria de proves selectives d'accés al cos d'especialistes en comunicacions i emergències de l'Administració de la Generalitat, C1-11, sector administració especial, convocatòria 6/19, torn lliure general.

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Etapa actual: Lloc i hora de presa de possessió
Codi SIA: 3022501
|
Codi GVA: 73840
Descarregar informació
  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Oposició
Prova
Concurs oposició
Grup
C1
Titulació
Títol de batxiller o tècnic/a de formació professional o equivalents
Places
Núm. de places totals 3

Descripció de places

Llocs corresponents a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2019.

Requisits

Per a l'admissió a aquestes proves selectives, caldrà complir els requisits següents:

 

1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea, o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el tractat corresponent, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

 

Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a costa seua.

 

Els nacionals del Regne Unit podran participar en aquest procés selectiu sempre que la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds siga anterior a la data de retirada efectiva del Regne Unit com a estat membre de la Unió Europea.

 

2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

 

3. Estar en possessió del títol de batxiller o cicle formatiu de grau mitjà de Formació Professional que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

 

5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o que s'haja revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a exercir qualsevol funció pública o les pròpies de l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.

 

Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.

 

Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de reunir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

 

L'Administració podrà requerir, en qualsevol moment, les persones aspirants perquè acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.

 

Si els requisits no s'acrediten o els documents no s'aporten, en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.

No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d'aquesta convocatòria.

Taxes
Import tasa màxima: 20,00

Excempció / Reducció de tases:

1. Bonificacions:

 

a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del 10 % de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica en realitzar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.

 

b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de la quota íntegra acumulable a la que fixa l'apartat a anterior. A aquest efecte, han d'assenyalar l'apartat "Bonificacions" de la sol·licitud telemàtica i aquesta s'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.

 

2. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:

 

a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i si s'ha assenyalat l'apartat "Exempcions" de la sol·licitud telemàtica.

 

b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar en l'apartat d'exempcions "Família nombrosa especial" de la sol·licitud telemàtica.

 

c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar l'apartat "Altres" de la sol·licitud telemàtica.

Etapa actual: Lloc i hora de presa de possessió

Fase

Adjudicació i nomenament

Publicació

Llistat d'etapes

Etapa actual: Lloc i hora de presa de possessió

Data publicació: 21-06-2022

Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs

Data publicació: 08-06-2022

Nomenament

Data publicació: 08-06-2022

Llista provisional d'adjudicacions. Termini de reclamacions

Data publicació: 19-05-2022

Temini tancat

Places disponibles

Data publicació: 10-05-2022

Acte elecció de destinació

Data publicació: 10-05-2022

Temini tancat

Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents

Data publicació: 09-02-2022

Puntuació definitiva de la fase de concurs. Termini de recurs

Data publicació: 14-12-2021

Llista provisional. Termini d'al·legacions

Data publicació: 05-10-2021

Temini tancat

Llista d'aprovats (fase d'oposició). Termini presentació documents per a valoració de mèrits. Termini de recurs

Data publicació: 09-06-2021

Temini tancat

Consulta per internet de notes amb DNI

Data publicació: 08-06-2021

Plantilla de respostes del 1r exercici

Data publicació: 10-05-2021

Assignació aules i informació COVID

Data publicació: 26-04-2021

Llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses

Data publicació: 13-04-2021

Canvi en el tribunal

Data publicació: 25-02-2021

Nomenament de tribunal

Data publicació: 03-12-2020

Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions

Data publicació: 28-07-2020

Temini tancat

Bases i obertura de termini

Data publicació: 18-06-2020

Temini tancat

Tornar al llistat d'etapes

Lloc i hora de presa de possessió

Preguntes freqüents

Dubtes del tràmit
  • Què he de fer per a continuar en el mateix lloc que ocupe com a funcionari/ària interí/ina, després de la presa de possessió com a funcionari/ària de carrera? (1c)
  • Per a continuar ocupant el lloc que s'exerceix com a personal funcionari interí, quan estiga prestant serveis en l'Administració de la Generalitat, en un cos diferent del que es pren possessió com a personal funcionari de carrera o els serveis s'estiguen prestant en una administració diferent,...
  • Saber més
  • Què he de fer per a demanar excedència en el cos en el qual se'm nomenarà i romandre en actiu en un altre cos del qual soc funcionari/ària de carrera? (ingfp2)
  • Per a seguir en actiu en el mateix cos, després de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera d'un cos diferent, quan s'estan prestant serveis com a funcionari o funcionària de carrera en l'Administració de la Generalitat o els serveis s'estiguen prestant en diferent...
  • Saber més
  • Que he de fer per a continuar ocupant un lloc en millora d'ocupació després de la presa de possessió com a funcionari de carrera d'un cos diferent? (ingfp3)
  • Per a continuar ocupant el lloc que s'exerceix en millora d'ocupació, quan es pren possessió com a funcionari de carrera d'un cos diferent, s'ha de presentar una sol·licitud al Servei de Provisió de Llocs per mitjà del tràmit Z de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, una...
  • Saber més
  • Què he de fer si no puc acudir el dia assenyalat per a la presa de possessió? (ingfp4)
  • Per a qualsevol incidència respecte a l'assistència a l'acte de presa de possessió, haurà de contactar amb el Servei de Provisió de Llocs, secció de concursos, a través del correu concursos_fp@gva.es, o per telèfon en el 961 248 300 (Amparo) o 961 248 223 (Paula).