Convocatòria de proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, convocatòria 8/19, corresponent a la promoció interna específica per a la regularització de la relació jurídica del personal laboral fix. - GVA.ES
Convocatòria de proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, convocatòria 8/19, corresponent a la promoció interna específica per a la regularització de la relació jurídica del personal laboral fix.
Informació bàsica
Descripció de places
Llocs corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2019.
Per a l'admissió a aquestes proves selectives, caldrà complir els requisits següents:
1. Ser personal laboral fix de l'Administració de la Generalitat i trobar-se en alguna de les següents situacions:
- Ser titular d'un lloc de treball de naturalesa funcionarial adscrit a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, tant si s'ocupa el lloc com si se'n manté la reserva.
- Ocupar en adscripció provisional un lloc de treball de naturalesa funcionarial adscrit a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, i pertànyer a una categoria professional amb funcions equivalents a les d'aquesta agrupació professional funcionarial.
Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de reunir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.
L'Administració podrà requerir, en qualsevol moment, les persones aspirants perquè acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no s'acrediten o els documents no s'aporten, en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.
No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d'aquesta convocatòria.
Excempció / Reducció de tases:
1. Bonificacions:
a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de la quota íntegra acumulable a la que fixa l'apartat a anterior. A aquest efecte, han d'assenyalar l'apartat "Bonificacions" de la sol·licitud telemàtica i aquesta s'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
2. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:
a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i si s'ha assenyalat l'apartat "Exempcions" de la sol·licitud telemàtica.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar en l'apartat d'exempcions "Família nombrosa especial" de la sol·licitud telemàtica.
c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar l'apartat "Altres" de la sol·licitud telemàtica.
Etapa actual: Lloc i hora de presa de possessió
Adjudicació i nomenament
Llistat d'etapes
Etapa actual: Lloc i hora de presa de possessió
Data publicació: 23-05-2023
Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Data publicació: 22-05-2023
Nomenament
Data publicació: 22-05-2023
Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents
Data publicació: 17-01-2023
Llista definitiva d'aprovats. Termini de recurs
Data publicació: 22-12-2022
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 24-11-2022
Consulta per internet de notes amb DNI
Data publicació: 25-10-2022
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 25-10-2022
Temini tancat
Plantilla de respostes de l'exercici
Data publicació: 06-10-2022
Llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses
Data publicació: 15-09-2022
Nomenament de tribunal
Data publicació: 23-09-2021
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 18-09-2020
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 09-07-2020
Temini tancat