Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 161/18, torn de promoció interna. (PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ)

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs
Codi SIA: 3022594
|
Codi GVA: 74941
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 21-02-2024

hasta 05-03-2024

  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Promoció interna
Prova
Concurs oposició
Grup
A2
Titulació
Títol universitari de grau o bé diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica o equivalent (subgrup 2)
Titulació específica

Títol d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

A més de la titulació universitària del paràgraf anterior, les persones aspirants han d'acreditar la formació com a tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o un certificat que acredite estar habilitat per a realitzar les funcions de nivell superior que preveu l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que s'ha de justificar per qualsevol de les formes següents:

A) Mitjançant l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior segons l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

B) Certificació expedida per una entitat pública o privada que haja tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i compte amb autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels serveis de prevenció, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

 

No obstant això, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria quinzena de l'LOGFPV, el personal que no tinga la titulació específica exigida per a l'accés al cos o l'escala en el qual es classifique el lloc, que haja exercit com a personal temporal, per haver sigut modificat en aplicació del que disposa l'apartat primer de la disposició addicional tercera de la llei esmentada, podrà participar en les convocatòries dels procediments selectius a aquest cos o escala corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017 a 2020, sempre que estiguen en possessió d'una titulació del nivell exigit per a l'accés al grup o subgrup de classificació professional del cos o l'escala convocats.

Places
Núm. de places totals 3

Descripció de places

Llocs corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2018.

Requisits

Per a l'admissió a aquestes proves selectives, caldrà complir els requisits següents:

 

1. Ser personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat dels cossos o escales als quals es fa referència en el present apartat per a cada una de les modalitats i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys en el cos o l'escala des del qual s'accedeix, tal com estableix l'article 119 de l'LOGFPV.

 

Les modalitats d'accés a la promoció interna tindran, en cada cas, la procedència següent:

 

- Modalitat A: promoció interna vertical: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga al cos C1-10 (cos d'especialistes en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, de l'annex I de l'LOGFPV).

- Modalitat B: promoció interna horitzontal: es preveu per al personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del mateix subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup A2 de l'annex I de l'LOGFPV, excepte l'A2-21).

- Modalitat C: promoció interna mixta: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del subgrup C1 de l'annex I, de l'LOGFPV, excepte el C1-10).

 

El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l'annex I de l'LOGFPV podrà, igualment, accedir al subgrup A2-21, mitjançant la promoció interna mixta, si pertany al subgrup C1, o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup A2.

 

2. Estar en possessió del títol d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé d'un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

A més de la titulació universitària del paràgraf anterior, les persones aspirants han d'acreditar la formació com a tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o un certificat que acredite estar habilitat per a realitzar les funcions de nivell superior que preveu l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que s'ha de justificar per qualsevol de les formes següents:

A) Mitjançant l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior segons l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

B) Certificació expedida per una entitat pública o privada que haja tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i compte amb autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels serveis de prevenció, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

 

No obstant això, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria quinzena de l'LOGFPV, el personal que no tinga la titulació específica exigida per a l'accés al cos o l'escala en el qual es classifique el lloc, que haja exercit com a personal temporal, per haver sigut modificat en aplicació del que disposa l'apartat primer de la disposició addicional tercera de la llei esmentada, podrà participar en les convocatòries dels procediments selectius a aquest cos o escala corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017 a 2020, sempre que estiguen en possessió d'una titulació del nivell exigit per a l'accés al grup o subgrup de classificació professional del cos o l'escala convocats.

 

Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger han d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si escau, del certificat d'equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.

 

Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de reunir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

 

L'Administració podrà requerir els aspirants, en qualsevol moment, perquè acrediten el compliment dels requisits exigits per a participar-hi, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.

 

Si els requisits no s'acrediten o els documents no s'aporten, en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.

No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d'aquesta convocatòria.

Taxes
Import tasa màxima: 25,00

Excempció / Reducció de tases:

1. Bonificacions:

 

a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del 10 % de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.

 

b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de la quota íntegra acumulable a la que fixa l'apartat a anterior. A aquest efecte, han d'assenyalar l'apartat "Bonificacions" de la sol·licitud telemàtica i aquesta s'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.

 

2. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:

 

a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i si s'ha assenyalat l'apartat "Exempcions" de la sol·licitud telemàtica.

 

b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud, i assenyalar en l'apartat d'exempcions "Família nombrosa especial" de la sol·licitud telemàtica.

 

c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar l'apartat "Altres" de la sol·licitud telemàtica.

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs

Fase

Concurs

Termini
Des de 21-02-2024 a 05-03-2024

Les persones relacionades hauran de presentar davant la Direcció General de Funció Pública, en el termini de deu dies hàbils comptats des del següent al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la documentació que procedisca a fi d'acreditar que...

Saber més
Documents

Formularis

Altres documents

Forma de presentació

Tramitació presentació de la documentació .

Recursos
  • Recurs contenciós administratiu
  • Recurs potestatiu de reposició

Llistat d'etapes

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs

Data publicació: 20-02-2024

Temini tancat

Plantilla de respostes de l'exercici

Data publicació: 27-03-2023

Distribució d'aules

Data publicació: 15-03-2023

Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs

Data publicació: 09-03-2023

Modificació composició del tribunal

Data publicació: 26-10-2022

Nomenament de tribunal

Data publicació: 19-09-2022

Nomenament de tribunal

Data publicació: 07-10-2021

Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions

Data publicació: 19-01-2021

Temini tancat

Bases i obertura de termini

Data publicació: 28-09-2020

Temini tancat

Tornar al llistat d'etapes

Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs