Infermer/a especialista obstetricoginecològic/a (OPO 2017-18) - GVA.ES
Infermer/a especialista obstetricoginecològic/a (OPO 2017-18)
Informació bàsica
Títol de diplomatura universitària o grau en Infermeria i el títol d'infermera/er especialista en Infermeria Obstetricoginecològica.
Descripció de places
Torn d'accés lliure: 139 (diversitat funcional: 10)
Promoció interna: 23
1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi podran participar els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el tractat corresponent, sempre que no hi haja cap separació de dret, els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no hi haja separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, han d'acreditar un coneixement suficient del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.
2. Tindre complits 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.
3. Tindre, dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, el títol de diplomatura o grau en Infermeria i el títol d'Infermera/er especialista en Infermeria Obstetricoginecològica, o l'equivalent per a l'acompliment de la categoria, o tindre complides les condicions per a obtindre'l..
En el cas que les titulacions s'hagen obtingut en l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.
4. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar dins del termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, de manera que la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
5. No haver sigut separat/ada del servei, mitjançant un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la professió corresponent. En el cas de persones nacionals d'altres estats esmentats en el punt 1, no haver sigut inhabilitat/ada, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un estat membre de la Unió Europea, ni haver sigut separat/ada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o serveis públics.
Així mateix, i, segons l'apartat 5 de l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, sempre que l'activitat implique un contacte habitual amb menors, no haver sigut condemnat/ada per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, s'ha d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.
6. Haver pagat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons especifica la base 3 d'aquesta convocatòria.
7. No tindre la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i, si és el cas, especialitat convocada, en tot el Sistema Nacional de Salut. Aquest requisit s'ha de complir fins al dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si obtinguera aquesta condició en un altre servei de salut posteriorment, es considerarà que els dos processos són concurrents i es conservaran els drets derivats d'aquest concurs oposició.
* Requisits específics per al torn de promoció interna.
Podrà concórrer a aquesta convocatòria el personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits generals exposats i que, a més:
- Tinga la condició de personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, d'una categoria i, si és el cas, especialitat diferent de la convocada i del mateix grup o subgrup de titulació o inferior.
- Estiga o haja estat en servei actiu o amb reserva de lloc i amb nomenament com a personal estatutari fix en la categoria de procedència, durant almenys dos anys, sense necessitat que aquests ho hagen sigut de manera ininterrompuda ni immediatament anteriors a la data de publicació de la convocatòria.
http://www.san.gva.es
Forma de pagament:
1. El pagament de la taxa s'ha de fer per via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
* Estarà exempt del pagament de la taxa, segons estableix la vigent Llei de taxes de la Generalitat Valenciana:
- El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 %.
- El personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial, que recull el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
- Les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals s'acredite pels mitjans que preveu l'article 23 del Reial decret llei 9/2018, de 3 d'agost, de mesures urgents per al desplegament del Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere, és a dir, mitjançant una sentència condemnatòria per un delicte de violència de gènere, una ordre de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima, o bé per un informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que la demandant és víctima de violència de gènere. També podran acreditar-se les situacions de violència de gènere mitjançant un informe dels serveis socials, dels serveis especialitzats o dels serveis d'acolliment destinats a víctimes de violència de gènere de l'administració pública competent; o per qualsevol altre títol, sempre que això estiga previst en les disposicions normatives de caràcter sectorial que regulen l'accés a cada un dels drets i recursos. A la Comunitat Valenciana, són els centres Dona 24 hores els que estan autoritzats per a acreditar aquestes situacions.
*Obtindrà una bonificació del 50 % de la taxa el personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana
Etapa actual: Presentació de documents
Adjudicació i nomenament
Atorgar un termini de 20 dies hàbils, a partir del dia
següent a la publicació d'esta resolució, per a
que les persones aspirants amb dret a plaça
que figuren en l'annex I presenten la següent
documentació:
a) Declaració responsable, que figura en l'annex
II, de no haver sigut separat o separada del
servici, mitjançant expedient disciplinari, de
qualsevol servici de salut o administració
pública, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada amb
caràcter ferm per a l'exercici de funcions
públiques ni, si és el cas, per a la corresponent
professió. En el cas de persones nacionals de
altres Estats, no haver sigut inhabilitat o
inhabilitada, per sanció o pena, per a l'exercici
professional o per a l'accés a funcions o servicis
públics en un estat membre de la Unió
Europea, ni haver sigut separat o separada, per
sanció disciplinària, d'alguna de les seues
administracions o servicis públics.
En el moment de la presa de possessió, la persona
interessada haurà d'acreditar, conforme a l'article
57, apartat 1, de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de
juny, de protecció integral a la infància i a la
adolescència enfront de la violència, no haver sigut
condemnada per sentència ferma per qualsevol delicte
contra la llibertat i indemnitat sexuals tipificats en el títol 8 de la Llei orgànica
10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal.
Esta circumstància serà acreditada en el
Departament de Salut corresponent mitjançant
l'aportació d'una certificació negativa del
Registre Central de delinqüents sexuals.
b) Declaració responsable, que figura en l'annex
III, en la qual manifesten posseir les capacitats i
aptituds físiques i psíquiques necessàries per al
acompliment de les funcions o tasques que
corresponguen a la plaça de la categoria convocada.
Esta declaració constituirà presumpció de
disposar de tals capacitats i requisits de
aptitud per part de la persona declarant i podrà
ser verificada, si és el cas, amb els informes
metges que emeta el servici de prevenció
corresponent.
c) Els qui concórreguen al contingent reservat a persones
amb diversitat funcional, hauran d'aportar
certificació oficial del grau de diversitat
funcional juntament amb resolució administrativa del
òrgan competent de la conselleria amb
competències en benestar social o d'unes altres
comunitats autònomes o de l'administració del
Estat, que acredite la seua capacitat per a exercir
les tasques que corresponguen a la categoria
convocada.
d) En el cas de titulacions obtingudes en el
estranger, còpia de la credencial que acredite la
homologació que corresponga.
- 03001Alicante: C/Girona, nº 26.
- 03801 Alcoi: Polígon de Caramanxel, s/n
- 12001 Castelló: C/Hort Sogueros, nº12.
- 46008 València: Av. Fernando el Catòlic, nº 74.
- Registres generals dels departaments de
salut de la Conselleria de Sanitat.
Així com en els referits a la llei 39/2015, d'1 d'octubre,del procediment administratiu comú de les
administracions públiques,
Resolució de la directora general de Personal,
per la qual se sol·licita documentació a les
persones aspirants aprovades amb dret a
optar a plaça en el concurs oposició per a la
provisió de vacants d'infermer o infermera
especialista obstètric-ginecològica, de
institucions sanitàries de la Conselleria de
Sanitat, convocat per Resolució de la
directora general de Recursos Humans de 18 de
gener de 2021.
- Recurs contenciós administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Llistat d'etapes
Etapa actual: Presentació de documents
Data publicació: 28-11-2024
Temini tancat
Modificació llistats definitius del concurs oposició
Data publicació: 21-11-2024
Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs
Data publicació: 19-06-2024
Temini tancat
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 15-02-2024
Temini tancat
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 21-06-2023
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 01-02-2023
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 26-09-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 21-09-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 20-09-2022
Temini tancat
Distribució d'aules
Data publicació: 01-09-2022
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 09-08-2022
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs
Data publicació: 27-06-2022
Nomenament del tribunal
Data publicació: 04-03-2022
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 01-03-2022
Temini tancat
Correcció d'errors. Temari
Data publicació: 12-05-2021
Correcció d'errors. Temari
Data publicació: 18-02-2021
Bases i obertura de termini
Data publicació: 08-02-2021
Temini tancat