Detall

Tècnic/a mitjà/ana d'administració general


  • Descripció

    Tècnic/a mitjà/ana d'administració general


  • Organisme

    Picassent
    Plaza Ayuntamiento, 19
    Tel:961230100
    Fax:961233955


  • Etapa Actual

    Convocatòria : (Modificació de les bases)

  • Procés selectiu

    COBERTURA INTERINA


  • Tipus de prova

    Oposició


  • Grup

    A2 - Titulació universitària de grau (subgrup 2)


  • Titulació específica

    Títol universitari de grau o diplomatura universitària, o equivalent, o estar en condicions d'obtindre'l en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions expedides en l'estranger, s'ha de disposar de la corresponent homologació oficial.


  • Requisits generals

    a) Tindre la nacionalitat espanyola o d'un altre estat, sempre que es complisquen els requisits que estableix l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
    b) Tindre la capacitat funcional per a dur a terme les tasques.
    c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa, les dues referides al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.
    d) No haver sigut separat o separada, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics, per resolució judicial, per a l'accés al cos o l'escala de funcionari; o, en el cas de personal laboral, per a exercir funcions similars a les que exercia en el lloc del qual haja sigut separat o inhabilitat.
    En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés o sotmesa a cap sanció disciplinària o equivalent que en el seu estat impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes.


  • Taxa ordinària

    45,00 €


    Descripció de la taxa

    El document corresponent a la taxa esmentada podrà obtindre's d'una de les dues maneres següents:

    a) Personalment en l'OAC, pl. Ajuntament núm. 2, 46220, Picassent.
    Efectuant el tràmit en la seu electrònica de l'Ajuntament de Picassent.
    https://picassent.sede.gva.es/opencms/opencms/sede/paginas/index.jsp?opcion=cuerpo

    b) Portal d'autoliquidacions - Ajuntament de Picassent - Drets d'examen, omplint les dades requerides i indicant:
    Convocatòria: TMAE Intervenció.
    Grup: A, subgrup A2.
    Demandant d'ocupació: si se selecciona l'opció "és demandant d'ocupació", caldrà aportar-ne l'acreditació.


  • Exempció / Reducció taxes

    EXEMPCIONS/DESCOMPTES
    S'estableix una quantitat en concepte de drets d'examen de 22,50 € per als aspirants que acrediten la situació legal de desocupació mitjançant l'aportació tant de l'informe de vida laboral/informe de situació laboral emés per la TGSS, com el certificat del servei d'ocupació estatal SEPE de no ser receptor o receptora de cap mena de prestació o subsidi.

    Tant l'informe de vida laboral / informe de situació laboral com el certificat SEPE, que acrediten la situació laboral de desocupació i la no percepció de prestació o subsidi respectivament, han d'haver sigut expedits com a màxim un mes abans de la data de presentació de la instància per a concórrer a la convocatòria corresponent.


  • Places

    Nombre de places

    1

  • Documentació / Informació

    Les sol·licituds s'han de presentar en tots els casos mitjançant una instància dirigida a l'alcaldessa presidenta de la Corporació, en el format que es trobarà a la disposició de les persones interessades en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament (annex II d'aquestes bases).

    Documentació que cal presentar amb la instància de sol·licitud:
    - Justificant de pagament dels drets d'examen i, si és el cas, informe de vida laboral / informe de situació laboral emés per la TGSS que acredite la situació de desocupació, així com una certificació del servei d'ocupació LABORA que acredite la no recepció de cap mena de prestació o subsidi.
    - Fotocòpia del document nacional d'identitat.

    Serà procedent la devolució dels drets per a participar en el procés quan no es realitze el fet imposable per causes no imputables al subjecte passiu.

    No serà procedent la devolució de la taxa ingressada en els supòsits d'exclusió definitiva de les proves per causes imputables a l'interessat o la interessada, com poden ser l'incompliment dels requisits de la convocatòria o la no presentació dins del termini de les instàncies i els documents.

    IGUALTAT DE CONDICIONS
    L'òrgan de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho manifesten en la seua sol·licitud de participació, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les proves selectives. Per a això, han de presentar una certificació de la Conselleria de Benestar Social, o l'òrgan competent d'altres comunitats autònomes o de l'Administració de l'Estat, que acredite la seua condició de discapacitat, així com la compatibilitat amb l'acompliment de les tasques i funcions de la plaça objecte d'aquesta convocatòria. En tot cas, les proves selectives s'han de dur a terme en condicions d'igualtat amb la resta dels i les aspirants.

    Tindran la consideració de persones amb discapacitat aquelles a les quals s'haja reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 %. En tot cas, es consideraran afectats per una discapacitat en grau igual o superior al 33 % els pensionistes de la Seguretat Social que tinguen reconeguda una pensió d'incapacitat permanent en el grau de total.


  • Lloc de presentació

    La sol·licitud s'ha de presentar bé en modalitat presencial, concertant cita prèvia, en el Registre General de l'Ajuntament, en horari de 09.00 a 14.00 dilluns a divendres i 16.00 a 17.45 de dilluns a dijous (08.30 a 13.30 en horari d'estiu, 15 juny a 15 setembre), o bé en la forma que determina l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.


  • Enllaços d'interés


    Informació en web organisme

    http://www.picassent.es/va/ocupacio-municipal


  • Seguiment





La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.

La informació demanada no es pot mostrar