Tècnic/a de la funció administrativa (OPO 2017-18)

Conselleria de Sanitat

Etapa actual: Acte elecció de destinació
Codi SIA: 3022783
|
Codi GVA: 77150
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 06-03-2025

hasta 12-03-2025

  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Oposició
Prova
Concurs oposició
Grup
A1
Titulació
Títol universitari de grau o bé llicenciatura, enginyeria superior o arquitectura o equivalents (subgrup 1)
Titulació específica

Títol de doctor, llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau.

Places
Núm. de places totals 7

Descripció de places

Torn d'accés lliure: 6.

Promoció interna: 1.

Requisits

1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi podran participar els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan ho preveja el tractat corresponent, sempre que no hi haja cap separació de dret, i els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no hi haja separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, han d'acreditar un coneixement suficient del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.

2. Tindre complits 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.

3. Tindre, dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, el títol de doctor, llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau, o tindre complides les condicions per a obtindre'l. En el cas que les titulacions s'hagen obtingut a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

4. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar dins del termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, de manera que la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.

5. No haver sigut separat/ada del servei, mitjançant un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la professió corresponent. En el cas de persones nacionals d'altres estats esmentats en el punt 1, no haver sigut inhabilitat/ada, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un estat membre de la Unió Europea, ni haver sigut separat/ada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o serveis públics.

Així mateix, i, segons l'apartat 5 de l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, sempre que l'activitat implique un contacte habitual amb menors, no haver sigut condemnat/ada per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, s'ha d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.

6. Haver pagat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons especifica la base 3 d'aquesta convocatòria.

7. No tindre la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i, si és el cas, especialitat convocada, en tot el Sistema Nacional de Salut. Aquest requisit s'ha de complir fins al dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si obtinguera aquesta condició en un altre servei de salut posteriorment, es considerarà que els dos processos són concurrents i es conservaran els drets derivats d'aquest concurs oposició.

 

Taxes
Import tasa màxima: 45,00

Forma de pagament:

1. El pagament de la taxa es realitzarà via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).

Excempció / Reducció de tases:

*Estarà exempt del pagament de la taxa, conforme establix la vigent Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana:

- El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.

- El personal que acredite ostentar el títol de membre de família nombrosa de categoria especial, o de família monoparental de categoria especial compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.

- Les víctimes d'actes de violència, la condició de la qual siga acreditada pels mitjans previstos en l'article 23 del Reial decret llei 9/2018, de 3 d'agost, de mesures urgents per al desenrotllament del Pacte d'Estat contra la violència de gènere, això és, mitjançant una sentència condemnatòria per un delicte de violència de gènere, una orde de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima, o bé per l'informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que la demandant és víctima de violència de gènere. També podran acreditar-se les situacions de violència de gènere mitjançant informe dels servicis socials, dels servicis especialitzats, o dels servicis d'acolliment destinats a víctimes de violència de gènere de l'Administració Pública competent; o per qualsevol altre títol, sempre que això estiga previst en les disposicions normatives de caràcter sectorial que regulen l'accés a cadascun dels drets i recursos. En la Comunitat Valenciana, són els Centres Dona 24 hores els qui estan autoritzats per a l'acreditació d'estes situacions.

*Gaudirà d'una bonificació del 50% de la taxa el personal que acredite ostentar el títol de membre de família nombrosa de categoria general, o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.

Etapa actual: Acte elecció de destinació

Fase

Adjudicació i nomenament

Termini
Des de 06-03-2025 a 12-03-2025

Es convoca les persones relacionades en l'annex II, per a l'elecció de nou de destí per la seua orde, en acte obligatori i telemàtic, pel termini de 5 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'esta resolució en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat, a l'efecte del seu possible nomenament com a personal estatutari.

L'elecció de destí es tramitarà mitjançant mitjans telemàtics, sent necessari disposar, per a això, del corresponent certificat digital.

Publicació
Documents

Elaboració del document amb la relació de places sol·licitades.

En la pàgina web de la Conselleria de Sanitat (www.san.gva.es), en l'apartat de Personal, la persona interessada trobarà l'aplicació informàtica amb tots els codis de centre relacionats en l'Annex I, amb la qual elaborarà un document PDF en el qual figuren els centres sol·licitats per orde de preferència.

La sol·licitud d'un centre implica la sol·licitud de totes les places oferides en este.

El nombre de places seleccionades ha de ser igual o superior al seu número d'orde en la llista publicada per a l'elecció de destí, en el procés selectiu en el qual participen. En cas contrari i si la persona interessada no obtinguera plaça (en haver seleccionat un nombre inferior de places al seu número d'orde), en conseqüència, esta perdrà qualsevol dret derivat de la seua participació en el procés selectiu.

En el cas de persones que es troben únicament en situació de reserva, estes hauran de seleccionar la totalitat de places oferides en el procés selectiu en el qual participen. En cas contrari i si la persona interessada no obtinguera plaça (en haver seleccionat un nombre inferior de places al seu número d'orde) quan podria haver-la obtingut (davant la renúncia de persones amb dret a elecció de destí), en conseqüència, esta perdrà qualsevol dret derivat de la seua participació en el procés selectiu.

Forma de presentació

Registre telemàtic.  Una vegada generat el document PDF definitiu d'elecció de places, la persona interessada haurà d'accedir, mitjançant certificat electrònic, al tràmit electrònic habilitat dins del mateix apartat de Personal, i seguir els passos que s’indiquen en la resolució i el manual d’instruccions.

Informació complementària

RESOLUCIÓ de 4 de març de 2025 de la directora general de Personal, per la qual s'oferixen places bàsiques vacants de Tècnic o Tècnica de la Funció Administrativa i es convoca per a l'elecció de destí a les persones que tinguen el dret a optar a plaça en la resolució definitiva del procés selectiu per concurs de mèrits excepcional d'estabilització, derivat de la OOP de l'any 2022, per a la provisió de vacants d'esta categoria d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat; així com a les determinades amb caràcter de reserva.

Llistat d'etapes

Etapa actual: Acte elecció de destinació

Data publicació: 05-03-2025

Temini tancat

Presentació de documents

Data publicació: 16-12-2024

Temini tancat

Modificació llista definitiva del concurs

Data publicació: 16-12-2024

Llista definitiva. Termini de recurs

Data publicació: 02-08-2024

Temini tancat

Llista provisional. Termini d'al·legacions

Data publicació: 13-02-2024

Temini tancat

Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)

Data publicació: 15-06-2023

Temini tancat

Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva

Data publicació: 24-01-2023

Temini tancat

Qüestionari de l'exercici

Data publicació: 26-09-2022

Plantilla provisional de respostes de l'exercici

Data publicació: 21-09-2022

Temini tancat

Distribució d'aules

Data publicació: 01-09-2022

Llista definitiva d'admesos/exclosos. Termini de recurs

Data publicació: 23-06-2022

Modificació composició del tribunal

Data publicació: 29-04-2022

Nomenament del tribunal

Data publicació: 08-03-2022

Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions

Data publicació: 08-02-2022

Temini tancat

Bases i obertura de termini

Data publicació: 13-04-2021

Temini tancat

Tornar al llistat d'etapes

Acte elecció de destinació