Tècnic/a de la funció administrativa (OPO 2017-18) - GVA.ES
Avís: Adjudicació i nomenament - Acte elecció de destinació
Tècnic/a de la funció administrativa (OPO 2017-18)
Informació bàsica
Títol de doctor, llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau.
Descripció de places
Torn d'accés lliure: 6.
Promoció interna: 1.
1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi podran participar els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan ho preveja el tractat corresponent, sempre que no hi haja cap separació de dret, i els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no hi haja separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, han d'acreditar un coneixement suficient del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.
2. Tindre complits 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.
3. Tindre, dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, el títol de doctor, llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau, o tindre complides les condicions per a obtindre'l. En el cas que les titulacions s'hagen obtingut a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.
4. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar dins del termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, de manera que la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
5. No haver sigut separat/ada del servei, mitjançant un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la professió corresponent. En el cas de persones nacionals d'altres estats esmentats en el punt 1, no haver sigut inhabilitat/ada, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un estat membre de la Unió Europea, ni haver sigut separat/ada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o serveis públics.
Així mateix, i, segons l'apartat 5 de l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, sempre que l'activitat implique un contacte habitual amb menors, no haver sigut condemnat/ada per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, s'ha d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.
6. Haver pagat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons especifica la base 3 d'aquesta convocatòria.
7. No tindre la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i, si és el cas, especialitat convocada, en tot el Sistema Nacional de Salut. Aquest requisit s'ha de complir fins al dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si obtinguera aquesta condició en un altre servei de salut posteriorment, es considerarà que els dos processos són concurrents i es conservaran els drets derivats d'aquest concurs oposició.
Forma de pagament:
1. El pagament de la taxa es realitzarà via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
*Estarà exempt del pagament de la taxa, conforme establix la vigent Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana:
- El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
- El personal que acredite ostentar el títol de membre de família nombrosa de categoria especial, o de família monoparental de categoria especial compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.
- Les víctimes d'actes de violència, la condició de la qual siga acreditada pels mitjans previstos en l'article 23 del Reial decret llei 9/2018, de 3 d'agost, de mesures urgents per al desenrotllament del Pacte d'Estat contra la violència de gènere, això és, mitjançant una sentència condemnatòria per un delicte de violència de gènere, una orde de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima, o bé per l'informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que la demandant és víctima de violència de gènere. També podran acreditar-se les situacions de violència de gènere mitjançant informe dels servicis socials, dels servicis especialitzats, o dels servicis d'acolliment destinats a víctimes de violència de gènere de l'Administració Pública competent; o per qualsevol altre títol, sempre que això estiga previst en les disposicions normatives de caràcter sectorial que regulen l'accés a cadascun dels drets i recursos. En la Comunitat Valenciana, són els Centres Dona 24 hores els qui estan autoritzats per a l'acreditació d'estes situacions.
*Gaudirà d'una bonificació del 50% de la taxa el personal que acredite ostentar el títol de membre de família nombrosa de categoria general, o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.
Etapa actual: Acte elecció de destinació
Adjudicació i nomenament
Es convoca les persones relacionades en l'annex II, per a l'elecció de nou de destí per la seua orde, en acte obligatori i telemàtic, pel termini de 5 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'esta resolució en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat, a l'efecte del seu possible nomenament com a personal estatutari.
L'elecció de destí es tramitarà mitjançant mitjans telemàtics, sent necessari disposar, per a això, del corresponent certificat digital.
Elaboració del document amb la relació de places sol·licitades.
En la pàgina web de la Conselleria de Sanitat (www.san.gva.es), en l'apartat de Personal, la persona interessada trobarà l'aplicació informàtica amb tots els codis de centre relacionats en l'Annex I, amb la qual elaborarà un document PDF en el qual figuren els centres sol·licitats per orde de preferència.
La sol·licitud d'un centre implica la sol·licitud de totes les places oferides en este.
El nombre de places seleccionades ha de ser igual o superior al seu número d'orde en la llista publicada per a l'elecció de destí, en el procés selectiu en el qual participen. En cas contrari i si la persona interessada no obtinguera plaça (en haver seleccionat un nombre inferior de places al seu número d'orde), en conseqüència, esta perdrà qualsevol dret derivat de la seua participació en el procés selectiu.
En el cas de persones que es troben únicament en situació de reserva, estes hauran de seleccionar la totalitat de places oferides en el procés selectiu en el qual participen. En cas contrari i si la persona interessada no obtinguera plaça (en haver seleccionat un nombre inferior de places al seu número d'orde) quan podria haver-la obtingut (davant la renúncia de persones amb dret a elecció de destí), en conseqüència, esta perdrà qualsevol dret derivat de la seua participació en el procés selectiu.
Registre telemàtic. Una vegada generat el document PDF definitiu d'elecció de places, la persona interessada haurà d'accedir, mitjançant certificat electrònic, al tràmit electrònic habilitat dins del mateix apartat de Personal, i seguir els passos que s’indiquen en la resolució i el manual d’instruccions.
RESOLUCIÓ de 4 de març de 2025 de la directora general de Personal, per la qual s'oferixen places bàsiques vacants de Tècnic o Tècnica de la Funció Administrativa i es convoca per a l'elecció de destí a les persones que tinguen el dret a optar a plaça en la resolució definitiva del procés selectiu per concurs de mèrits excepcional d'estabilització, derivat de la OOP de l'any 2022, per a la provisió de vacants d'esta categoria d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat; així com a les determinades amb caràcter de reserva.
Llistat d'etapes
Etapa actual: Acte elecció de destinació
Data publicació: 05-03-2025
Temini tancat
Presentació de documents
Data publicació: 16-12-2024
Temini tancat
Modificació llista definitiva del concurs
Data publicació: 16-12-2024
Llista definitiva. Termini de recurs
Data publicació: 02-08-2024
Temini tancat
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 13-02-2024
Temini tancat
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 15-06-2023
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 24-01-2023
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 26-09-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 21-09-2022
Temini tancat
Distribució d'aules
Data publicació: 01-09-2022
Llista definitiva d'admesos/exclosos. Termini de recurs
Data publicació: 23-06-2022
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 29-04-2022
Nomenament del tribunal
Data publicació: 08-03-2022
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 08-02-2022
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 13-04-2021
Temini tancat