Resolució de 14 de desembre de 2023, de la Direcció General de Justícia, per la qual es fa públic el llistat de persones que han superat un o més exercicis de les proves selectives d’accés al cos d’auxili judicial de l’Administració de justícia convocades per l’Ordre JUS/1254/2022, de 7 de desembre, pel sistema general d’accés lliure, per al nomenament de personal funcionari interí

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Etapa actual: Bases i obertura de termini
Codi SIA: 3036367
|
Codi GVA: 96453
Descarregar informació
Termini obert

Des de 22-12-2023

  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Cobertura interina
Grup
C2
Titulació
Títol de graduat/a en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalents
Requisits

Este llistat està compost per les persones que han superat un o més exercicis de les proves selectives d'accés al cos d'auxili judicial de l'Administració de justícia convocades per l'Ordre JUS/1254/2022, de 7 de desembre, pel sistema general d'accés lliure.

 

En la confecció d'este llistat s'han exclòs a aquells aspirants que ja són titulars en el cos d'auxili judicial o en altres cossos i a tots aquells que ja formen part de la bossa ordinària vigent convocada per Ordre 3/2020, de 7 de febrer del cos d'auxili judicial.

Taxes
Import tasa màxima: ,00

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Fase

Convocatòria

Termini
Des de 22-12-2023

La persones integrants del present llistat d'aprovats, per a poder sol·licitar els llocs de treball oferits a cada moment, seran convocats prèviament, mitjançant missatge SMS, sense perjudici de qualsevol altre mitjà que s'assenyale en l'oferta dels llocs de treball.

En eixe SMS s'indicarà el termini de sol·licitud. No es tindran en compte les sol·licituds presentades fora del termini indicat i les de les persones que no hagen rebut el SMS.

Documents

Formulari de sol·licitud de llocs.

Forma de presentació

La presentació es realitzarà telemàticament.

Telemàtica
PRESENTACIÓ A TRAVÉS DE MITJANS ELECTRÒNICS. Els empleats de les Administracions Públiques estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes (article 14 1 e) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú). Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de sistemes de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre ells, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clau firma per a les persones físiques. A partir del moment d'esta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Llistat d'etapes

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Data publicació: 21-12-2023

Termini obert

Correcció d'errors. Bases

Data publicació: 25-01-2024

Tornar al llistat d'etapes

Bases i obertura de termini