Detall Ocupació Pública

RESOLUCIÓ de 14 de desembre de 2023, de la Direcció General de Justícia, per la qual es fa públic el llistat de persones que han superat un o més exercicis de les proves selectives d’accés al cos de gestió processal i administrativa de l’Administració de justícia convocades per l’Ordre JUS/1254/2022, de 7 de desembre, pel sistema general d’accés lliure, per al nomenament de personal funcionari interí.

Codi SIA: 3036442
Codi GUC: 96509
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Etapa actual: Bases generals
  • Informació bàsica

  • Etapa actual

  • Llistat d'etapes

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Convocatòria: Cobertura interina
Titulacions: Titulació universitària de grau / llicenciatura / diplomatura (subgrup 1/ subgrup 2)
Grup: A1/A2

Requisits

Requisits

Este llistat està compost per les persones que han superat un o més exercicis de les proves selectives d'accés al cos de gestió processal i administrativa de l'Administració de justícia convocades per l'Ordre JUS/1254/2022, de 7 de desembre, pel sistema general d'accés lliure. Per a la confecció d'este llistat s'han exclòs a aquells aspirants que ja són titulars en el cos de tramitació processal i administrativa o en altres cossos i a tots aquells que ja formen part de la bossa ordinària vigent convocada per Ordre 3/2020, de 7 de febrer del cos de tramitació processal i administrativa.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Etapa actual:

Bases generals

Termini de presentació: des de: 22-12-2023

Descripció del termini

Descripció del termini

La persones integrants del present llistat d'aprovats, per a poder sol·licitar els llocs de treball oferits a cada moment, seran convocats prèviament, mitjançant missatge SMS, sense perjudici de qualsevol altre mitjà que s'assenyale en l'oferta dels llocs de treball. En eixe SMS s'indicarà el termini de sol·licitud. No es tindran en compte les sol·licituds presentades fora del termini indicat i les de les persones que no hagen rebut el SMS

Publicació

Publicació

Presentació

Presentació

La presentació es realitzarà telemàticament.
PRESENTACIÓ A TRAVÉS DE MITJANS ELECTRÒNICS. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú): a) Les persones jurídiques. b) Les entitats sense personalitat jurídica. c) Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'esta activitat professional. En tot cas, dins d'este col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. d) Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. e) Els empleats de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, en la forma en què es determine reglamentàriament per cada Administració. Igualment, podran relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics els sol·licitants que, no estant obligats a això, opten per esta via. Quan els sol·licitants estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la sol·licitud es faça de manera presencial, es requerirà a l'interessat perquè la present de manera electrònica. A este efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica. TRAMITACIÓ TELEMÀTICA Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre ells, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/es/sede_certificados), així com el sistema clau signatura per a les persones físiques. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent (els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, procedisca) i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'esta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es). Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).
Presentació telemàtica

Llistat d'etapes

Etapa actual: Bases generals

Data de publicació: 21-12-2023

Correcció d'errors (barem de mèrits)

Data de publicació: 25-01-2024

Tornar al llistat d'etapes

Bases generals

La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.