Detall Ocupació Pública

Convocatòria del procés selectiu per a accés per promoció interna, al Cos de Gestió Processal i Administrativa de l'Administració de Justícia. Orde JUS/241/2022 de 24 de març

Codi SIA: 3052834
Codi GUC: 97415
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Etapa actual: Sol·licituds de destinació
  • Informació bàsica

  • Etapa actual

  • Llistat d'etapes

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Convocatòria: Promoció interna
Prova: Concurs-oposició (accés RESTRINGIT)
Titulacions: Diplomatura, Enginyeria o Arquitectura Tècnica, FP III o equivalent
Grup: B
Més informació: https://cjusticia.gva.es/va/
Núm. places totals: 39

Places

Places

Distribució places:

  • Promoció Interna: 39

Requisits

Requisits

Per a participar en els processos d'accés per promoció interna, les persones aspirants hauran de reunir tots els requisits que prèviament s'han establit, amb caràcter general, per a l'accés al Cos o especialitat de què es tracte, i a més tindre la condició de funcionari o funcionària de carrera en el Cos de Tramitació Processal i Administrativa i acreditar en el mateix una antiguitat de, almenys, dos anys, com a personal funcionari titular o com a personal interí o substitut en este Cos. Per a ser persones admeses a la realització del procés selectiu, les persones aspirants hauran de posseir en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la presa de possessió com a funcionari o funcionària de carrera, els següents requisits de participació: 4.1 Nacionalitat: Tindre la nacionalitat espanyola. 4.2 Edat: Tindre setze anys d'edat i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa 4.3 Titulació: Estar en possessió o en condicions d'obtindre el títol del títol de Grau, Diplomat Universitari, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic o equivalent, exigit per a l'ingrés en el Cos de Gestió. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o, si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència. Este requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del Dret de la Unió Europea. 4.4 Capacitat: Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques del Cos al qual aspiren. 4.5 Habilitació: a) No haver sigut condemnat o condemnada per delicte dolós a penes privatives de llibertat, llevat que s'haguera obtingut la cancel·lació d'antecedents penals o la rehabilitació. b) No haver sigut separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al Cossos o Escales de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. c) No pertànyer al mateix Cos a les proves selectives del qual es presenten. Tots estos requisits han de reunir-se en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la data de presa de possessió.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Etapa actual:

Sol·licituds de destinació

Termini de presentació: des de: 26-02-2024 fins a: 08-03-2024

Descripció del termini

Descripció del termini

Les sol·licituds de destí d'els/les aspirants d'este àmbit, es presentaran en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la relació definitiva de persones aprovades en el «Butlletí Oficial de l'Estat» núm. 48, de 23/02/2024, segons el que s'establix en la base 8.1a) de la convocatòria del procés selectiu.

Recursos

Recursos

  • recurso-contencioso
  • recurso-potestativo

Publicació

Publicació

Documentació

Documentació

Les sol·licituds es formalitzaran segons el model que apareix com a annex II d’esta resolució d’acord amb les instruccions següents: a) En el model d’instància podran detallar-se fins al màxim dels òrgans judicials oferits, indicant l’òrgan, la funció, la localitat i la província. Amb la sola petició d’un òrgan judicial s’entenen sol·licitades totes les places oferides en este. b) Es procedirà a l’adjudicació de destinacions segons l’orde obtingut per la persona aspirant en tot el procés selectiu i per la prioritat establida. c) Si no es formula sol·licitud de places o no li correspon cap de les detallades en la seua instància, per no sol·licitar un nombre suficient deplaces, es procedirà a destinar-lo, amb caràcter forçós, a qualsevol de les places no adjudicades seguint l’orde alfabètic de localitats publicat en el Boletín Oficial del Estado. No es podrà anul·lar ni modificar la sol·licitud una vegada acabat el termini de presentació d’estes. L’adjudicació de les destinacions es farà amb caràcter forçós, d’acord amb l’orde de puntuació obtingut en les proves selectives en l’àmbit de la Comunitat Valenciana. Les destinacions adjudicades tindran caràcter definitiu equivalent amb caràcter general a les obtingudes per concurs, sense que puguen participar en este fins que no hagen transcorregut dos anys des de la data de la resolució en la qual se’ls adjudique destinació definitiva. Per al còmput dels dos anys s’ajustarà al que s’establix en el paràgraf segon de l’article 529.3 de la Llei orgànica 6/1985, d’1 de juliol, del poder judicial.

Presentació

Presentació

En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú): a) Les persones jurídiques. b) Les entitats sense personalitat jurídica. c) Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'esta activitat professional. En tot cas, dins d'este col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils. d) Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. e) Els empleats de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, en la forma en què es determine reglamentàriament per cada Administració. Igualment, podran relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics els sol·licitants que, no estant obligats a això, opten per esta via. Quan els sol·licitants estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la sol·licitud es faça de manera presencial, es requerirà a l'interessat perquè la present de manera electrònica. A este efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica.
Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre ells, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clau signatura per a les persones físiques. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent (els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, procedisca) i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'esta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca). Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca).
Presentació telemàtica

Informació complementària

Informació complementària

Contra la present resolució podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant de la Direcció General de Justícia, en el termini d’un mes, segons el que s’establix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de València, en el termini de dos mesos, segons el que es disposa en l’article 9 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a comptar de l’endemà de ser publicada en el Boletín Oficial del Estado.

Llistat d'etapes

Etapa actual: Sol·licituds de destinació

Data de publicació: 23-02-2024

Bases i obertura de termini

Data de publicació: 30-03-2022

Tornar al llistat d'etapes

Sol·licituds de destinació

La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.