Detall Ocupació Pública

Subdirector o subdirectora econòmics del Departament de Salut de Dénia (núm. lloc: 80343). Conselleria de Sanitat.

Codi SIA: 3055122
Codi GUC: 98091
Organisme: Conselleria de Sanitat
Etapa actual: Bases i obertura de termini
  • Informació bàsica

  • Etapa actual

  • Llistat d'etapes

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Convocatòria: Lliure designació
Prova: Concurs de mèrits
Titulacions: Títol universitari de grau o bé llicenciatura, enginyeria superior o arquitectura o equivalents (subgrup 1)
Titulació específica: Tindre la titulació universitària corresponent al grup de classificació professional A1
Grup: A1
Núm. places totals: 1

Places

Places

Descripció de places:

Denominació del lloc de treball: subdirector o subdirectora econòmics del Departament de Salut de Dénia (núm. lloc 80343) Conselleria/Organisme: Conselleria de Sanitat Centre de destinació: Unitat del comissionat Departament Dénia. Subcentre de gestió: ASI Alacant Nord- Departament de Salut de Dénia. Localitat del lloc: Dènia (Alacant) Naturalesa: estatutària. Forma de provisió: lliure designació Classificació: A1-27-B

Requisits

Requisits

1. Tindre la nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, o bé la d’algun altre estat al qual, per tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s’aplique la lliure circulació de persones treballadores. També hi poden participar, independentment de la seua nacionalitat, els cònjuges d’espanyols i de nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, i els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents. 2. Tindre la titulació universitària corresponent al grup de classificació professional A1, d’acord amb el que disposa la normativa vigent, així com tindre la capacitat adequada per a l’exercici del càrrec. 3. Tindre la condició de personal estatutari amb plaça en propietat en els serveis de salut, de personal funcionari de carrera o de personal laboral fix seleccionat en processos selectius de les administracions públiques que preste serveis en centres sanitaris de titularitat pública; en aquest cas, quedaran en la situació administrativa que els corresponga. No obstant això, hi pot participar també amb caràcter excepcional el personal alié a l’Administració o amb vinculació de caràcter temporal a aquesta, sempre que complisca els requisits enunciats anteriorment. En aquest cas, el nomenament no pot excedir el temps establit contractualment i la persona designada ha de presentar una memòria anual en la qual ha de donar compte a la persona titular de la conselleria competent en matèria de sanitat del resultat de la gestió efectuada i dels objectius aconseguits en relació amb els fixats prèviament. Així mateix, la persona designada haurà d’acreditar una especial experiència o qualificació en gestió sanitària d’alt nivell. La provisió s’efectuarà d’acord amb el règim laboral d’alta direcció regulat en el Reial decret 1382/1985, d’1 d’agost. 4. No haver sigut separada mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a exercir funcions similars a les que exercia i de les quals haja sigut separada o inhabilitada. En cas que siga nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública. Els requisits de participació s’han de reunir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s’han de mantindre fins a la presa de possessió.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Etapa actual:

Bases i obertura de termini

Termini de presentació: des de: 22-03-2024 fins a: 23-04-2024

Descripció del termini

Descripció del termini

Les sol·licituds es presentaran en el termini de 20 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la present Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 9813, de 21/3/2024).

Recursos

Recursos

  • recurso-contencioso
  • recurso-potestativo

Publicació

Publicació

Documentació

Documentació

I- Les persones que desitgen participar en el procediment hauran d’accedir a "Z-Sol·licitud general d’iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat" mitjançant un dels sistemes de signatura electrònica admesos i/o usats en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, emplenar totes les dades fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar i registrar-la seguint els passos que s’hi indiquen. Pot accedir-se a la sol·licitud general d’iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat a través del següent enllaç: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18495&version=amp (Per a accedir: copiar enllaç, obrir pestanya i pegar) II- Dins del termini de presentació de sol·licituds, la persona interessada ha de presentar en qualsevol de les formes que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents necessaris de conformitat amb la base 4 de la resolució de convocatòria, degudament indicats i fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar, per a la qual cosa ha d'utilitzar obligatòriament el model d'instància disponible a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/downloads/publicados/IN/31223_BI.pdf El mer fet de lliurar la documentació en el registre no implica la participació en el procés, de manera que la persona interessada s'ha d'inscriure obligatòriament segons s'especifica en el paràgraf primer. III- Documents que és necessari aportar juntament amb la sol·licitud d'admissió: Juntament amb la sol·licitud d'admissió, els interessats han d'aportar els documents següents en format digital en llapis de memòria USB, que s'ha d'introduir en un sobre blanc engrapat a la instància, tancat i amb la indicació del nom, els cognoms i la referència de la convocatòria i la plaça a la qual s'opta: a) Currículum professional, que incloga preferentment els mèrits acadèmics i/o experiència professional en l'acompliment de càrrecs directius en institucions sanitàries o llocs de treball amb funcions similars a les del que s'opta. La comissió de valoració podrà requerir les persones interessades per a aportar un document original o la fotocòpia compulsada, o qualsevol tipus d'aclariment que es plantege sobre la documentació presentada, i aquestes estan obligades a facilitar-li-la. b) Memòria explicativa de les línies fonamentals i objectius que es volen aconseguir en la plaça que se sol·licite. D'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d'oposició expressa per part de la persona interessada, l'òrgan gestor del procediment està autoritzat a obtindre directament les dades dels documents elaborats per qualsevol administració, i que són els que s'assenyalen a continuació: a) Dades d'identitat de la persona interessada. b) Títol de la titulació requerida. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, una còpia de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.

Presentació

Presentació

I- Les persones que desitgen participar en el procediment hauran d’accedir a "Z-Sol·licitud general d’iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat" mitjançant un dels sistemes de signatura electrònica admesos i/o usats en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, emplenar totes les dades fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar i registrar-la seguint els passos que s’hi indiquen. Pot accedir-se a la sol·licitud general d’iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat a través del següent enllaç: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18495&version=amp (Per a accedir: copiar enllaç, obrir pestanya i pegar) II- Dins del termini de presentació de sol·licituds, la persona interessada ha de presentar en qualsevol de les formes que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents necessaris de conformitat amb la base 4 de la resolució de convocatòria, degudament indicats i fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar, per a la qual cosa ha d'utilitzar obligatòriament el model d'instància disponible a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/downloads/publicados/IN/31223_BI.pdf El mer fet de lliurar la documentació en el registre no implica la participació en el procés, de manera que la persona interessada s'ha d'inscriure obligatòriament segons s'especifica en el paràgraf primer.

Llistat d'etapes

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Data de publicació: 21-03-2024

Tornar al llistat d'etapes

Bases i obertura de termini

La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.