Sol·licitud de renovació anual de l'autorització de centres de busseig - GVA.ES
Sol·licitud de renovació anual de l'autorització de centres de busseig
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Obtindre la renovació de l'autorització d'obertura i funcionament atorgada als centres de busseig de la Comunitat Valenciana.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Tota persona física o jurídica de caràcter privat titular de l'autorització administrativa d'obertura i funcionament d'un centre de busseig a la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 10/2003, de 4 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el reglament pel qual es regiran els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 4434, de 6/2/03).
- Decret 44/2015, de 10 d'abril del Consell, de modificació del Decret 10/2003, de 4 de febrer, aprovatori del Reglament pel qual es regeixen els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 7504, de 14/4/15).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
Preferiblement del 15 al 31 de desembre de cada anualitat.
Formularis documentació
- Sol·licitud de la persona interessada.
La presentació de la sol·licitud comportarà l'autorització del sol·licitant, excepte manifestació en contra, al fet que la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori obtinga directament les dades relatives d'identificació personal, segons el que es preveu en l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de no autoritzar-se, s'haurà d'aportar:
**DNI o document equivalent en cas d'estrangers
- Declaració de manteniment de les condicions que van donar lloc a l'autorització inicial. (Model normalitzat)
- Certificat de la companyia asseguradora acreditatiu d'assegurança de responsabilitat civil en vigor.
- Justificant pague de la taxa.
Taxa o pagament
Taxa o pagament
L'import actual de la taxa és:
Renovació de l'autorització inicial atorgada: 20,79 euros
FORMES DE PAGAMENT, IMPORTS I MODELS:
Tant les formes de pagament com els imports i els models de taxa es poden descarregar des de l'adreça d'Internet
que s'indica a continuació
Presentació
Presentació
Presencial
Si és persona no obligada a relacionar-se telemàticament amb l'administració
- En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigisquen o davant qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- I, preferentment, en:
On dirigir-se
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - ALACANT, CHURRUCA
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - CASTELLÓ, GERMANS BOU
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP 9 D'OCTUBRE - VALÈNCIA
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - VALÈNCIA PROP I
C/ CHURRUCA, 29
03003 - Alacant/Alicante
Av. GERMANS BOU, 47
12003 - Castelló/Castellón
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI A
46018 - València/Valencia
C/ GREGORI GEA, 27
46009 - València/Valencia
Telemàtica
Fent clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina.
Per a això, cal disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic.
També es pot tramitar utilitzant el sistema CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura, no cal que disposeu de certificat en el vostre equip ni usar Java o AUTOSIGNATURA (vegeu l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Una vegada revisada la sol·licitud i documentació corresponent, s'expedirà per part de la Direcció General de Costas, Ports i Aeroports, el cartell acreditatiu de centre de busseig inscrit en el registre, amb vigència d'1 any natural, que haurà d'exhibir-se en lloc ben visible de les instal·lacions del mateix i haurà de renovar-se cada any. Es procedirà a efectuar la corresponent anotació en el registre de centres de bussejos autoritzats de la Comunitat Valenciana.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Servei d'Administració de Ports i Aeroports
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 1
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció General de Costes, Ports i Aeroports
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 1
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
No