Classificació de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional per a la seua provisió pel sistema de lliure designació.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 210824
|
Codi GVA: 1044
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Classificació de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional per a la seua provisió pel sistema de lliure designació.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

1. En els termes previstos en l'art. 92 bis de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, les diputacions provincials, els ajuntaments d'Alacant, Castelló de la Plana, València i dels municipis que tinguen una població de dret igual o superior a 75.000 habitants, que estiguen interessats podran optar per la provisió mitjançant el sistema de lliure designació dels seus llocs de treball reservats a funcionaris locals amb habilitació de caràcter nacional.

 

2. L'opció per la provisió mitjançant el sistema de lliure designació, que es realitzarà per mitjà de la modificació de la relació de llocs de treball, es comunicarà a la Direcció General d'Administració Local a l'efecte de la classificació del lloc.

A qui va dirigit

Administració

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i documentació.

 

- Resolució del conseller competent en matèria d'Administració local.

 

- Trasllat a l'ajuntament i al ministeri competent.

 

- Publicació en el DOGV i en el BOE.

Òrgans de tramitació
Direcció General d'Administració Local

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Certificat de l'acord plenari de modificació de la plantilla o relació de llocs de treball, així com la seua publicació en el Butlletí Oficial de la província, on quede reflectida l'opció pel sistema de lliure designació. És necessari que en aquest acord es motive la concurrència de les...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Saber més

Resolució

Termini màxim
El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de quatre mesos, comptadors des de la iniciació de l'expedient. Transcorreguts quatre mesos sense que es dicte cap resolució, els expedients s'entendran desestimats.
Observacions

- La resolució posa fi a la via administrativa, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar...

Saber més
Òrgans resolució
Direcció General d'Administració Local

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Tràmits i servicis
      • Administracions locals
        • Personal i formació