Fundacions: delegacions de facultats, apoderaments i les revocacions d'aquestes

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Codi SIA: 211355
|
Codi GVA: 14270
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Actualitzar el règim de delegacions de facultats i apoderaments.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Normativa
  • Llei 8/1998, de 9 de desembre, de la Generalitat, de fundacions de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3391, d'11/12/98).
  • Llei 50/2002, de 26 desembre, de fundacions (BOE núm. 310, de 27/12/2002).
  • Llei 9/2008, de 3 de juliol del 2008, de la Generalitat, de modificació de la Llei 8/1998, de 9 de desembre, de fundacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 5803, de 10/07/08).
  • Decret 68/2011, de 27 de maig, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de fundacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6534, de 02/06/11).

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

El patronat de la fundació, per mitjà dels representants legítims o la persona autoritzada que tinga a aquest efecte.

Com es tramita

Procés de tramitació

- Acord del patronat en què es recull la delegació permanent de facultats, apoderament general i la revocació d'aquestes.

 

- Elevació a escriptura pública d'aquest.

 

- Presentació de la sol·licitud d'inscripció i de la documentació necessària.

 

- Inscripció en el Registre de Fundacions.

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació

- Imprés de sol·licitud d'inscripció en el Registre de Fundacions de la Comunitat Valenciana.

 

- Certificació de l'acord de la delegació de facultats, apoderament o la revocació d'aquestes, adoptat pel patronat.

 

-Escriptura pública en què es recullen les delegacions de facultats, apoderaments o les revocacions d'aquestes.

Taxa o pagament

No està subjecte al pagament d'una taxa.

Forma de presentació
Telemàtica

Per a accedir de manera telemàtica, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), i pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés...

Saber més

Resolució

Observacions

Contra la resolució, que és definitiva en via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la seua...

Saber més

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Societat i consum
      • Relacions amb la ciutadania
        • Fundacions, associacions i altres colectius