Detall de Procediment

Sol·licitud d'ampliació excepcional del límit de permanència en les ensenyances elementals i professionals de Música i Dansa.

Codi SIA: 211623
Codi GUC: 15955
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- El límit de permanència en les ensenyances elementals de Música i Dansa serà de cinc anys. L'alumne o alumna no podrà romandre més de dos anys en el mateix curs. - El límit de permanència en les ensenyances professionals de Música i Dansa serà de huit anys. L'alumne o alumna no podrà romandre més de dos anys en el mateix curs, excepte en sext curs. - Tant en les ensenyances elementals com en les professionals, amb caràcter excepcional podrà ampliar-se en un any la permanència en supòsits de malaltia greu o altres circumstàncies que meresquen la mateixa consideració.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Alumnes d'ensenyances elementals i professionals de Música i Dansa o els seus representants legals, si són menors d'edat.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 156/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances professionals de dansa i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de data 25.09.2007).
  • Decret 157/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les Ensenyances Elementals de Dansa i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Decret 158/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances professionals de música i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Decret 159/2007, de 21 de setembre, del Consell, pel qual s'establix el currículum de les ensenyances elementals de música i es regula l'accés a estes ensenyances (DOCV núm. 5606, de 25/09/07).
  • Orde 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'admissió, l'accés i la matrícula, així com els aspectes d'ordenació general, per a l'alumnat que curse les ensenyances elementals i professionals de Música i Dansa en la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6522, de 17/05/11).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

La sol·licitud es presentarà abans del 20 de setembre del curs acadèmic.

Formularis documentació

L'alumnat podrà sol·licitar l'ampliació excepcional d'un any en el límit de permanència, per mitjà de sol·licitud segons model de l'annex XII de l'orde 28/2011, de 10 de maig, adjuntant la documentació següent: a) Escrit de motivació de la sol·licitud, exposant la situació i circumstàncies que l'han ocasionat. b) Un certificat acadèmic oficial dels estudis superats fins al moment de sol·licitar la permanència excepcional durant un any més. c) Un informe mèdic que acredite la malaltia greu o la situació de l'alumne o alumna, o bé un informe del sol·licitant sobre la situació personal que li va impedir cursar de forma normal els estudis corresponents. d) Tots els altres documents acreditatius que estime convenient aportar la persona interessada.

Presentació

Presentació

Presencial
Per mitjà de sol·licitud davant de la direcció del conservatori o centre privat autoritzat.
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. ( https://sede.gva.es/va/sede_certificados ). IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica llija atentament tota la informació d'este tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la seua tramitació, ja que accedirà a una sol·licitud general, en el qual vosté mateix haurà de detallar l'objecte de la seua sol·licitud, emplenar les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això caldrà tindre en compte que: 1- Haurà d'anotar-se el nom d'este tràmit que està llegint. 2- Haurà de descarregar els formularis o plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que estime necessari, emplenar-los, signar-los, si és el cas, per les persones que, segons el tipus de document, procedisca, i guardar-los en el seu ordinador per a tindre'ls per a la seua tramitació telemàtica preparats per a annexar-los en la fase “DOCUMENTAR” de la tramitació telemàtica. 3- Si és el cas, haurà de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-se el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, iniciarà el tràmit telemàtic punxant la icona superior de “Tramitació telemàtica”, que li portarà a identificar-se mitjançant l'Assistent de Tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Haurà d'emplenar el formulari de dades generals. b) Detall amb la major concreció possible la matèria objecte del tràmit * Emplene el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp “SOL·LICITUD” * Especifique la matèria objecte de la sol·licitud * Indique igualment l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexe els formularis i la documentació que prèviament ha sigut descarregada i emplenada, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Fer clic sobre el botó Registrar (li facilitarà el número de registre, data, lloc i hora de presentació). e) Guardar i imprimir (si ho desitja) el justificant de registre. La seua presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Una vegada rebuda la documentació anterior en el centre, en el termini màxim de deu dies hàbils, la direcció del centre emetrà un informe favorable o desfavorable respecte a la continuïtat de l'alumne o alumna en el centre per a prosseguir els seus estudis, i el remetrà, junt amb la resta de la documentació a la direcció general competent en matèria d'ordenació acadèmica. - La direcció general competent en matèria d'ordenació acadèmica dictarà una resolució expressa a este efecte, que notificarà a l'interessat i a la direcció del centre en el termini màxim d'un mes des de la recepció de la sol·licitud. Podran entendre's com a desestimatoris els efectes del silenci administratiu.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Los conservatorios y centros de enseñanzas profesionales de música.

Observacions

Observacions

Contra este acte administratiu, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant de l'òrgan jeràrquic superior de la direcció general que va dictar l'acte.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa