• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

TECG - Aportació documental, renúncia o desistiment, per iniciativa del ciutadà, a un expedient telemàtic existent en la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.
  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    TECG - Aportació documental, renúncia o desistiment, per iniciativa del ciutadà, a un expedient telemàtic existent en la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

    Objecte del tràmit

    Permet l'aportació d'un únic document a un expedient telemàtic obert en la Conselleria de Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

    L'aportació es realitza a iniciativa del ciutadà. L'objecte de l'aportació del document és informar l'administració de qualsevol dada o consideració que el ciutadà desitge en relació amb l'expedient telemàtic.

    Així mateix, permet presentar renúncies (sobre sol·licituds realizades) o desistiments (sobre drets atorgats) a expedients oberts.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Els titulars, o els seus representants, d'expedients telemàtics oberts davant de la Conselleria de Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

    Requeriments

    Tindre obert i no arxivat un expedient telemàtic davant de la Conselleria de Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

    En la documentació aportada haurà de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic a què fa referència.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    En qualsevol moment mentres l'expedient no estiga arxivat.

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    - Imprés normalitzat de sol·licitud.

    - Els documents electrònics que consideren oportuns per a adjuntar a l'expedient telemàtic a què es fa referència.

    Impresos associats

    SOL·LICITUD GENERAL - PROCEDIMENTS

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    S'ha d'accedir a l'Administració en línia, lloc en què el ciutadà s'identificarà amb un certificat de firma digital acceptat per la Generalitat, i s'adjuntaran els documents electrònics que consideren oportuns per a adjuntar a l'expedient telemàtic a què es fa referència.

    Finalment, ho registrarà d'entrada a través del registre telemàtic.

    La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en eixa matèria, qui actuarà en conseqüència.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través del enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_GEN&version=3&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=15966

    Tramitació

    Fent clic en la icona superior "Tramitar amb Certificat" d'aquesta mateixa pàgina.
    Per a això, heu de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic.

    També pot tramitar utilitzant el sistema de CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura no necessita disposar de certificat en el seu equip ni usar Java o el programa AUTOFIRMA (vegeu l'apartat enllaços d'aquest tràmit).

    Inici
  • Informació complementària

    La presentació de la documentació comporta l'acceptació de la recepció de notificacions telemàtiques a través de la bústia personal en el portal de la Generalitat destinat la "Administració en línia".

    Enllaços

    CL@VE-PERMANENT

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.