Obtenció de còpies certificades d'autorització de Transport Públic de mercaderies per adscripció d'un nou vehicle de fins a 3.500 MMA - GVA.ES
Obtenció de còpies certificades d'autorització de Transport Públic de mercaderies per adscripció d'un nou vehicle de fins a 3.500 MMA
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Què és
S'adscriurà un nou vehicle a l'autorització de transport de mercaderies.
- Resolució de 3 de desembre de 2018, de la Direcció General de Transport Terrestre, per la qual s'establix el calendari de visats de les autoritzacions de transport i d'activitats auxiliars i complementàries del transport.
- Llei 16/1987, de 30 de juliol, d'Ordenació dels Transports Terrestres.
- Reial decret 1211/1990, de 28 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Ordenació dels Transports Terrestres.
A qui va dirigit
El titular de l'empresa.
CARACTERÍSTIQUES DELS VEHICLES:
- Han de tindre capacitat de tracció pròpia i estar matriculats a Espanya.
- El seu titular ha de tindre'ls en propietat, arrendament financer o arrendament ordinari.
- L'antiguitat mitjana de la flota adscrita a l'autorització després de la incorporació del vehicle nou no podrà superar la que aquesta flota tenia abans de la nova adscripció.
Haver pagat les sancions pecuniàries imposades per resolució ferma.
Com es tramita
La resolució positiva de l'expedient suposa la inscripció d'aquest en el Registre d'Empreses i Activitats del Transport. No s'expedeix la targeta de transports.
03007 - Alacant/Alicante
46009 - València/Valencia
12003 - Castelló/Castellón
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any.
ADVERTÈNCIES DE CARÀCTER GENERAL
Juntament amb l'ompliment electrònic del formulari de sol·licitud, s'han d'annexar les còpies digitalitzades dels documents requerits. D'acord amb el que disposa l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presenten.
D'acord amb l'article 51.3 de l'LOTT, el Servei Territorial de Transport consultarà, mitjançant l'aplicació que permet la tramitació i el manteniment de les autoritzacions de transport per carretera, la informació de registres d'altres organismes (Direcció General de Trànsit, Tresoreria General de la Seguretat Social, Registre Mercantil i altres registres públics), que resulte estrictament necessària per a acreditar el compliment dels requisits exigits per a l'atorgament, el visat o la modificació dels títols que habiliten per a l'exercici de les activitats i professions regulades en la llei esmentada o en les normes dictades per a l'execució i el desplegament.
Així mateix, la Direcció General consultarà, per mitjans electrònics, les dades relatives a la identificació fiscal del sol·licitant i la certificació acreditativa de la inexistència de deutes tributaris, excepte que se'n desautoritze la consulta expressament.
VEHICLES
- En cas d'arrendament ordinari del vehicle, s'ha d'aportar el contracte d'arrendament en què figure el termini, l'empresa arrendadora i les dades del vehicle.
TAXES
- Aportar el justificant del pagament de les taxes A06.
DECLARACIÓ DE VERACITAT
- Declaració de veracitat de la documentació aportada.
L'import actual de la taxa:
- A06 CÒPIA (per vehicle): 23,01 euros.
FORMES DE PAGAMENT, IMPORTS I MODELS:
Tant les formes de pagament com els imports i els models de taxa es poden descarregar des de l'adreça d'Internet que s'indica a continuació:
Fent clic en la icona superior 'Tramitar amb certificat' d'aquesta mateixa pàgina. Per a això, cal disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic. Si teniu dubtes o voleu comunicar alguna incidència, podeu enviar un correu electrònic al suport tècnic:...
Resolució
En el termini de CINC MESOS, a comptar de la data de registre d'entrada que conste en aquest document.
- Passat aquest termini sense que s'haja rebut cap notificació amb la resolució dictada en aquest procediment, aquesta sol·licitud podrà entendre's DESESTIMADA als efectes legals que siguen procedents.
- Tot això, sense perjudici de la suspensió del termini de tramitació dels casos previstos per l'article 52.5 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú o per causa imputable a la persona interessada.
Contra la resolució, que no posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se un recurs d'alçada davant de l'òrgan competent en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació d'aquesta, d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu...
03007 - Alacant/Alicante
46009 - València/Valencia
12003 - Castelló/Castellón
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Infraestructures i transports
- Transport públic de mercaderies
- Infraestructures i transports
TEMA
- Administració pública
- Mobilitat i transport
- Transport públic
- Transport terrestre. Transportistes
- Transports
- Vehicles i automòbils
- Territori i paisatge. Urbanisme
PERFILS
- Empresa
- Professionals i autònoms
- Petita i mitjana empresa
- Gran empresa
SECTOR
- Transport i tecnologia
- Transport per carretera
- Centrals de mercaderies
CICLE VITAL
- Créixer i consolidar
- Encetar un negoci
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones