Autorització a l'administració per a consultar de manera telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Justícia i Interior - GVA.ES
Autorització a l'administració per a consultar de manera telemàtica dades necessàries per a la percepció de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Justícia i Interior
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Conselleria de Justícia i Interior comprove que els interessats estan al corrent en els pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica, i amb la Tresoreria de la Seguretat Social per a la percepció de beques, ajudes i subvencions, així com les seues dades d'identitat i residència o dels seus representants.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones, físiques o jurídiques, que desitgen ser beneficiàries de beques, ajudes i subvencions de la Conselleria de Justícia i Interior.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
En el termini establit per l'Administració en el procediment de concessió de beques, ajudes i subvencions que es tracte.
Formularis documentació
Taxa o pagament
Taxa o pagament
No hi ha taxes associades a este tràmit.
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
- Registre General de la Conselleria de Justícia i Interior
- Registre de la Direcció Territorial de Justícia i Interior - Castelló
- Registre de la Direcció Territorial de Justícia i Interior - Alacant
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI A
46018 - València/Valencia
C/ MAJOR, 78
12001 - Castelló/Castellón
Rambla MÉNDEZ NÚÑEZ, 41
03002 - Alacant/Alicante
Telemàtica
Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
( https://sede.gva.es/va/sede_certificados ).
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica llija atentament tota la informació d'este tràmit, a fi de preparar la documentació que siga necessària per a la seua tramitació, ja que accedirà a una sol·licitud general, en el qual vosté mateix haurà de detallar l'objecte de la seua sol·licitud, emplenar les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això caldrà tindre en compte que:
1- Haurà d'anotar-se el nom d'este tràmit que està llegint.
2- Haurà de descarregar els formularis o plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que estime necessari, emplenar-los, firmar-los, si és el cas, per les persones que, segons el tipus de document, procedisca, i guardar-los en el seu ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica.
3- Si és el cas, haurà de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-se el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, iniciarà el tràmit telemàtic punxant la icona superior de "Tramitació telemàtica", que li portarà a identificar-se mitjançant l'Assistent de Tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Haurà d'emplenar el formulari de dades generals.
b) * Detall amb la major concreció possible la matèria objecte del tràmit
* Emplene el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD"
* Especifique la matèria objecte de la sol·licitud
* Indique igualment l'àmbit geogràfic (servicis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexe els formularis i la documentació que prèviament ha sigut
descarregada i emplenada, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Fer clic sobre el botó Registrar (li facilitarà el número de registre,data, lloc i hora de presentació).
e) Guardar i imprimir (si ho desitja) el justificant de registre.
La seua presentació telemàtica haurà finalitzat.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre de 2015).
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí