Ajudes per a donar suport a actuacions desenrotllades per entitats gestores d'àrees industrials de la Comunitat Valenciana, que impulsen la modernització i la millora de la gestió d'estes infraestructures industrials, per a l'exercici 2025 (INENT2). Indústria

Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Codi SIA: 287492
|
Codi GVA: 18843
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 10-04-2025

Fins 12-05-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

La concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a donar suport a actuacions desenrotllades per entitats gestores d'àrees industrials de la Comunitat Valenciana, que impulsen la modernització i la millora de la gestió d'estes infraestructures.

D'acord amb el resolc quint de la Resolució de convocatòria, seran subvencionables els següents tipus d'actuacions, segons el tipus d'entitat gestora:

a) CONSTITUCIÓ DE EGMS: La presentació davant l'ajuntament corresponent de la sol·licitud de constitució d'una entitat de gestió i modernització de l'àrea industrial, conforme al que es disposa la Llei 14/2018 de 5 de juny.

b) GESTIÓ AVANÇADA DE LES ÀREES: La realització d'algunes de les següents activitats per a la gestió avançada d'una àrea industrial per part d'una entitat de gestió i modernització ja constituïda i registrada:

  1. La creació e implemetació dels nous portals web de l'entitat que complisquen almenys tots els requisits de publicació de contingut establits en la Llei 14/2018.
  2. La creació e implementació d'un canal de denúncies d'irregularitats, males pràctiques i altres situacions inadequades en la gestió de l'àrea industrial.
  3. La creació e implementació d'un portal de transparència i participació de les empreses en la gestió de l'àrea industrial.
  4. La inscripció de la constitució de la EGM i per al diligenciat del llibre d'actes de l'assemblea general, en els corresponents registres de la propietat.
  5. L'ús d'aplicacions i programari específic per a la gestió de l'àrea industrial, inclosos aplicacions i programari CRM i ERP.
  6. La creació d'imatge corporativa, cartelleria i accions de difusió de la EGM.
  7. La gerència professionalitzada de l'EGM.

c) MOBILITAT SOSTENIBLE: La presentació davant l'ajuntament corresponent per part d'una EGM ja constituïda i registrada  d'un pla de mobilitat sostenible de l'àrea industrial, així com la implementació en l'àrea de projectes de carsharing, de vehicles sostenibles compartits de mobilitat interna, o qualsevol altre que afavorisca la mobilitat sostenible. 

d) EFICIÈNCIA ENERGÈTICA: L'elaboració i/o implementació per part d'una EGM ja constituïda i registrada de projectes per a millorar l'eficiència energètica en les àrees industrials de la Comunitat Valenciana.

e) ECONOMIA CIRCULAR: L'elaboració i/o implementació per part d'una EGM ja constituïda i registrada de projectes per a impulsar l'economia circular en les àrees industrials de la Comunitat Valenciana.

f) EMERGÈNCIES: La presentació davant l'ajuntament corresponent per part d'una EGM ja constituïda i registrada  d'un pla d'emergència per a l'àrea industrial, així com la seua auditoria, revisió, actualització o millora d'este últim passat un mínim de 3 anys des de la presentació a l'ajuntament d'un pla anterior. També serà subvencionable la implementació en l'àrea de sistemes de vigilància i control d'accessos gestionats per la EGM, la realització de simulacres i exercicis d'emergències conjunts i la creació del coordinador de la gestió d'emergències en l'àrea industrial.

g) SEGURETAT INDUSTRIAL: La realització d'actuacions per a la promoció de la seguretat de les instal·lacions industrials entre les empreses de l'àrea.

 

- En l'exercici 2025 només seran subvencionables les actuacions anteriors desenrotllades ENTRE L'1 DE GENER de 2025 i la DATA MÀXIMA DE JUSTIFICACIÓ de la subvenció (veure resolc setzé de la Resolució de convocatòria).

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 10-04-2025 fins a 12-05-2025
EsmenaTermini obert
Normativa

A qui va dirigit

Ciutadania
Empreses
Persones interessades

1. Podran ser beneficiàries d'estes ajudes les següents entitats gestores d'àrees d'industrials, segons el tipus d'actuació:

a) Per a les actuacions de les lletres a), f) i g) del resolc quint de la Resolució de convocatòria, les entitats urbanístiques de conservació, les agrupacions d'interés urbanístic, les associacions empresarials, així com altres entitats amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada, que agrupen persones titulars d'immobles en sòl industrial, i que acrediten que en 2025 gestionen àrees industrials de la Comunitat Valenciana.

b) Per a les actuacions de les lletres b), c), d), e), f) i g) del resolc quint de la Resolució de convocatòria, les entitats de gestió i modernització d'àrees industrials ja constituïdes i registrades segons la Llei 14/2018 de 5 de juny.

 

2. Les sol·licituds que no acrediten clarament que són una entitat gestora de les anteriorment descrites, seran inadmeses i excloses de la seua avaluació, sense necessitat que l'administració requerisca prèviament a l'entitat sol·licitant l'esmena de tal defecte. 

3. No podran obtindre la condició de beneficiàries les entitats sol·licitants en les quals concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats 2, 3 i 3bis de l'article 13 de la Llei 38 /2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.

 

Requisits

- NO S'ESTABLIX PRESSUPOST MÍNIM SUBVENCIONABLE.

- NO SERAN SUBVENCIONABLES les actuacions que suposen una ajuda directa o un avantatge econòmic manifest per a empreses concretes i individualitzades, que puga falsejar la competència entre els estats membres de la UE, ni aquelles que consistisquen en una activitat econòmica de l'entitat sol·licitant, entenent-se per activitat econòmica tota aquella per la qual l'entitat perceba una retribució de mercat.

Com es tramita

Procés de tramitació

 

1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE LA DOCUMENTACIÓ ANNEXA REQUERIDA per a l'obtenció d'estes ajudes, OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, a través del tràmit telemàtic dissenyat per a estes ajudes.

 

IMPORTANT:

- La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en el resolc nové de la Resolució de convocatòria i en l'apartat d'este tràmit denominat "Tramitació > Sol·licitud > Documentació".

A més, s'ha elaborat una "GUIA ACLARIDORA PER A SOL·LICITAR LES AJUDES INENT2", disponible en l'apartat "Tramitació > Sol·licitud > Enllaços" d'este tràmit de la Guia *Prop.

- Si malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna entitat la presenta presencialment, l'òrgan instructor li requerirà perquè rectifique este defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de 10 dies, però es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica, per la qual cosa, si la mateixa es produïx després del termini establit en el resolc dècim de la Resolució de convocatòria, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània.

- CADA ENTITAT NOMÉS podrà presentar UNA SOL·LICITUD D'AJUDA . En cas de presentar-se més d'una sol·licitud per la mateixa entitat, s'admetrà únicament l'última sol·licitud que tinga entrada en la seu electrònica de la Generalitat, dins del termini establit.

 

2. ESMENA DE SOL·LICITUDS

- Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, en el termini de deu dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.

- Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre i 54 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.

- La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser esta via obligatòria per a les persones jurídiques.

- L'esmena o l'aportació de documentació a iniciativa de l'entitat sol·licitant es realitzarà a través d'este mateix tràmit, però en la fase d'esmena

 

3. COMISSIÓ D'AVALUACIÓ:

- De conformitat amb el que es disposa en la base 24 de les bases reguladores, es constituirà una comissió d'avaluació que elevarà a la persona titular de la Direcció general amb competències en matèria d'indústria, les corresponents propostes de concessió d'ajudes, amb determinació de les seues quanties, de denegació d'ajudes, així com, si és el cas, de desistiment i inadmissió de sol·licituds, amb expressa menció dels motius concurrents en cada cas.

- La composició de la Comissió Tècnica i el seu funcionament seran els establits en la citada base 24.

 

4. RESOLUCIÓ:

- Es delega en la Direcció General competent en matèria d'Indústria la resolució estimatòria o desestimatòria de les sol·licituds d'estes ajudes, així com la inadmissió de les sol·licituds que no reunisquen els requisits necessaris i el desistiment d'estes per no esmenar adequadament en el termini concedit o altres motius. 

- El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds establit en la Resolució de convocatòria.

- Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats sol·licitants podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això, sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.

- Per a la resolució d'incidències i supòsits de modificació de la subvenció s'estarà al que es preveu en la base 27 de l'Orde 1/2024, de 30 de gener i en el resolc quinzé de la Resolució de convocatòria.

 

5. NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ

En aplicació de l'article 45.1. b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la resolució del procediment de concessió, que posarà fi a la via administrativa, es notificarà a les entitats interessades mitjançant la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

També es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, i es remetrà a la Base de dades Nacional de Subvencions, en compliment del que s'establix sobre publicitat de subvencions en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

 

6. INFORMACIÓ I PUBLICITAT:

1. Totes les entitats beneficiàries que perceben una subvenció per esta convocatòria estaran subjectes a les següents obligacions de publicitat:

a) Publicació, en un apartat específic del seu portal web, de l'import de la subvenció concedida, de la convocatòria i conselleria concedent, així com una referència genèrica de les finalitats per a les quals s'ha concedit l'ajuda. La informació haurà de mantindre's publicada en el portal web almenys durant 3 anys comptats des de la data límit de justificació de les ajudes.

b) Publicació de la mateixa informació en totes les xarxes socials oficials de les entitats beneficiàries.

c) Publicació del suport de la Conselleria en tot el material físic, gràfic, informàtic o audiovisual relacionat amb les actuacions subvencionades (carpetes, cartelleria, bàners en webs, notes de premsa, campanyes en xarxes socials, vídeos, roll-ups i estands, mails informatius, invitacions a participar en les actuacions, accions de difusió, informes o estudis lliurables finals etc).

2. El compliment d'estes obligacions de publicitat es justificarà davant l'empresa auditora, que haurà de deixar constància en el seu informe de la verificació del compliment de les obligacions de publicitat, i el seu incompliment total o parcial podrà considerar-se com a insuficient justificació de la subvenció, amb les conseqüències jurídiques establides en el resolc desseté d'esta Resolució.

 

El logo institucional que l'entitat beneficiària publique en el seu web per a la difusió de les actuacions subvencionades haurà de correspondre a la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme (i no a altres conselleries o organismes públics com IVACE, entre altres), i referent a això s'haurà d'incorporar impressió de la pàgina web, on siga visible este logo, en l'informe d'auditoria.

Per al seu correcte ús ha de distingir-se clarament la relació existent entre l'entitat beneficiària i la Conselleria. Per tant, abans de l'aparició de la marca/logo ha de figurar alguna frase que establisca de manera adequada la citada relació, del tipus "Amb la subvenció de...".

El seu accés està disponible a través del següent enllaç: https://presidencia.gva.es/estatico/identitat-gva/

Pot utilitzar-se qualsevol de les dos versions de la marca/logo: en color o en negre, així com també en negatiu.

 

7. JUSTIFICACIÓ de les ajudes: es disposarà d'informació en l'apartat JUSTIFICACIÓ d'este tràmit.

 

Criteris de valoració

Vegeu el resolc dotzé i els annexos I, II i III de la Resolució de convocatòria.

 

Òrgans de tramitació
La direcció general competent en matèria d'indústria.

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 10-04-2025 fins a 12-05-2025

 

El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (d'acord amb la Resolució de convocatòria que en 2025 s'ha publicat en el DOGV núm. 10084, de 09/04/2025, i amb la Resolució de 29 d'abril de 2025, de la Presidència de la Generalitat, publicada en el DOGV núm. 10097, de 29/04/2025).

 

NOTA: Veure avís en l'apartat d'ajudes en l'àrea d'Indústria

 

IMPORTANT:

- Només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23.59:59 hores de l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds (hora oficial peninsular espanyola).

- Si malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna entitat la presenta presencialment, l'òrgan instructor li requerirà perquè rectifique este defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de 10 dies, però es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada la presentació telemàtica, per la qual cosa, si la mateixa es produïx després del termini de presentació establit en el resolc dècim de la convocatòria, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània.

 

Documentació

 

* IMPORTANT: ÉS NECESSARI LLEGIR PRÈVIAMENT LA GUIA ACLARIDORA PER A SOL·LICITAR ESTES AJUDES, que està disponible en un dels enllaços existents en l'apartat "Tramitació > Sol·licitud > Enllaços" d'este tràmit de la Guia Prop.

 

1. SOL·LICITUD general de subvenció (segons model normalitzat en formulari web disponible en el tràmit telemàtic).

1.1. Esta sol·licitud conté les següents declaracions:

- Dades de domiciliació bancària que, en tot cas, han d'indicar-se en l'apartat «Dades bancàries» del formulari web de sol·licitud general de subvenció del tràmit telemàtic. Només en el cas que no s'hagen presentat eixes dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, a més haurà de realitzar-se el tràmit telemàtic denominat «PROPER: Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat.​​​​​​». (Veure enllaç al mateix en l'apartat "Què necessites saber > Procediments relacionats").

- Declaració responsable de totes les ajudes obtingudes per l'entitat per als mateixos costos presentats per a esta subvenció, a fi de comprovar que complix el que s'establix en el resolc sèptim, apartat segon, lletra e) de la Resolució de convocatòria.

- Declaració responsable que l'entitat no està incursa en alguna de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària establides en l'article 13, apartats 2, 3 i 3bis de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

 

1.2. D'altra banda, la Conselleria competent en matèria d'Indústria obtindrà de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, de conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i en els termes previstos en els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

No obstant això, l'entitat sol·licitant podrà denegar expressament esta autorització en la pròpia sol·licitud de subvenció, havent d'aportar llavors les següents certificacions:

- De l'Agència Estatal d'Administració Tributària, el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries.

- De la Tresoreria General de la Seguretat Social, el certificat acreditatiu que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social.

- De l'Agència Tributària Valenciana, el certificat acreditatiu que l'entitat no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.

Estes certificacions tindran una validesa de sis mesos des de la data de la seua expedició, d'acord amb el que s'establix en l'article 23.3 del RD 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, General de Subvencions.

 

2. FORMULARI WEB ADDICIONAL de DECLARACIONS RESPONSABLES (disponible en el tràmit telemàtic)

 

3. DOCUMENTACIÓ D'INICI:

3.1. Al costat dels formularis web de sol·licitud general i de declaracions responsables hauran de presentar-se també, obligatòriament, a través del corresponent tràmit telemàtic, els següents documents preceptius:

a) ACTA DE CONSTITUCIÓ de l'entitat sol·licitant i dels ESTATUTS vigents, o si és el cas, declaració de vigència degudament firmada.

b) CERTIFICAT, emés amb una antelació màxima a la sol·licitud de subvenció d'un mes, en el qual s'acredite la situació de l'entitat i la vigència de la seua inscripció en el Registre corresponent, llevat que siga en el Registre Autonòmic d'Entitats de Gestió i Modernització d'Àrees Industrials, la inscripció de les quals es comprovarà directament per l'òrgan instructor.

c) ACTES i principals acords adoptats per l'Assemblea General anual de l'entitat sol·licitant en els tres exercicis anteriors.

d) MODEL NORMALITZAT DE MEMÒRIA DESCRIPTIVA de l'actuació per a la qual se sol·licita l'ajuda (MEMDJAS2), que està inclosa com a imprés associat a este tràmit (veure apartat "Què necessites saber > Formularis") i també disponibles en el tràmit telemàtic, que contindrà almenys els apartats, les descripcions, dades i justificacions establits en l'Annex I de la Resolució de convocatòria.

Esta memòria serà l'únic referent per a aplicar els criteris de valoració, per la qual cosa la seua absència, una incompleta o deficient emplenament, així com la seua difícil comprensió, generarà una menysvaloració del pla d'actuacions o fins i tot podrà suposar una denegació de la sol·licitud, sense necessitat de requeriment per part de la Direcció General competent en matèria d'indústria per a la seua millora o degut emplenament.

e) MODEL NORMALITZAT DE TAULA DE COSTOS ESTIMATS (MODINEN2), que està inclòs com a imprés associat a este tràmit (veure apartat "Què necessites saber > Formularis") i també disponible en el tràmit telemàtic, en el qual es detalle el règim d'IVA al qual està subjecta l'entitat sol·licitant i el desglossament detallat del pressupost subvencionable.

f) Exclusivament per a les entitats que realitzen activitats econòmiques, sol·liciten una subvenció superior a 30.000 euros i que, d'acord amb la normativa comptable, no puguen presentar compte de pèrdues i guanys abreujada, i per a acreditar el compliment dels terminis legals de pagament conforme exigix l'article 13.3 bis de la Llei General de Subvencions, haurà d'aportar, juntament amb la sol·licitud un dels següents documents:

  • Certificació emesa per auditor/a inscrit/a en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes que continga una transcripció desglossada de la informació en matèria de pagaments descrita en la memòria dels últims comptes anuals auditades, quan d'eixos comptes es desprenga que almenys el 90% de les factures de proveïdors emeses a l'entitat sol·licitant durant l'exercici auditat, han sigut pagades dins del termini màxim establit en la normativa de morositat. Esta certificació serà vàlida fins que resulten auditades els comptes anuals de l'exercici següent.
  • En el cas que no siga possible emetre el certificat al qual es referix l'apartat anterior, «Informe de Procediments Acordats», elaborat per auditor/a inscrit en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, que, sobre la base de la revisió d'una mostra representativa de les factures pendents de pagament a proveïdors de l'entitat a una data de referència, no superior a un mes de la data de l'emissió de l'informe, concloga sense la detecció d'excepcions al compliment dels terminis de pagament de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, o en el cas que es detectaren, estes no impedisquen aconseguir el nivell de compliment del 90%. Este informe tindrà una validesa de 6 mesos des de la data de referència.

g) En els casos de no subjecció o exempció, total o parcial, de l'IVA, així com en aquells supòsits en què l'entitat aplique una prorrata de l'IVA, haurà d'aportar-se juntament amb la sol·licitud qualsevol CERTIFICAT o documentació que acredite estes circumstàncies, considerant-se en cas de no aportar-se que l'import de l'IVA suportat no serà subvencionable.

Esta situació respecte a l'IVA deurà, a més, explicar-se adequadament en el compte justificatiu i reflectir-se expressament en l'informe d'auditoria.

 

3. L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient podrà requerir de l'entitat sol·licitant, en qualsevol moment, altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient.

 

Forma de presentació
Telemàtica

1. La PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC DE SOL·LICITUD d'este tràmit. 2. Per a eixa presentació telemàtica, la persona sol·licitant (física o jurídica) haurà de disposar d'un...

Saber més

Esmena

Termini
Termini obert
Descripció

1) L'esmena o qualsevol altra aportació de documentació ha de realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC de la Guia Prop denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme", l'enllaç directe del qual està disponible:

- En l'apartat "Què necessites saber > Procediments relacionats" d'este tràmit.

- I també directament en el botó "ESMENA > PRESENTACIÓ AUTENTICADA" d'este apartat "Tramitació > Esmena" (destacat més a baix en color roig).

 

2) Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, en el termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els térmens previstos legalment.

- Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser esta via obligatòria per a les persones jurídiques.

 

Forma de presentació

Resolució

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds establit en la convocatòria.

Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això, sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.

 

Quantia i cobrament

 

1. QUANTIA DE L'AJUDA:

- En el resolc octau de la Resolució de convocatòria s'establix l'import de l'ajuda, en funció del tipus d'actuació.

- En relació amb els gastos d'auditoria per a l'elaboració de l'Informe de revisió de la documentació justificativa de la subvenció per empresa auditora externa, inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, l'ajuda consistirà en una subvenció del 100% dels gastos que siguen considerats com a subvencionables.

- S'establix un IMPORT MÀXIM d'ajuda per sol·licitud i entitat beneficiària de 50.000 euros.

 

2. GASTOS SUBVENCIONABLES

2.1. Tindran la consideració de gastos subvencionables els que satisfacen el que s'establix l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, que hagen sigut efectivament pagats entre l'1 de gener i la data màxima de justificació, i s'enquadren en alguna de les categories previstes en el resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.

2.2. Són regles aplicables als conceptes de gasto subvencionable les enumerades en l'apartat 2 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.

2.3. La justificació a l'empresa auditora dels gastos subvencionables es farà en els térmens de l'apartat 3 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.

 

3. MINORACIÓ I REINTEGRAMENT D'AJUDES: veure el que es disposa en el resolc desseté de la Resolució de convocatòria.

 

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició
Obligacions

Les beneficiàries d'estes ajudes hauran de complir totes les obligacions establides en les bases reguladores, així com en la corresponent convocatòria.

 

Observacions

La resolució de concessió que es dicte posa fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, o bé directament recurs contenciós administratiu davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es preveu en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa.

 

 

Òrgans resolució
La competència de la persona titular de la conselleria per a dictar la resolució de concessió d'aquestes ajudes s'ha delegat en la direcció general competent en matèria d'Indústria.
Sancions

S'aplicarà el règim sancionador per la comissió d'infraccions administratives contemplades en la normativa bàsica estatal que s'establix en el Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, a aquells subjectes beneficiaris de subvencions, que siguen responsables d'estes, sent sancionats conforme al que es disposa en el capítol IV del Títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, i de conformitat amb el que s'establix amb caràcter bàsic en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

 

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Ajudes, beques i subvencions
  • Empreses
    • Ajudes i subvencions
    • Indústria
      • Ajudes

TEMA

  • Indústria i energia
    • Eficiència energètica
    • Energies renovables
    • Àrees industrials
    • Seguretat d’instal·lacions
  • Territori i paisatge. Urbanisme
    • Urbanisme
  • Treball
    • Cooperatives i economia social
  • Economia i hisenda
    • Promoció econòmica
    • Economia
  • Administració pública
    • Transparència i informació pública
  • Ocupació pública

PERFILS

  • Ciutadania
    • Dones
    • Persones desocupades
    • Gent major
    • Immigrants
    • Xiquets i famílies
    • Investigadors/ores
    • Joves
    • Pensionistes
    • Persones en risc d’exclusió
    • Estudiants
    • Persones amb discapacitat
    • Docents
  • Empresa
    • Centres empresarials
    • Gran empresa
    • Petita i mitjana empresa

SECTOR

  • Indústria
    • Indústria química i petroquímica
  • Energia
    • Estalvi i eficiència energètica

TEMÀTICA

  • Innovació
  • Promoció i màrqueting
    • Promoció
  • Competitivitat i responsabilitat social
    • Competitivitat i responsabilitat social
  • Internacionalització
    • Promoció internacional
  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions

CICLE VITAL

  • Planificar un negoci
  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions