Detall de Procediment

Justificació de subvencions de la Direcció General de Transparència i participació, en matèria de recuperació de la memòria històrica i democràtica valenciana relacionades amb la línia de subvenció S7923000 destinada a promoció i difusió de la memòria històrica i democràtica valenciana, les bases de la qual estan contemplades en l'Ordre 1/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades a projectes i iniciatives en matèria de memòria històrica i democràtica valenciana.

Codi SIA: 235163
Codi GUC: 18886
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: TANCAT
(23-10-2023
31-01-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Este tràmit permet l'aportació per via telemàtica dels documents justificatius que s'exigeixen en l'article 13 de l'Ordre 1/2020, de 2 de juny, i en les respectives convocatòries d'ajudes per al pagament de la subvenció de memòria històrica i democràtica valenciana, per a l'exercici 2023, en relació amb el resolc tretzé de la resolució de convocatòria Resolució de 20 de març de 2023, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca la concessió de subvencions destinades a entitats i associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a la realització, en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, de projectes i iniciatives relacionats amb la promoció i difusió de la memòria històrica i democràtica valenciana durant l'exercici 2023.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant este tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits: 1.- Haver resultat beneficiari d'estes ajudes per Resolució de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica a partir de data 4 de juliol de 2023. 2.- La persona interessada haurà de disposar de signatura electrònica avançada basada en un certificat reconegut, segons el que es disposa en el Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana, i expedit per la Generalitat o qualsevol altre prestador de serveis de certificació amb el qual la Generalitat haja subscrit l'oportú conveni Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados (veure enllaç directe en este mateix tràmit) - Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'este.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Aquelles entitats i associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana que hagen resultat beneficiàries per Resolució de 4 de juliol de 2023 de la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es concedeixen subvencions destinades a la realització de projectes i iniciatives relacionats amb la promoció i difusió de la memòria històrica i democràtica valenciana durant l'exercici 2023, en el marc de l'Ordre 1/2020, de 2 de juny i de la Resolució de 20 de març de 2023.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini màxim per a presentar la justificació de la subvenció finalitza el 31 de gener de 2024

Formularis documentació

1. Per a realitzar la justificació de la subvenció s'haurà d'aportar la següent documentació: a) Una memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb la indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts subscrita degudament per la persona responsable de l’actuació o actuacions realitzades. b) Una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, amb la identificació de la part creditora i del document, l’import, la data d’emissió i, si s’escau, la data de pagament. Si s’escau, han d’indicar-se en aquesta, les desviacions esdevingudes en relació amb les despeses pressupostades. Aquesta relació s’ha de presentar de conformitat amb el model publicat com a annex II, el qual ha de ser signat per la persona que exercisca la representació legal de l’entitat beneficiària. A més, s’han d’aportar les factures de les despeses realitzades, formalitzades com cal, en els termes establits en la normativa que regule les obligacions de facturació, o document de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats. c) Un detall d’altres ingressos o subvencions que hagen finançat l’activitat subvencionada amb la indicació de l’import i la procedència d’aquest. d) Si s’escau, la carta de pagament de reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats i també dels interessos derivats d’aquests. 2.- Respecte a esta documentació: - És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF. Acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema. 3. Actuacions complementàries durant el procediment de concessió i comprovació de la justificació de les subvencions: Conforme al que es disposa en l'article dotze de l'Ordre 1/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Participació, Transparecia, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades a projectes i iniciatives en matèria de memòria històrica i democràtica valenciana, es realitzaren les actuacions de control i supervisió en els termes contemplats per a la correcta execució de les activitats subvencionades. La Direcció General de Transparència i Participació podrà requerir a l'entitat beneficiària la remissió de tots aquells elements o materials (fullets, cartells publicitaris, programes, publicacions, etc....) relacionats amb totes les activitats subvencionades.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA. Fent clic en l'enllaç directe que figura en l'apartat "Tramitar amb certificat electrònic" o bé en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web de sol·licitud de pagament, annexar a continuació la documentació que se sol·licita i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'àrea personal de la persona sol·licitant, a la qual es pot accedir des de la web de la Generalitat: Web de la Generalitat > Àrea personal, o des de la vostra seu electrònica: Web de la Generalitat > Seu electrònica > Accés a l'àrea personal. Una vegada omplida la sol·licitud de pagament, es validarà i, a continuació, s'adjuntaran els documents electrònics que hàgeu d'aportar. - Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podreu imprimir-ne una còpia. - La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La documentació es rebrà per l'òrgan instructor.