Aportació de documentació a un expedient d'ajudes de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient d'ajudes de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Què és
Este tràmit permet l'aportació per via telemàtica de documents a un expedient de sol·licitud d'ajuda obert en la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
L'aportació es pot realitzar:
- Com a conseqüència d'un requeriment de l'esmentada Conselleria.
- Per iniciativa de l'interessat (voluntàriament o per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte).
A qui va dirigit
Els titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes presentades amb expedients oberts (i no arxivats) davant de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives,
respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'ajudes o subvencions.
b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques en aquesta Conselleria, al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.
2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados
- Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html
Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.
- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica.
La informació relativa a aquest Registre està disponible:
. en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
. i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
Com es tramita
Sol·licitud
- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en el dit requeriment.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte fixa un termini de presentació, la documentació haurà d'aportar-se en el dit termini.
- En qualsevol altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
1.Si es tracta de requeriment administratiu, s'aportaran els documents que s'hi sol·liciten.
En qualsevol altre cas, s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient que es tracte, segons siga procedent.
2.- Respecte a esta documentació:
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les firmes digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF.
Acudisca a http://www.accv.es per a més informació respecte d'això.
- En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert de sol·licitud d'ajudes o subvencions a què es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.
- Si hi ha model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert).
Si no hi ha tal model, els documents hauran de ser creats o demanats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar per mitjà d'este tràmit telemàtic.
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Ajudes, beques i subvencions