Modificació o cancel·lació de dades inscrits en el Registre d'Entitats Locals de la Comunitat Valenciana. - GVA.ES
Modificació o cancel·lació de dades inscrits en el Registre d'Entitats Locals de la Comunitat Valenciana.
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
El Registre d'Entitats de la Comunitat Valenciana és un registre públic en què les entitats locals inscriuran i actualitzaran les dades contingudes en el Decret 15/2011, de 18 de febrer, del Consell. En aquest tràmit es modifiquen o cancel·len dades inscrits de les entitats locals valencianes en el registre esmentat. El tràmit s'ha de sol·licitar en el termini d'un mes a comptar des de la data en què s'haja produït el fet que l'ha motivat.
Requisits
Requisits
La sol·licitud s'efectuarà mitjançant el model normalitzat (article 5.2 del Decret 15/2011).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les entitats locals de la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
Cal adjuntar:
- Certificat del secretari de la corporació que acredite l'autenticitat de les dades objecte d'inscripció.
- En el cas d'inscripció de la dada referida a un símbol local, cal adjuntar una imatge de la representació gràfica d'aquest. La imatge ha de tindre format jpg, bmp o png, i, si es refereix a un escut, una grandària de 595X740 píxels, i, en el cas d'una bandera, una grandària de 595x521 píxels; s'inscriuran només els símbols locals aprovats oficialment.
- En el cas de cancel·lació de dades inscrits, cal aportar un certificat de l'acord adoptat per la corporació que indique el motiu de la cancel·lació.
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". Heu de descarregar el formulari en pdf, omplir-lo, signar-lo i guardar-lo a l'ordinador.
2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència (tràmit Z) , segueix els passos i annexeu la documentació preceptiva (S'adjuntarà el pdf guardat i signat).
3. Si necessiteu ajuda podeu tocar al telèfon d'informació de la Generalitat 012 o bé enviar un correu electrònic a .
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- Presentació telemàtica de la sol·licitud.
- Comprovació de les dades.
- Esmena, si és el cas, en el termini de 30 dies. El termini per a resoldre quedarà suspés durant aquest tràmit.
- Resolució del director general de l'Administració Local
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Direcció General d'Administració Local
Pl. MANISES, 1
46003 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Contra la Resolució del director general de l'Administració Local es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant de la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, sense perjudici del caràcter potestatiu del requeriment a què es refereix l'article 44 de la Llei de la jurisdicció contenciós administrativa.
Termini màxim
Termini màxim
Dos mesos
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció General d'Administració Local
Pl. MANISES, 1
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí