Comunicació d'aprovació d'emblema per les entitats locals de la Comunitat Valenciana.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 672323
|
Codi GVA: 19127
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Comunicació a la direcció general competent en matèria d'administració local l'aprovació d'emblema.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

ÚS DE L'EMBLEMA

Les entitats locals que tinguen aprovat l'escut oficial podran utilitzar en les seues publicacions institucionals divulgatives o publicitàries un emblema distintiu. En cap cas l'emblema s'incorporarà als segells municipals.

 

L'emblema podrà figurar, amb l'escut oficial aprovat, com a capçalera de la documentació oficial de l'ens local, encara que no podrà utilitzar-se com a mitjà de validació d'aquesta.

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Les entitats locals de la Comunitat Valenciana

Com es tramita

Procés de tramitació

- Comunicació de l'expedient i remissió de la documentació completa.

- Trasllat al Consell Tècnic d'Heràldica i Vexil·lologia per al seu coneixement.

- Presa de coneixement pel director general competent en matèria d'administració local.

- Inscripció en el Registre d'entitats locals de la Comunitat Valenciana.

 

NOTA: no hi ha un termini de resolució i notificació previst reglamentàriament, pel fet d'exigir-se només una comunicació per l'art. 24 del Decret 72/2015, de 15 de maig, del Consell.

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Certificació de l'acord plenari de la corporació que aprove el corresponent símbol, per majoria absoluta del nombre legal de membres. - Dibuix de l'emblema aprovat (en format jpg, bmp o png).
Forma de presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Saber més

Resolució

Termini màxim
No hi ha un termini de resolució i notificació previst reglamentàriament, ja que només s'exigeix una comunicació per l'art. 24 del Decret 72/2015, de 15 de maig, del Consell.
Observacions

En aquest procediment, en termes estrictes, no s'emet una resolució sinó que es tracta d'un acte de coneixement. No procedeix la interposició de recursos.

Òrgans resolució