Esmena i aportació de documentació d'activitats sotmeses a autorització ambiental integrada - GVA.ES
Esmena i aportació de documentació d'activitats sotmeses a autorització ambiental integrada
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Des de 25-01-2018 00:00:00h
Què és
Aportar documentació en relació amb les activitats sotmeses a autorització ambiental integrada.
A qui va dirigit
Qualsevol persona que estiga tramitant o haja tramitat una autorització ambiental integrada.
Com es tramita
L'òrgan de tramitació dels procediments en matèria d'autorització ambiental integrada és el Servei de Prevenció i Control Integrat de la Contaminació i el de resolució la Direcció General de Canvi Climàtic i Qualitat Ambiental.
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- Aportació de documentació que procedisca
- Sol·licitud d'esmena o aportació de documentació signada mitjançant certificat digital.
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com els sol·licitants que, encara que no estiguen obligats a fer-ho, opten per aquesta via,...
a) Als registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) A les oficines de Correus, de la manera que s'establisca reglamentàriament.
d) A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
e) En qualsevol altre lloc que establisquen les disposicions vigents.
No obstant això, els sol·licitants que siguen persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a relacionar-se amb aquestes a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de sol·licituds ha d'efectuar-se de manera electrònica. En cas que la sol·licitud es faça de manera presencial, es requerirà la persona interessada perquè l'esmene mitjançant la presentació electrònica d'aquesta. A aquests efectes, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en què haja sigut feta l'esmena.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Medi ambient
- Autoritzacions i llicències
- Qualitat ambiental
- Medi ambient
TEMA
- Agricultura, ramaderia i pesca
- Ramaderia
- Política Agrària Comuna PAC
- Agricultura
- Pesca. Aqüicultura
- Medi ambient
- Gestió ambiental
PERFILS
- Empresa
- Fundacions
- Establiments
- Cooperatives
- Centres empresarials
- Gran empresa
- Entitats del tercer sector
- Centres
- Acadèmies
- Professionals i autònoms
- Petita i mitjana empresa
SECTOR
- Agricultura, alimentació, ramaderia, pesca i activitats forestals
- Agricultura
- Pesca
- Ramaderia
TEMÀTICA
- Sostenibilitat
- Afectació al medi
- Medi ambient
CICLE VITAL
- Planificar un negoci
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones