Convocatòria del programa Campaments d'estiu per a joves, durant l'estiu de 2023, dins de la campanya Viu L’Estiu

Institut Valencià de la Joventut IVAJ

Codi SIA: 716865
|
Codi GVA: 19276
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert

Des de 01-06-2023 09:00:00h

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Oferir, als joves de 12 a 17 anys, en els albergs de la Comunitat Valenciana i altres comunitats autònomes, activitats d'oci educatiu i inclusiu amb la finalitat de promoure la participació i l'intercanvi d'experiències i fomentar al màxim els espais de trobada i de debat.

 

 

 

 

 

 

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 01-06-2023 09:00:00h
Observacions

Serveis que s'ofereixen:

- Un programa d'activitats de multiaventura, temps lliure, activitats d'oci educatiu, formatiu i convivencial.

En alguns s'inclouen activitats nàutiques, amb una duració de 10 dies.

- Allotjament en albergs juvenils de la Comunitat Valenciana o d'altres comunitats autònomes.

- Alimentació en règim de pensió completa, en el qual s'inclou el desdejuni, menjar, berenar i sopar.

- Servei d'animació per especialistes en activitats socioculturals, en nàutiques i de multiaventura.

- Material necessari per a realitzar les activitats.

- Assegurança de responsabilitat civil i d'accidents.

- En les activitats en altres comunitats autònomes, s'inclou el transport des de València, Alacant o Castelló

fins a l'alberg on s'allotgen. En les activitats que es realitzen en la Comunitat Valenciana, l'o la jove que

participe haurà d'arribar pels seus propis mitjans a l'alberg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Podran participar en aquesta convocatòria els i les joves que reunisquen els següents requisits:

-Ser residents en la Comunitat Valenciana.

-Que el primer dia de l'activitat tinguen l'edat mínima i que no superen l'edat màxima que per a cada activitat es detalla en l'annex II.

-Altres requisits que apareguen en les fitxes de les activitats.

 

 

 

 

 

 

Com es tramita

Procés de tramitació

Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de clicar en la icona "tramitar amb certificat".

Haurà de disposar d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (www.accv.es), o DNI electrònic.

 

A continuació, haurà de seguir els passos següents per a la tramitació:

1. "Heu de saber": breu explicació dels passos a seguir per a completar el procés. Començar.

2. "Emplenar": Completar el formulari de dades generals amb els camps obligatoris. Enviar.

3. "Documentar": cal tindre en compte el següent:

- Des de "sol·licitud" "annexa document", es pot descarregar el formulari corresponent (annex IV).

- Guardar el formulari en l'equip i emplenar-lo.

- Annexar.

4. Des de l'apartat “Altres documents” es pot adjuntar la documentació requerida.

En l'apartat "pagar" no s'ha de fer cap acció.

5. Registrar el formulari presentat.

6. Guardar el formulari signat i registrat com a document vàlid davant l'Administració.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 01-06-2023 09:00:00h

Les persones interessades podran presentar la seua sol·licitud a partir de les 09.00 h. del dia 1 de juny de 2023 i fins a 15 dies abans de l'inici de l'activitat, a través de l'enllaç que es publicarà en la següent pàgina

https://ocieducatiu.info/activitats-doci-educatiu/intercanvis2023/

 

 

 

Documentació

La documentació requerida és la següent:

a) La inscripció en campaments d'estiu, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex III, mitjançant el procediment telemàtic de l'IVAJ

b) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV.

c) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forma de presentació
Telemàtica

Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ.

Presencial

Les sol·licituds d'inscripció es realitzaran a través dels següents mitjans:

 

- Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ, https://ocieducatiu.info/es/actividades-de-ocioeducactivo/campamentos-de-intercambio/, emplenant el formulari.

 

- Quan la persona interessada opte per fer la inscripció de manera presencial podrà fer-ho en les seus de l'IVAJ, a València, C/ de l'Hospital 11, Alacant, Rambla Méndez Núñez 41, i Castelló de la Plana, C/ Orfebres Santalínea 2, on se'ls assistirà per una persona empleada pública, d'acord amb el que preveu l'article 12.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es procedirà de la mateixa manera per a fer el pagament.

 

Només es podrà adjudicar una plaça per persona. No obstant això, en el cas que queden places vacants fins a 15 dies naturals abans de l'inici de l'activitat, es podrà sol·licitar una altra plaça.

 

Els mitjans per a tramitar la formalització de les places adjudicades en el sorteig, seran:

 

Presentant a través del registre telemàtic https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciartramite.html?tramite=dgm_gen&version=3&login=c&idioma=es&idcatguc=pr&idprocguc=19276 la documentació requerida:

a) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV.

b) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats

 

Resolució

Quantia i cobrament

Tarifes:

L'import de cada plaça és l'indicat en l'Annex II.

Sobre aquests imports s'aplicaran els següents descomptes o bonificacions:

a) Per ser titular d'un carnet de família nombrosa de categoria general, un 20%.

b) Per ser titular d'un carnet de família nombrosa de categoria especial, un 50%.

c) Per ser titular d'un carnet de família monoparental de categoria general, un 20%.

d) Per ser titular d'un carnet de família monoparental de categoria especial, un 50%.

e) Per ser una família d'acolliment, un 20%.

f) Per ser persona amb discapacitat, un 20%.

g) Per ser víctimes de violència de gènere, un 50%.

h) Per ser víctimes de terrorisme, un 50%.

 

En el procediment de cobrament Les inscripcions es realitzaran preferentment en línia a través de l'enllaç que es publicarà en la pàgina web de l'IVAJ, https://ocieducatiu.info/es/actividades-de-ocioeducactivo/campamentos-de-intercambio/, emplenant el formulari.

 

El pagament de la quota es realitzarà en la mateixa pàgina web a través del sistema TPV.

 

La reserva es formalitzarà mitjançant el pagament del preu de la plaça adjudicada, tenint en compte les bonificacions a les quals puga tindre dret. Les bonificacions no són acumulables

 

Per a poder realitzar la inscripció en línia es requereix verificar la informació d'identificació i residència, per la qual cosa és necessari autoritzar la consulta.

 

 

Documentació

Documentació a aportar posteriorment per a formalitzar la plaça:

 

La formalització de la plaça es farà una vegada realitzat el pagament, amb la presentació de la documentació requerida.

Podran formalitzar la plaça fins a 48 hores després de la inscripció.

Una vegada realitzat el pagament hauran de presentar a través del registre telemàtic https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciartramite.html?tramite=dgm_gen&version=3&login=c&idioma=es&idcatguc=pr&idprocguc=19276 la documentació requerida:

 

a) Fitxa mèdica, emplenada i signada per la persona (pare/mare, tutor/a) que ostente la guarda o custòdia de cada participant, segons l'annex IV.

b) Qualsevol altra documentació que se sol·licite en la fitxa d'activitats