AL SERVEI D´INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL - Contestació a Requeriment i/o aportació documental en procediments seguits en el SERVEI D'INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL en matèria de Qualitat Ambiental - GVA.ES
AL SERVEI D´INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL - Contestació a Requeriment i/o aportació documental en procediments seguits en el SERVEI D'INSPECCIÓ MEDIAMBIENTAL en matèria de Qualitat Ambiental
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Presentar tot tipus d'al·legacions i/o aportar documentació al requeriment efectuat des del servei d'inspecció mediambiental en matèria de qualitat ambiental.
Observacions
Observacions
Una vegada transcorregut el termini atorgat en el requeriment de referència sense haver presentat la documentació requerida, s'entendrà que no la té, la qual cosa pot donar lloc a l'inici de les actuacions corresponents en determinació de possibles responsabilitats en què hauria pogut incórrer de conformitat amb el que preveu la normativa mediambiental vigent.
Requisits
Requisits
- Ser persona física o jurídica assenyalada en el requeriment com a presumpta responsable o representant d'aquesta.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones físiques o jurídiques que hagen sigut assenyalades en el requeriment com a presumptes responsables i estiguen interessades a contestar-lo i/o a presentar documentació respecte d'això.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- LLEI 5/2022, de 29 de novembre, de la Generalitat, de residus i sòls contaminats per al foment de l'economia circular a la Comunitat Valenciana (DOGV Num. 9482 / 01.12.2022).
- Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular
- Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana.
- Llei 26/2007, de 23 d'octubre, de responsabilitat mediambiental.
- Llei 34/2007, de 15 de novembre, de qualitat de l'aire i protecció de l'atmosfera.
- Llei 7/2002, de 3 de desembre, de protecció contra la contaminació acústica.
- Llei 1/2005, de 9 de març, per la qual es regula el règim del comerç de drets d'emissió de gasos d'efecte d'hivernacle.
- Reial decret legislatiu 1/2016, de 16 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de prevenció i control integrats de la contaminació.
- Reial decret 105/2008, d'1 de febrer, pel qual es regula la producció i gestió dels residus de construcció i demolició.
- Reial decret 110/2015, de 20 de febrer, sobre residus d'aparells elèctrics i electrònics.
- Reial decret 1619/2005, de 30 de desembre, sobre la gestió de pneumàtics fora d'ús.
- Reial decret 1481/2001, de 27 de desembre, pel qual es regula l'eliminació de residus mitjançant depòsit en abocador.
- Reial decret 100/2011, de 28 de gener, pel qual s'actualitza el catàleg d'activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera i s'estableixen les disposicions bàsiques per a la seua aplicació.
- Reial decret 833/1988, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament per a l'execució de la Llei 20/1986, bàsica de residus tòxics i perillosos.
- Reial decret 117/2003, de 31 de gener, sobre limitació d'emissions de compostos orgànics volàtils degudes a l'ús de dissolvents en determinades activitats.
- Reial decret 815/2013, de 18 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament d'emissions industrials i de desenvolupament de la Llei 16/2002, d'1 de juliol, de prevenció i control integrats de la contaminació.
- Reial decret 20/2017, de 20 de gener, sobre els vehicles al final de la seua vida útil.
- Decret 200/2004, d'1 d'octubre, del Consell de la Generalitat, pel qual es regula la utilització de residus inerts adequats en obres de restauració, condicionament i farcit, o amb finalitats de construcció.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
En el termini indicat en el peu del requeriment.
Formularis documentació
La reflectida en el requeriment referit, així com qualsevol altre document que considereu convenient.
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
a) Als registres dels òrgans administratius a què s'adrecen.
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) A les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
e) En qualsevol altre lloc que establisquen les disposicions vigents.
No obstant això, els interessats que siguen persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a relacionar-se amb aquestes a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de la documentació s'ha d'efectuar electrònicament.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com els que, encara que no hi estan obligats, opten per aquesta via, han de presentar la documentació telemàticament mitjançant la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: http://www.gva.es/va/proc19290
Per a accedir de manera telemàtica l'interessat ha de tindre un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre els quals estan els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema de signatura Cl@ve per a les persones físiques.
Quan els interessats estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la documentació es presente de forma presencial, es requerirà l'interessat que l'esmene mitjançant la seua presentació electrònica.
Els documents que s'adjunten al tràmit telemàtic han d'estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent.
Els tràmits que s'efectuen per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat però que no s'arriben a registrar, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Tramitació presencial:
Presentar als registres d'entrada indicats en l'apartat "On s'ha d'anar" l'escrit de contestació al requeriment signat per la persona presumpta responsable o pel seu representant legal, i adjuntar tota la documentació que considere pertinent.
Tramitació telemàtica:
En la icona superior "Tramitar amb certificat" inicieu el tràmit de presentació de contestació al requeriment, que serà signat electrònicament d'acord amb l'article 11.2 de la Llei 39/2015.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Observacions
Observacions
No es pot interposar cap recurs.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí