Detall de Procediment

Convocatòria d'accions formatives del Pla de formació del personal al servei de la Generalitat per a l'any 2024 (IVAP)

Codi SIA: 1161300
Codi GUC: 19508
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: TANCAT
(13-02-2024
27-02-2024)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Mitjançant aquesta actuació, es pretén atendre les necessitats de formació del personal empleat públic de manera que s'estenga al màxim nombre de persones, per a, així, contribuir a la millora dels serveis públics i l'atenció a la ciutadania.

Observacions

Observacions

Les accions formatives s'indiquen en l'annex I de la convocatòria.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podrà participar en les activitat formatives indicades en l'annex I d'aquesta resolució el personal al servei de l'Administració de la Generalitat gestionat per la Direcció General de Funció Pública que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, per a cada activitat.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Per als cursos autoformativos, el termini estarà permanentment obert. Amb caràcter previ a la celebració de jornades, seminaris i sessions formatives, s'obriran terminis específics d'inscripció, la difusió i la publicació de la qual es realitzarà en la pàgina web de l'IVAP. Per a les altres accions formatives, el termini serà de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució en el DOGV. (DOGV núm. 9786 de 12/02/2024)

Formularis documentació

Les sol·licituds hauran de ser presentades per les persones interessades, a través de la pàgina web de l'IVAP, en l'adreça electrònica que s'indica a continuació: https://ivap.gva.es/va/inscripcio Cada empleada o empleat públic podrà sol·licitar un màxim de deu accions formatives. Estan excloses d’este còmput: a) Les accions formatives dels programes d’Aprenentatge autònom i social, Formació per a la docència, Acolliment, i Obert FLEX112. b) Els cursos autoformatius. c) Les accions formatives relacionades a continuació, en matèria d’igualtat de dones i homes: – 1534. Detecció i prevenció social de la violència de gènere des de l’Administració. – 1535. Prevenció de la violència de gènere per mitjà de les xarxes socials. – 1798. Els processos de violència de gènere des de la perspectiva judicial, jurídica i psicològica. – 1990. Taller de llenguatge de gènere: el seu ús natural en les nostres llengües. d) Els cursos del Programa d’Aprenentatge Permanent de les àrees de Valencià i de Multilingüisme.

Enllaços

Enllaços

Criteris de valoració

Criteris de valoració

La selecció de les persones sol·licitants haurà d’ajustar-se als criteris per orde de prioritat següents: a) Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, es comprovarà que efectivament les persones interessades els reunixen. b) L’IVAP atorgarà preferència a les peticions d’aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de formació en els tres últims anys. c) Tindran preferència durant un any les persones que s’hagen incorporat al servei actiu procedents del permís de maternitat o paternitat, o hagen reingressat des de la situació d’excedència per raons de guarda legal i atenció a persones majors dependents o persones amb diversitat funcional, de conformitat amb la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. Les persones que s’acullen a esta circumstància hauran de comunicar-la a l’IVAP a través del formulari de contacte disponible en la web de l’IVAP (Consulta / incidències formació). d) Haurà d’equilibrar-se percentualment en la plantilla real la participació de dones i homes en l’assistència als cursos de formació, de conformitat amb el que es disposa en l’article 44 de la Llei 9/2003, de 2 d’abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, i es respectarà la reserva del 40 per cent de les places prevista en l’article 60 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, entre empleades públiques que reunisquen els requisits. En la selecció haurà de tindre’s en compte, d’una banda, la reserva del 3 per cent de places per a persones amb diversitat funcional establida en l’article 23 de la Llei 11/2003, de 10 d’abril, de la Generalitat, sobre l’estatut de les persones amb discapacitat. En aquelles accions formatives en què siga rellevant la relació de les funcions exercides per les persones participants amb el seu contingut, es prioritzaran les propostes d’assistència que realitzen les conselleries i organismes per a la millora de les competències dels seus efectius per a l’acompliment del lloc de treball. Així mateix, les secretaries generals administratives i responsables dels organismes autònoms podran proposar l’admissió d’aquelles persones que s’hagen incorporat al seu lloc de treball amb posterioritat a la publicació de l’última convocatòria, a aquelles accions formatives directament relacionades amb les funcions del lloc que exercixen i en les quals es considera necessària la participació d’este personal. En cas d’empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós orde d’entrada de les sol·licituds (dia/hora).

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Subdirecció General de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP)

Observacions

Observacions

Els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa