Esmena i/o aportació documental en el procediment de sol·licitud de la documentació administrativa d'acord amb la identitat de gènere manifestada (article 9.2 de la Llei 8/2017, de la Generalitat, de 7 d'abril, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere a la Comunitat Valenciana). - GVA.ES
Esmena i/o aportació documental en el procediment de sol·licitud de la documentació administrativa d'acord amb la identitat de gènere manifestada (article 9.2 de la Llei 8/2017, de la Generalitat, de 7 d'abril, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere a la Comunitat Valenciana).
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Possibilitar l'esmena de les sol·licituds de documentació administrativa d'acord amb la identitat de gènere manifestada o l'aportació documental, a instàncies de part, relacionada amb els procediments referits.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones que hagen sol·licitat la documentació administrativa d'acord amb la identitat de gènere manifestada i hagen rebut un requeriment d'esmena.
Persones que hagen sol·licitat la documentació administrativa citada i vulguen aportar informació o documentació addicional a la presentada amb la sol·licitud.
Persones que vulguen que es notifique la resolució de la documentació administrativa d'acord amb la identitat de gènere manifestada a altres institucions diferents a les indicades, en el seu moment, en la seua sol·licitud.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 8/2017, de la Generalitat, de 7 d'abril, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere a la Comunitat Valenciana.
- Decret 102/2018, del Consell, de 27 de juliol, de desenvolupament de la Llei 8/2017, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere a la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
Deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la notificació del requeriment d'esmena.
En cas de no mediar un requeriment d'esmena, no hi ha termini de presentació.
Formularis documentació
Ha de presentar-se, mitjançant el formulari específic d'aportació documental, la documentació que s'indique en la notificació del requeriment.
També es podrà presentar, en el mateix formulari i sense haver rebut un requeriment, la informació o documentació que es considere pertinent a l'efecte del procediment de referència.
Presentació
Presentació
Presencial
Per via electrònica en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es, les persones que hagen sol·licitat la notificació telemàtica en la seua sol·licitud. En la resta de casos, l'esmena podrà dirigir-se a la Direcció General de l'Agència Valenciana d'Igualtat en la Diversitat i presentar-se en els llocs indicats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Telemàtica
Per via electrònica en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es, les persones que hagen sol·licitat la notificació telemàtica en la seua sol·licitud.
Per a accedir-hi telemàticament, els sol·licitants han de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física). A aquest efecte, podran utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: Abans de començar la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit a fi de preparar la documentació que siga necessària per tal de tramitar-la, ja que accedireu a una sol·licitud general, en la qual heu de detallar l'objecte de la sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que:
1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint.
2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides i preparar tots els documents que considereu necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, procedisca, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTEU" de la tramitació telemàtica.
3- Si escau, heu de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que considereu necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica" i us demanarà que us identifiqueu mitjançant l'assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d'omplir el formulari de dades generals.
b) * Detalleu, de la manera més concreta possible, la matèria objecte del tràmit
* Ompliu el nom del tràmit que heu anotat en el camp "SOL·LICITUD"
* Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud
* Indiqueu igualment l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Feu clic en el botó "Registreu" (li facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de la tramitació).
e) Guardeu i imprimiu (si ho desitgeu) el justificant de registre.
La tramitació telemàtica haurà finalitzat.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
La Direcció General de l'Agència Valenciana d'Igualtat en la Diversitat.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí