TECE - Inscripció de les entitats per a sol·licitar les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional.

Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 2084775
|
Codi GVA: 20172
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 15-04-2019

Fins 31-10-2019

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

El tràmit té per objecte la inscripció telemàtica de les entitats que sol·licitaran les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 15-04-2019 fins a 31-10-2019
Observacions

Per a consultar la relació d'entitats acreditades per a tramitar les ajudes d'emergència habitacional, vegeu l'enllaç següent:

https://habitatge.gva.es/va/web/vivienda-y-calidad-en-la-edificacion/ajudes-pagament-de-lloguers-en-situacions-especials-emergencia-habitacional

Normativa
  • Llei 2/2017, de 3 de febrer, de la Generalitat, per la funció social de l'habitatge de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7976, de 09/02/2017)
  • ORDRE 2/2019, de 9 d'abril, de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió directa d'ajudes per raons de caràcter públic, social i humanitari a persones i unitats de convivència en situació d'emergència...

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

La inscripció telemàtica de les entitats que sol·licitaran les ajudes per al pagament de lloguers en situacions especials d'emergència habitacional l'ha de realitzar la persona que representa l'entitat tramitadora.

 

Les entitats tramitadores poden ser:

- ajuntament,

- mancomunitat,

- les entitats instrumentals locals corresponents (p. ex., empreses públiques municipals, fundacions, consorcis, etc.)

- organitzacions socials representatives que exercisquen una funció social en matèria d'habitatge i així quede regulat en els seus estatuts o les normes internes de funcionament,

- associacions sense ànim de lucre i

- ONG

que seran les encarregades de sol·licitar l'ajuda de manera telemàtica, segons el model normalitzat, a través de la seu electrònica de la Generalitat i amb la prèvia autorització del sol·licitant.

Requisits

- Documentació pertinent que acredite l'entitat que representa i la seua relació jurídica amb aquesta.

- Cal disposar de certificat de representant d'entitat (vegeu el primer enllaç d'"Informació complementària").

Com es tramita

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Des de 15-04-2019 fins a 31-10-2019

El termini per a la inscripció de les entitats que vulguen sol·licitar les ajudes s'iniciarà a partir del 15 d'abril fins al 31 d'octubre inclusivament.

Documentació

- Sol·licitud telemàtica.

- Autorització de l'entitat per a realitzar tràmit sol·licitud ajudes i relació jurídica amb aquesta.

Forma de presentació
Telemàtica

1.- Per a iniciar el tràmit telemàtic, heu de fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, per a la qual cosa heu d'utilitzar el certificat de representant de l'ajuntament o l'entitat, reconegut i emés per l'ACCV (vegeu l'enllaç en l'apartat "Informació...

Saber més

Resolució

Òrgans resolució
Director/a general competent en matèria d'habitatge, per delegació del conseller/a competent en matèria d'habitatge.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Ajudes i subvencions
      • Administracions locals
        • Obres públiques, urbanisme i habitatge
        • Servicis socials