Aportació de documentació referida a Centres de Busseig recreatius.

Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori

Codi SIA: 2100396
|
Codi GVA: 20362
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Aportació de documentació diversa que haja sigut requerida pel Departament d'Activitats Nàutiques.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Normativa
  • Decret 10/2003, de 4 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 4434, de 06/02/2003).
  • Decret 44/2015, de 10 d'abril, del Consell de modificació del Decret 10/2003, de 4 de febrer, aprovatori del Reglament pel qual es regulen els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 7504, de 14/04/2015).

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Persona física o jurídica titular del centre de busseig en l'àmbit de competències de la Generalitat Valenciana.

Com es tramita

Procés de tramitació

Els documents els han de remetre per via telemàtica en format PDF els representants legals dels centres de busseig, que seran directament responsables del correcte enviament d'aquests. Una vegada comprovats pel Departament d'Activitats Nàutiques, s'incorporaran a l'expedient i se'n procedirà a la...

Saber més
Òrgans de tramitació
SERVEI D'ADMINISTRACIÓ DE PORTS I AEROPORTS. DEPARTAMENT D'ACTIVITATS NÀUTIQUES.

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Un termini de 10 dies hàbils a comptar des de la recepció del corresponent requeriment per a aportar a aquesta oficina els documents sol·licitats, en cas contrari se li tindrà per desistit de la seua petició, conforme estableix l'article 68.1 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment...

Saber més
Documentació
S'ha de presentar la documentació requerida.
Forma de presentació
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb...
Saber més

Resolució

Termini màxim
Els interessats quedaran autoritzats, segons l'art. 25.1 de l'RD 875/2014 per a navegar durant un període màxim 3 mesos comptats a partir de la data de presentació de la sol·licitud d'aquesta tramitació.
Òrgans resolució
SERVEI D'ADMINISTRACIÓ DE PORTS I AEROPORTS. DEPARTAMENT D'ACTIVITATS NÀUTIQUES.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Turisme i oci
      • Titulacions i llicències
    • Esports
      • Titulacions i llicències