Aportació de documentació referida a Centres de Busseig recreatius. - GVA.ES
Aportació de documentació referida a Centres de Busseig recreatius.
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Què és
Aportació de documentació diversa que haja sigut requerida pel Departament d'Activitats Nàutiques.
- Decret 10/2003, de 4 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 4434, de 06/02/2003).
- Decret 44/2015, de 10 d'abril, del Consell de modificació del Decret 10/2003, de 4 de febrer, aprovatori del Reglament pel qual es regulen els centres de busseig de la Comunitat Valenciana i el procediment per a la sol·licitud d'autorització d'aquests centres (DOGV núm. 7504, de 14/04/2015).
A qui va dirigit
Persona física o jurídica titular del centre de busseig en l'àmbit de competències de la Generalitat Valenciana.
Com es tramita
Els documents els han de remetre per via telemàtica en format PDF els representants legals dels centres de busseig, que seran directament responsables del correcte enviament d'aquests. Una vegada comprovats pel Departament d'Activitats Nàutiques, s'incorporaran a l'expedient i se'n procedirà a la...
Sol·licitud
Un termini de 10 dies hàbils a comptar des de la recepció del corresponent requeriment per a aportar a aquesta oficina els documents sol·licitats, en cas contrari se li tindrà per desistit de la seua petició, conforme estableix l'article 68.1 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment...
Saber mésResolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Turisme i oci
- Titulacions i llicències
- Esports
- Titulacions i llicències