Detall de Procediment

Aportació de documentació i al·legacions a un expedient obert en matèria de Seguretat Alimentària i/o Laboratoris de Salut Pública (Registre d'Indústries, establiments alimentaris i/o productes) i altres expedients tramitats en els Centres de Salúd Pública (s'exclouen ajudes i expedients arxivats)

Codi SIA: 2402198
Codi GUC: 20608
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit té com a objecte possibilitar l'aportació per via telemàtica de documentació a un expedient ja obert en la direcció general corresponent o en un centre de salut pública, de manera que es permeta a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als serveis públics i a la tramitació dels procediments administratius en matèria de SEGURETAT ALIMENTÀRIA I/O LABORATORIS DE SALUT PÚBLICA I ALTRES EXPEDIENTS TRAMITATS EN ELS CENTRES DE SALUT PÚBLICA. En concret, aquest tràmit permet: A) Aportar per via telemàtica la documentació que MITJANÇANT UN REQUERIMENT (d'esmena, de formulació d'al·legacions o d'un altre tipus) li haja sol·licitat l'òrgan competent (serveis centrals o centres de salut pública) en relació amb un expedient obert (no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions. B) Aportar de manera telemàtica A INSTÀNCIES DE LA PERSONA INTERESSADA documentació a un expedient de les característiques descrites. Això inclou també la possibilitat de formular al·legacions i presentar renúncies o desistiments, si és el cas.

Observacions

Observacions

L'aportació de documentació a un expedient d'AJUDES o SUBVENCIONS NO s'ha de fer a través d'aquest tràmit, sinó a través del tràmit de la Guia PROP denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Publica", l'enllaç directe del qual és el que figura a continuació.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació a través d'aquest tràmit telemàtic, s'han de complir els requisits següents: 1. En primer lloc, s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits: a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de l'òrgan competent, respecte d'un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions. b) Que hi haja un expedient obert d'aquestes característiques en l'òrgan, al qual la persona interessada vulga VOLUNTÀRIAMENT (és a dir, sense haver sigut requerida per a fer-ho) aportar més documentació, o bé presentar-hi la renúncia o el desistiment, segons siga procedent. 2. La persona interessada (física o jurídica) ha de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests sistemes, s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). - I el sistema clave-signatura de l'Estat, únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats, etc.). Més informació sobre aquest tema en: https://sede.gva.es/es/sede_certificados Us recomanem que comproveu la validesa del certificat en l'adreça següent: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supereu la validació del certificat, heu de posar-vos en contacte amb l'organisme emissor d'aquest. 3. En el cas que es presente un certificat digital de persona física i s'actue en representació d'una altra persona (física o jurídica), cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat Valenciana per a fer tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest registre està disponible: . En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp . I en http://www.accv.es/va/ciudadans/registre-de-representants/

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones (físiques i jurídiques) que tinguen la condició d'interessades en l'expedient obert de què es tracte, o el/s seu/s representant/s.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
  • Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7425, de 17/12/2014).

Termini

Termini

a) Si s'ha rebut un REQUERIMENT, la documentació s'ha d'aportar en el termini que l'òrgan competent en seguretat alimentària haja establit en aquest requeriment. b) Si la persona interessada presenta la documentació VOLUNTÀRIAMENT, l'aportació es podrà fer en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució d'aquest, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD d'aportació de documentació, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el mateix tràmit telemàtic. En aquesta sol·licitud s'ha de fer constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient obert al qual es fa l'aportació, per a la qual cosa cal indicar en el formulari web el tipus d'expedient al qual correspon i el número o referència concrets. Aquesta informació ha d'incloure obligatòriament el centre de salut pública que gestiona l'expedient obert en matèria de seguretat alimentària i/o laboratori de salut pública i qualssevol altres EXPEDIENTS TRAMITATS EN ELS CENTRES DE SALUT PÚBLICA que, per tant, serà el que rebrà la sol·licitud d'aportació de documentació. 2. A continuació, en el pas DOCUMENTAR del tràmit telemàtic, s'ha d'annexar la DOCUMENTACIÓ que s'aporta a l'expedient de què es tracte, bé a requeriment de l'Administració, bé a instàncies de la persona interessada. Respecte d'aquesta documentació: - És recomanable que, en primer lloc, reuniu tots els documents que cal presentar (omplits i signats digitalment) i els guardeu electrònicament en l'ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament s'han d'enviar en format PDF i han d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això, l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF. Entreu en https://www.accv.es/va/ per a obtindre més informació sobre aquest tema. No obstant això, hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar. - En el requeriment rebut, o bé, si escau, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert a què es realitza l'aportació, es troba la llista de documents que s'han de presentar. - Si n'hi ha un model normalitzat, el document haurà de presentar-se en aquest (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert). Si no n'hi ha un model, els documents els ha de crear o demanar la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic. - En el tràmit telemàtic, s'indica la grandària màxima permesa dels documents que cal annexar i els formats o les extensions que poden tindre (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comproveu-los abans de fer l'aportació. Si la grandària màxima admesa per aquest tràmit telemàtic no us permet annexar tots els documents que heu d'aportar a l'expedient, podeu presentar els que falten fent una nova aportació a aquest expedient utilitzant una altra vegada aquest tràmit telemàtic. Això és possible fer-ho tantes vegades com necessiteu.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS es pot fer TELEMÀTICAMENT. 2. Fent clic en l'enllaç directe que s'acaba d'indicar o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia PROP), s'accedeix al tràmit telemàtic, que permet omplir el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i presentar-ho tot telemàticament, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en la carpeta ciutadana de la persona sol·licitant, a la qual es pot accedir des de la pàgina principal de la web de la Generalitat [Web de la Generalitat > Carpeta Ciutadana] o des de la seua seu electrònica (Web de la Generalitat > Seu electrònica > Carpeta ciutadana]). 3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça. Si teniu algun problema en la tramitació telemàtica, comproveu si hi ha alguna indicació en aquestes per a solucionar-lo. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:

Enllaços

Enllaços

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé la normativa específica aplicable a l'expedient administratiu de què es tracte.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa