Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes o subvencions de l'AVI

Agència Valenciana de la Innovació AVI

Codi SIA: 2261810
|
Codi GVA: 20704
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes o subvencions de l'AVI

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

Sistemes de signatura electrònica admesos i usats en la seu electrònica de GVA

https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados

 

Inscripció en el Registre de Representants

https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/

Normativa
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE, núm. 236, de 02/10/2015).
  • Esmena: vegeu l'article 68 de la Llei 39/2015.
  • Aportació documental:
  • Article 28 de la Llei 39/2015.
  • Article 53.1.e de la Llei 39/2015.
  • Article 76 de la Llei 39/2015.
  • RESOLUCIÓ de 14 de maig de 2020, del vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI), per la qual, en virtut de la facultat prevista en l'apartat 4 de la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la...

A qui va dirigit

Ciutadania

Com es tramita

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació s'ha d'aportar en el termini que l'AVII haja establit en el requeriment esmentat.

 

- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació ha d'aportar-se dins d'aquest termini.

 

- En un altre cas, l'aportació es pot fer en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència mentre no se us haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Documentació
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que se sol·liciten en aquest. En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que es considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent. 2....
Saber més
Forma de presentació
Presencial

a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.

b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.

c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

 

I, preferentment, a:

Resolució

Observacions

Els que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (BOE núm. 285, de 27/11/92) i la nova redacció que en fa de l'articulat la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14/01/99).

Òrgans resolució