CITA PRÈVIA-Direcció Territorial d'Alacant. Vicepresidència segona i conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica. Atenen amb cita prèvia. - GVA.ES
CITA PRÈVIA-Direcció Territorial d'Alacant. Vicepresidència segona i conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica. Atenen amb cita prèvia.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 30-11-2020
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Sol·licitud i obtenció de cita prèvia per a l'atenció presencial.
Per a fer la tramitació presencial de l'ajuda al lloguer, és imprescindible que la persona sol·licitant dispose de CL@VE permanent modalitat registre nivell avançat. Si no disposa de CL@VE permanent, correctament activada, no podrà cursar la seua sol·licitud.
Si NO disposeu de CL@VE permanent, o no recordeu la contrasenya, heu de sol·licitar-ho amb anterioritat en una oficina de Registre CL@VE.
En l'URL següent podreu trobar la ubicació de l'oficina de Registre CL@VE més pròxima:
https://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/encuentraTuOficina/OficinasRegistro_CLAVE.html
Requisits
Identificar-se mitjançant DNI o NIE vigent.
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones que desitgen utilitzar els serveis oferits.
Formularis i documents
Termini
Durant tot l'any.
Presentació
Telemàtica
Podreu sol·licitar cita per als serveis disponibles i us podreu guardar un resguard amb les dades d'aquesta.
Una vegada acudiu a la vostra cita en el dia i l'hora sol·licitats, uns minuts abans, simplement haureu d'identificar-vos.
RECORDEU que per a sol·licitar les ajudes al lloguer haureu d'acudir amb la documentació següent:
- Contracte de lloguer d'habitatge habitual i permanent duració mínima 1 any.
- Rebut de l'Impost Béns Immobles o document en què conste la referència cadastral individualitzada de l'habitatge.
- Dades per a domiciliació bancària.
- Justificants del pagament del lloguer des de l'1 de gener de 2021.
- DNI/NIE dels membres de la unitat de convivència.
- Volant únic d'empadronament en què consten tots els membres de la unitat de convivència.
- Declaracions responsables i autoritzacions signades per tots els membres de la unitat de convivència majors de 16 anys. (Es proporcionen en DT Habitatge, av. Aguilera, 1, o us la podeu descarregar fent clic en "Impresos associats").
- Documentació justificativa de situacions especials (família nombrosa, violència gènere, diversitat funcional
).
On consultar dubtes sobre el tràmit
Normativa
- RESOLUCIÓ de 8 de maig de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'estableix el procediment i les mesures organitzatives per a la recuperació gradual de l'activitat administrativa presencial en la prestació de serveis públics en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, a conseqüència de la COVID-19.
- DECRET 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic.
- DECRET 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana.
Procés de tramitació
Telemàticament.
Excepcionalment, i en el cas que un usuari en el transcurs de la seua cita i a conseqüència d'aquesta haja de dirigir-se a una altra unitat administrativa del mateix centre que gestione l'atenció presencial mitjançant una cita prèvia, aquest usuari serà atés en el buit que es genere entre les cites prèvies concertades aquest dia.
El programa li permet obtindre un resguard amb les dades de la seua cita. Amb la finalitat d'evitar retards innecessaris, recomanem presentar-vos uns minuts abans i mostrar a l'entrada el resguard de la cita; és necessari identificar-se per a ser atés.
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Sí