CITA PRÈVIA-Direcció Territorial d'Alacant. Vicepresidència segona i conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica. Atenen amb cita prèvia. - GVA.ES
CITA PRÈVIA-Direcció Territorial d'Alacant. Vicepresidència segona i conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica. Atenen amb cita prèvia.
Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Des de 30-11-2020
Què és
Sol·licitud i obtenció de cita prèvia per a l'atenció presencial.
Per a fer la tramitació presencial de l'ajuda al lloguer, és imprescindible que la persona sol·licitant dispose de CL@VE permanent modalitat registre nivell avançat. Si no disposa de CL@VE permanent, correctament activada, no podrà cursar la seua sol·licitud.
Si NO disposeu de CL@VE permanent, o no recordeu la contrasenya, heu de sol·licitar-ho amb anterioritat en una oficina de Registre CL@VE.
En l'URL següent podreu trobar la ubicació de l'oficina de Registre CL@VE més pròxima:
https://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/encuentraTuOficina/OficinasRegistro_CLAVE.html
A qui va dirigit
Les persones que desitgen utilitzar els serveis oferits.
Identificar-se mitjançant DNI o NIE vigent.
Com es tramita
Telemàticament.
Excepcionalment, i en el cas que un usuari en el transcurs de la seua cita i a conseqüència d'aquesta haja de dirigir-se a una altra unitat administrativa del mateix centre que gestione l'atenció presencial mitjançant una cita prèvia, aquest usuari serà atés en el buit que es genere entre les cites prèvies concertades aquest dia.
El programa li permet obtindre un resguard amb les dades de la seua cita. Amb la finalitat d'evitar retards innecessaris, recomanem presentar-vos uns minuts abans i mostrar a l'entrada el resguard de la cita; és necessari identificar-se per a ser atés.
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- RESOLUCIÓ de 8 de maig de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'estableix el procediment i les mesures organitzatives per a la recuperació gradual de l'activitat administrativa presencial en la prestació de serveis públics en l'àmbit de...
- DECRET 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic.
- DECRET 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana.
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Habitatge i urbanisme
- Informació sobre habitatge