CITA PRÈVIA-Secretaria Territorial Adjunta de Vivenda d'Alacant. Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda. Atenen sense cita prèvia i amb cita prèvia - GVA.ES
CITA PRÈVIA-Secretaria Territorial Adjunta de Vivenda d'Alacant. Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda. Atenen sense cita prèvia i amb cita prèvia
Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Des de 30-11-2020 00:00:00h
Què és
Sol·licitud i obtenció de cita prèvia per a l'atenció presencial.
A qui va dirigit
Les persones que desitgen utilitzar els serveis oferits.
Identificar-se mitjançant DNI o NIE vigent.
Com es tramita
Telemàticament.
Excepcionalment, i en el cas que un usuari en el transcurs de la seua cita i a conseqüència d'aquesta haja de dirigir-se a una altra unitat administrativa del mateix centre que gestione l'atenció presencial mitjançant una cita prèvia, aquest usuari serà atés en el buit que es genere entre les cites prèvies concertades aquest dia.
El programa li permet obtindre un resguard amb les dades de la seua cita. Amb la finalitat d'evitar retards innecessaris, recomanem presentar-vos uns minuts abans i mostrar a l'entrada el resguard de la cita; és necessari identificar-se per a ser atés.
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any.
Podrà sol·licitar cita per als servicis disponibles, podent guardar-se un resguard amb les dades d'esta. Una vegada acudisca a la seua cita en el dia i hora sol·licitat, uns minuts abans, simplement haurà d'identificar-se. RECORDE que per a sol·licitar les ajudes al lloguer hauran d'acudir amb...
- Resolució de 8 de maig de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'estableix el procediment i les mesures organitzatives per a la recuperació gradual de l'activitat administrativa presencial en la prestació de serveis públics en l'àmbit de...
- Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'administració de la Generalitat i el seu sector públic.
- Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Habitatge i urbanisme
- Informació sobre habitatge
- Habitatge i urbanisme