Aportació de documentació a un expedient de Servei d'Atenció Diürna concertat. - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient de Servei d'Atenció Diürna concertat.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportació de documentació complementària.
L'aportació es pot realitzar a conseqüència d'un requeriment de la conselleria amb competències en matèria d'infància i adolescència o per iniciativa de l'entitat, ja siga voluntàriament o en compliment de la normativa aplicable a l'expedient del qual es tracte.
Observacions
Observacions
En el tràmit telemàtic, s'haurà de seleccionar el número d'expedient de l'entitat al qual s'aporta la documentació.
Requisits
Requisits
Per a poder aportar documentació en aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
- Haver rebut un requeriment de la conselleria competent.
- Tindre un expedient obert com a Servei d'Atenció Diürna concertat.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Entitats privades sense fi de lucre que gestionen els Serveis d'Atenció Diürna mitjançant l'acció concertada.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Resolució de 18 de desembre de 2019, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en el sector d'infància i adolescència per a l'any 2020: servei de centre de dia per a persones menors d'edat en situacions de risc.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Si s'ha rebut un requeriment, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la conselleria competent haja establit en aquest requeriment.
Si no s'ha rebut, la documentació es podrà presentar en qualsevol moment, sempre que l'expedient no haja sigut arxivat.
Formularis documentació
El tràmit no porta documentació obligatòria associada.
No obstant això, les entitats poden presentar els següents documents:
- Annex I. Model de proposta d'admision, cessament o pròrroga en el servei d'atenció diurnal, amb el registre d'eixida de l'entitat local que corresponga.
- Pla d'Intervenció Individual.
- Comunicació de cessaments sobrevinguts.
- Enquestes de satisfacció de les persones usuàries.
- Annex IX. Informe semestral de seguiment i evolució.
- Annex X. Informe final.
Presentació
Presentació
Presencial
Direccions territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Telemàtica
En compliment de l'obligació prevista en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, les sol·licituds es presentaran exclusivament per mitjans electrònics. Per a això, s'accedirà a la seu electrònica de la Generalitat, bé a través de la URL https://sede.gva.es, seleccionant el tràmit corresponent, bé o a través de l'adreça d'internet:
Programes de prevenció i protecció de la infància i l'adolescència: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=16170&version=amp
SEGONS TRÀMIT GUC ASSIGNAT
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí