Oposició a la consulta interactiva per part del Sistema d'Informació Poblacional (SIP) de dades que obren en poder d'altres administracions públiques - GVA.ES
Oposició a la consulta interactiva per part del Sistema d'Informació Poblacional (SIP) de dades que obren en poder d'altres administracions públiques
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 30-07-2021
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Denegar a l'òrgan gestor de la targeta SIP la consulta a altres administracions per a l'obtenció de les dades d'identitat i residència. En cas que s'oposen al fet que l'òrgan gestor obtinga directament aquesta informació, quedaran obligades a aportar els documents corresponents en els termes exigits per les normes reguladores del procediment:
Observacions
Observacions
INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Nom de l'activitat de tractament: Actualització de dades de contacte en SIP i registre de preferències de comunicació dependents de la capacitat auditiva.
Finalitat del tractament: manteniment i actualització del Sistema d'Informació Poblacional (SIP).
Identitat del responsable del tractament: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
Legitimació RGPD 6.1. c) El tractament és necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament. e) El tractament és necessari per al compliment d'una missió realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament, Llei 10/2014, de 29 de desembre, de la Generalitat, de salut de la Comunitat Valenciana.
Drets de les persones interessades: Tenen dret a sol·licitar l'accés a les seues dades personals, la rectificació o supressió d'aquestes, a la limitació del seu tractament, a oposar-s'hi o a no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l'elaboració de perfils.
Les sol·licituds per a exercir aquests drets es podran presentar de manera presencial o telemàtica, de conformitat amb el que preveu l'enllaç següent:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=19970
Més informació: es podrà consultar el Registre d'activitats de tractament de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en l'adreça electrònica http://www.san.gva.es/web/comunicacion/registre-de-tractament-de-dades.
Podreu contactar amb el delegat de Protecció de Dades en l'adreça electrònica dpd@gva.es.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones en situació d'alta en SIP.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- - Llei 10/2014, de 29 de desembre, de la Generalitat, de salut de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 7434, de 31/12/2014).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
En el cas d'oposar-se telemàticament, haureu d'aportar PRESENCIALMENT quan se us requerisca en el vostre centre de salut:
- El DNI.
- El certificat d'empadronament.
Taxa o pagament
Taxa o pagament
No comporta taxes.
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
En el centre de salut assignat per residència o en el més pròxim al vostre lloc de residència.
On dirigir-se
- Registre General de la Conselleria de Sanitat
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - Alacant
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - Castelló
- Registre de la Direcció Territorial de Sanitat - València
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
C/ GIRONA, 26
03001 - Alacant/Alicante
Pl. HORT DELS CORDERS, 12
12001 - Castelló/Castellón
GRAN VIA FERRAN EL CATÒLIC, 74
46008 - València/Valencia
Telemàtica
1. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests sistemes, s'admeten:
- El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C. Valenciana), https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados.
- També s'admet Cl@ve permanent de l'Estat com a mètode d'autenticació i signatura per a la tramitació telemàtica dins de la seu electrònica de la Generalitat. Aquest mecanisme només s'accepta per a les persones físiques i, per tant, queden excloses les persones jurídiques (empreses, ajuntaments, entitats...).
Més informació en https://sede.gva.es/va/sede_certificados
2. Per a fer tràmits per via telemàtica davant de l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), cal inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit.
Sense aquesta inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona que presenta.
3. Així mateix, heu de tindre instal·lat en el vostre ordinador l'aplicació autofirma en el cas que vulgueu fer la signatura amb el vostre certificat digital. https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Sanitat
C/ MISSER MASCÓ, 31 -33
46010 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí