TECE Aportació rebuts justificatius per a ajudes al lloguer. Convocatòria 2022

Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 2927710
|
Codi GVA: 22946
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 01-01-2024

Fins 31-01-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de justificants del pagament mensual del lloguer i cessió d'ús d'habitatges i habitacions per part de les persones que hagen sol·licitat l'ajuda al lloguer 2022.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 01-01-2024 fins a 31-01-2024

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

La persona sol·licitant de les ajudes al lloguer.

Requisits

Tindre un expedient ja iniciat dels programes d'ajudes al lloguer de la direcció general competent en matèria d'emergència residencial i funció social de l'habitatge, encara que no s'haja resolt, encara.

Com es tramita

Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Des de 01-01-2024 fins a 31-01-2024

Per a l'abonament de l'ajuda de les persones beneficiàries, segons l'Ordre 4/2022, de 21 de juny, per la qual s'aproven les bases reguladores d'ajudes del Programa d'Ajudes al Lloguer d'Habitatges, hauran d'aportar la sol·licitud d'abonament de l'ajuda i la documentació justificativa:

 

- Segon termini: octubre de 2023, justificants bancaris o rebuts acreditatius del pagament del lloguer o del preu de cessió de l'habitatge o habitació corresponents a l'exercici 2023 abonats fins a aquest moment que no s'hagueren presentat durant el termini anterior.

 

- Tercer termini: durant el mes de gener de 2024, justificants bancaris o rebuts que hagueren sigut abonats finalitzat el termini anterior.

Forma de presentació
Presencial

Per a més diligència en la gestió administrativa, és preferible presentar la documentació telemàticament. Si disposeu d'un sistema de signatura digital, podreu gestionar-ho mitjançant aquest tràmit.

 

Si no disposeu de signatura digital, els documents es podran presentar també per registre d'entrada en els registres de les direccions territorials d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica i en els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (oficines PROP, ajuntaments, etc., per registre d'entrada dirigits a la direcció territorial de la província corresponent).

Resolució

Òrgans resolució
Direcció General d'Emergència Habitacional, Funció Social de l'Habitatge i Observatori de l'Hàbitat i Segregació Urbana.