Comunicació d'estadístiques municipals sobre incidències i impactes provocats per senglars i altres espècies cinegètiques. - GVA.ES
Comunicació d'estadístiques municipals sobre incidències i impactes provocats per senglars i altres espècies cinegètiques.
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
La comunicació anual per part dels ajuntaments d'una sèrie d'estadístiques i indicadors necessaris per a, una vegada inclosos en el banc de dades de la Generalitat, avaluar la magnitud dels impactes que provoca especialment el senglar, així com altres espècies cinegètiques sobre el medi i les activitats humanes. Sobre la base d'aquesta informació es valorarà, entre altres, la inclusió del municipi en la llista oficial de termes municipals afectats per sobreabundància de senglar.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Tots els ajuntaments, estiguen o no inclosos en la llista de municipis qualificats amb sobreabundància de senglar (ORDRE 22/2021, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es regula la caça i el control del senglar a la Comunitat Valenciana).
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 13/2004, de 27 de desembre, de caça de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 29/12/04).
- ORDRE 22/2021, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es regula la caça i control del senglar a la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
Els impresos amb les dades de cada any natural (de l'1 de gener al 31 de desembre) es presentaran entre l'1 de gener i el 31 de març de l'any següent.
Formularis documentació
- Imprés de comunicació d'estadístiques municipals sobre incidències i impactes provocats per senglars. (Aquest imprés recopila diferents tipus d'incidències provocades per senglar, com són danys a cultius, sinistres de trànsit, incursions en entorns urbans, així com inversions municipals per a evitar els impactes de l'espècie).
- Imprés de comunicació d'estadístiques municipals sobre accidents de trànsit provocats per fauna cinegètica. (Aquesta comunicació es presentarà quan l'únic tipus d'incidència que cal comunicar siguen els sinistres de trànsit o bé, de manera complementària a l'imprés anterior, en el cas de conéixer informació de detall sobre els sinistres de trànsit, com són la carretera, el punt quilomètric, la matrícula del vehicle sinistrat, l'hora del sinistre...).
Presentació
Presentació
Telemàtica
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de sol·licituds ha de realitzar-se electrònicament a través de la seu electrònica de la Generalitat en l'adreça d'Internet sede.gva.es/es/proc23130.
Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d'entitat (si és persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), tots dos emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (*ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (sede.gva.es/es/sede_certificados).
Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de la *ACCV (https://www.accv.es/servicios/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica)
Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic, quan siga procedent, hauran d'anar signats electrònicament pels qui siguen competents per a això
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat &*quot;com va el meu&*quot;-&*gt; &*quot;sol·licituds en creació&*quot; (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Entrega de la comunicació dirigida a la unitat administrativa amb competències en matèria de caça de la Direcció General de Medi Natural i d'Avaluació Ambiental.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Direcció General de Medi natural i Animal
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 1
46018 - València/Valencia