• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    MIN - RENÚNCIA. Transport de mercaderies.

    Objecte del tràmit

    El titular d'una autorització de transport podrà renunciar a ella en qualsevol moment.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    El titular de l'empresa.

    Requeriments

    - Ser titular de l'autorització.

    Inici
  • Taxes

    No se'n requerixen.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    Durant tot l'any

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    Impresos associats

    DECLARACIÓ

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    - Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida.

    - Posteriorment, si l'òrgan competent observa que es complixen els requisits exigits resoldrà en un termini de CINC MESOS a comptar de la data de registre d'entrada que conste en este document.

    - Passat l'esmentat termini sense haver rebut notificació amb la resolució dictada en este procediment, esta sol·licitud podrà entendre's DESESTIMADA als efectes legals que procedisquen.

    - Tot això sense perjuí de la suspensió del termini de tramitació dels casos previstos per l'article 52.5 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Comú o per causa imputable a l'interessat.

    Recursos que procedixen contra la resolució

    Contra la resolució, que no posa fi a la via administrativa, podrà interposar recurs d'alçada davant de l'òrgan competent en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de ser notificada, d'acord amb el que establix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015). Tot això, sense perjuí que puga exercitar qualsevol altre recurs que crega oportú.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través del enllaç corresponent:

    https://sede.fomento.gob.es/dgtc/

    Tramitació

    Clicant la icona superior "Tramitar amb certificat" d'esta mateixa pàgina.
    Per a això ha de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic.

    Si té algun dubte o vol comunicar alguna incidència, pot enviar un correu al suport tècnic:
    mercancias_stv@gva.es si es de Valencia
    autorizaciones_sta@gva.es si es de Alicante
    autorizaciones_stc@gva.es si es de Castellón

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Llei 16/1987, de 30 de juliol, de la Direcció de l'Estat, sobre ordenació del transport terrestre (BOE núm. 182, 31/7/87).
    - Reial decret 1211/1990, de 28 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Ordenació dels Transports Terrestres (BOE núm. 241, de 8/10/90), actualitzat per Reial decret 70/2019 de 15 de febrer (BOE núm. 44 de 15/02/2019)
    - Resolució de 3 de desembre de 2018, de la Direcció General de Transport Terrestre, per la qual s'estableix el calendari de visats de les autoritzacions de transport i d'activitats auxiliars i complementàries del transport (BOE núm. 301 de 14/12/2018)

    Llista de normativa

    Vegeu la Llei 16/1987, de 30 de juliol.

    Vegeu el Reial Decret 1211/1990, de 28 d'octubre.

    Vegeu Resolució de 3 de desembre de 2018

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.