Sol·licitud del carnet únic per a les biblioteques de la Comunitat Valenciana integrades en la Xarxa Electrònica de Lectura Pública Valenciana (carnet de lector). - GVA.ES
Sol·licitud del carnet únic per a les biblioteques de la Comunitat Valenciana integrades en la Xarxa Electrònica de Lectura Pública Valenciana (carnet de lector).
Organisme: Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
El carnet únic d'usuari/ària per a totes les biblioteques integrades en el Programa Comú d'Informatització de les Biblioteques Valencianes suposa que l'usuari/ària pot tindre en préstec al mateix temps documents de diferents biblioteques fins a un número de 12 (màxim 6 materials especials). A més, el carnet únic de la Xarxa té una sèrie d'avantatges addicionals de què li poden informar en la seua biblioteca: descomptes en llibreries, teatre, etc.
Observacions
Observacions
* SERVICIS QUE S'OFERIXEN EN LA WEB: XARXA ELECTRÒNICA DE LECTURA PÚBLICA VALENCIANA
- En l'adreça web http://xlpv.cult.gva.es/ es poden realitzar consultes dels catàlegs de les biblioteques adherides al programa, realitzar bibliografies específiques per al seu ús, renovar els llibres que té en préstec o realitzar la reserva de llibres, fer suggeriments, sol·licitar el préstec interbibliotecari, consultar bibliografia, etc.
- Les biblioteques adherides al Programa Comú d'Informatització de les Biblioteques Valencianes s'han dotat d'una normativa de préstec interbibliotecari que facilita a l'usuari/ària la possibilitat de sol·licitar llibres que es troben en altres centres per a la seua consulta en la biblioteca d'origen de la petició. Del préstec interbibliotecari estan exclosos algun tipus de fons.
* VALIDESA DEL CARNET
El carnet de lector té una validesa de 2 anys i es pot renovar al seu terme.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol ciutadà de la Comunitat Valenciana
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
- Imprés de sol·licitud
- Fotografia recent de grandària carnet
- A criteri de la direcció de la biblioteca es podrà exigir l'obligació de mostrar documentació acreditativa del seu domicili a la Comunitat Valenciana.
Taxa o pagament
Taxa o pagament
Les que determine cada biblioteca.
Presentació
Presentació
Presencial
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
Es pot sol·licitar en qualsevol de les biblioteques que integren el Programa Comú d'Informatització de les Biblioteques Valencianes.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- Presentació de la documentació requerida.
- Mostrar el DNI o passaport.
- Pagar, si procedix, les taxes corresponents.
- Firmar el carnet.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport
Pl. DE NULES, 2
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport
Pl. DE NULES, 2
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí